Is dit een goede pc samenstelling?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit er veel verschil in tussen 2gb en 3gb?
Ik zat te denken aan seagate barracuda 7200.14

Hoi,

Bij hoge resoluties maak het wat uit maar normaal kan je gewoon een 2 gb nemen en de seagate prima persoonlijk vind ik hem iets minder als een western digital

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik ga er vanuit dat Modag ook niet alle specificaties van de 1000de verschillende soorten videokaarten uit zen hoofd weet. (Serie, Merken, ect)
Maar hier heb je een handige site waar je het enigszins kan vergelijken: http://www.hwcompare.com/

Je zou alleen even moeten aangeven welke videokaart je met welke videokaart wilt vergelijken.
Je hebt 3 belangrijke kenmerken van videokaarten:

- Memory Bandwidth (The higher the memory bandwidth, the better the card will be able to handle large textures/Objecten and anti-aliasing and anisotropic filtering)
- Texel Rate (texels per second is a measure of how fast the video can transform textures in video memory onto surfaces in video memory. )
- Pixel Rate (The number of pixels the card can render to the screen every second. )

Hoi,

Ja,Ik begrijp wat je wilt maar gezien de games die nog komen en die al kan spelen is eigenlijk de genoemde kaarten de minimum eis om te spelen wil je goedkoper ga je gewoon game kwaliteit inleveren is maar wat je wilt.

@sander17111980 ben bang dat de ts dit niet veel zegt (niet rot bedoeld hoor) gezien de pc kennis ,ts wil zo goedkoop mogelijk logisch maar eens zal hij ergens me tevreden moeten zijn en de stap durven wagen;)

Laatst bewerkt:
Jaa dan zal ik de sapphire r9 280x houden, ik probeer alleen rond de 800 te zitten aangezien hij ook nog samengesteld moet worden

Hoi,

Is jammer van de levertijd maar is denk ik de beste optie.

Je kan eventueel kijken naar de AMD 7970. De kaart is bijna even snel, zal niet veel schelen maar is een verouderd model.
Dus soms kan je ze voor goedkoper mee nemen, omdat ze weg moeten.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Wordt een beetje krap qua opslag neem aan dat je dan 120 gig ssd neemt gezien je budget ik zou deze later plaatsen

ja daar heb je gelijk in, modag weet je misschien een videokaart voor dezelfde prijs ongeveer met 3gb? want ik heb gehoord dat die videokaart niet meer leverbaar is dit jaar.... En maakt het veel verschil uit als ik wd black wd100 geheugen pak of: Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB

Hoi,

welke kaart niet leverbaar en 3 gb is niet nodig en de hd qua mwerk wel maar op zich de seagate kan ook hoor

Hoi,
de sapphire r9 280x is niet meer leverbaar dit jaar.
dus de wd black is wel sneller zeg maar met geheugen dan de seagate?

Hoi,

Geef even aan wil goedkoper dus minder of wat duurde net zo goed iets beter?

Zeg niet dat de hd sneller is maar even beter kwaliteit;)

Laatst bewerkt:
Euhm ik probeer ongeveer gelijk aan de sapphire r9 280x te vinden, of als het echt niet anders kan iets mindere

Oh ja je hebt notebook wou zeggen dat je anders de huidige windows kan gebruiken maar dat lukt zo niet .

Deze een optie alles voorradig doe daar de bouw bij zit je net boven de 900 euro dacht ergens gelezen te hebben dat je daar aan zat te denken je levert in ieder geval geen prestatie in.

even een aanpassing je moet wel dit moederbord nemen de as-rock onersteun d zie ik net je processor niet

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan