Is dit een goede pc samenstelling?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,
Kan altijd nog inderdaad , en ja het wordt altijd duurder als dat je in eerste instantie wilt maar je zal best plezier aan de pc hebben en dat is ook wat waard.

Hoi,

Geen beeld is wel erg weinig info, pc start wel op voor je gevoel kabel goed aangesloten tussen monitor en pc de monitor doet wel op een andere pc hoor je wel het windows melodietje?
En ik zie dat je hem gemonteerd gekocht hebt zou toch even voor de zekerheid contact opnemen met de winkel neem aan dat hun hem getest hebben misschien onderweg wat los gegaan.

Laatst bewerkt:
Hoi, ja heb verschillende kabela geprobeerd, dvi naar hdmi, vga naar dvi, hdmi naar hdmi. Als ik me laptop aansluit doet het beeldscherm wel, ik heb geen windows melodie want windows is nog niet geinstalleerd

Hoi,

Misschien toch even bellen met Azerty met de vraag of hij daar wel beeld had en dan kunnen hun via de telefoon even begeleiden wat je kan proberen dan gaat het onder hun auspiciën denk dat dit op het ogenblik even het verstandigst is.

Laatst bewerkt:
Hoi, het is nu opgelost ik krijg beeld! Maar internet verbinden lukt niet, hij pakt mijn draad niet en draadloos kan hij ook geen netwerkverbinding vinden

Hoi,

Windows al geïnstalleerd? zo ja dan zal de hardware drivers moeten downloaden met je notebook en deze op een usb stick zetten en dan zo installeren.

Wat was het nu geen beeld ?

Hoi,

Drivers van moederbord ,videokaart etc en dan van het moederbord zo beetje alles wat je kan downloaden chipset lan audio etc

Hoi,

Je geeft even geen antwoordt op de vraag wat het was geen beeld:(

Hier de drivers moederbord en hier de drivers videokaart en deze van je draadloze netwerkkaart

Begrijp even 1 ding niet je vraagt veel maar je antwoord niet nu 131 berichten en twee maanden verder dacht ik dat je goed geholpen was en nu vraag ik wat de reden was van geen beeld krijg ik nul op rekest ,vreemd begrijp dat je met je nieuwe pc wilt stoeien maar een antwoord had toch op zijn plaats geweest denk ik zo:( :( :( :(

Laatst bewerkt:
Sorry!, om mijn beeldscherm.probleem op te lossen heb ik alle stekkers er opnieuw ingestopt en daarna werkte het wel;),drives zijn geinstalleerd via cd dus nu is alles goed

Hoi,

Oke fijn om te lezen dat het nu werkt naar behoren :thumb:

Misschien nu de vraag nog even op opgelost zetten;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan