is een 160 GB hardeschijf met een 3.2 GHZ een goede pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, Maar is die Acer een goeie computer dan? Want die computers van Acer staan best veel op internet.

Volgens mij is Acer minimaal zo goed als Packard Bell, maar de specificaties van deze Acer zijn stukken beter dan een Packard Bell met celeron processor en kost hetzelfde!

Blijft natuurlijk het gegeven dat ook dit een kant-en-klare pc is en los samenstellen waarschijnlijk nog beter, kijk maar in mijn post daarna, een configuratie met zelfs de nieuwste Core2Duo Processor van Intel!

Ik zoek nog even verder voor je.
 
Of wat dacht je hiervan:

Nieuw Core 2 Duo E4300 2x1.80GHz Dual-Core Systeem


X-GEAR ATX Miditower Zwart/Zilver met 400WATT Voeding
Foxconn P4M8907MA-RS2H Socket 775 Moederbord
Intel Core 2 Duo E4300 2x1.86GHz 2x1024KB Dual-Core processor!!
Stille Spire Quadroflow V Koeler
Asus Nvidia GeForce 6200 256MB DDR3 PCI-E Videokaart met DVI & TV-out
Snelle Maxtor 160GB 7200RPM Sata Hardeschijf
1024MB (2x512MB) DDR2 PC5300 667MHZ Dual Channel Geheugen!
DVDRW 16x +/- Dual-Layer DVD Brander
6-Channel 5.1 Audio Achterzijde
Line In + Out Voorkant
10/100 Mbit Netwerkkaart
4 x USB 2.0 Achterzijde
2 x USB 2.0 Voorkant

Inclusief cardreader voor 499,- euro.

Dat is toch echt even iets anders als een Packard Bell met celeron processor :D
 
En nog een voorbeeldje voor maar 419,- euro:

Nieuw AMD Athlon64 X2 4200+ 2.20Ghz AM2 Systeem



- ATX X-GEAR Zwart/Zilver 400WATT Voeding
- Foxconn K8M890M2MA-RS2H AM2 Moederbord
- AMD Athlon64 X2 4200+ AM2 2.20GHz Dual-Core Processor!!
- Spire kerstelking V CPU Koeler
- Nvidia GeForce 7100GS 256MB DDR2 SILENT PCI-E Videokaart + DVI & TV-out
- Snelle Maxtor 160GB 7200RPM Sata Harde schijf
- 1024MB (2x512MB) DDR2 PC4300 Dual Channel Geheugen!!
- DVD RW 16x +/- Dual-Layer DVD Brander
- 7.1 High Definition Audio Achterzijde
- Line In + Out Voorkant
- 10/100 Mbit Netwerkkaart
- 4 x USB 2.0 Achterzijde
- 2 x USB 2.0 Voorkant

GRATIS 9 in 1 CARDREADER

Vaste prijs systeem € 419,=

Keuze genoeg dus en ook ruim binnen je budget is het mogelijk om een prima pc te kopen bestaande uit hoogwaardige componenten!
 
En nog een voorbeeldje voor maar 419,- euro:

Nieuw AMD Athlon64 X2 4200+ 2.20Ghz AM2 Systeem



- ATX X-GEAR Zwart/Zilver 400WATT Voeding
- Foxconn K8M890M2MA-RS2H AM2 Moederbord
- AMD Athlon64 X2 4200+ AM2 2.20GHz Dual-Core Processor!!
- Spire kerstelking V CPU Koeler
- Nvidia GeForce 7100GS 256MB DDR2 SILENT PCI-E Videokaart + DVI & TV-out
- Snelle Maxtor 160GB 7200RPM Sata Harde schijf
- 1024MB (2x512MB) DDR2 PC4300 Dual Channel Geheugen!!
- DVD RW 16x +/- Dual-Layer DVD Brander
- 7.1 High Definition Audio Achterzijde
- Line In + Out Voorkant
- 10/100 Mbit Netwerkkaart
- 4 x USB 2.0 Achterzijde
- 2 x USB 2.0 Voorkant

GRATIS 9 in 1 CARDREADER

Vaste prijs systeem € 419,=

Keuze genoeg dus en ook ruim binnen je budget is het mogelijk om een prima pc te kopen bestaande uit hoogwaardige componenten!

Zozo, Dat zijn lage prijsjes. Maar waar heb je die gevonden? Maar ik zoek er liever een met een TFT scherm erbij. Want ik heb zelf nog een raar oud groot beeldscherm :S Maar zou je me die site even kunnen geven met die lage prijsjes?
 
http://www.tvdlcomputers.nl/


Maar eh, zo zijn er nog vele tientallen te vinden op internet, om maar aan te geven dat je echt verder moet kijken dan je neus lang is.
Nogmaals, vergeet Packard Bell en Celeron en besteed je geld liever aan iets ECHT goeds...
 
En nog een voorbeeldje voor maar 419,- euro:

Nieuw AMD Athlon64 X2 4200+ 2.20Ghz AM2 Systeem



- ATX X-GEAR Zwart/Zilver 400WATT Voeding
- Foxconn K8M890M2MA-RS2H AM2 Moederbord
- AMD Athlon64 X2 4200+ AM2 2.20GHz Dual-Core Processor!!
- Spire kerstelking V CPU Koeler
- Nvidia GeForce 7100GS 256MB DDR2 SILENT PCI-E Videokaart + DVI & TV-out
- Snelle Maxtor 160GB 7200RPM Sata Harde schijf
- 1024MB (2x512MB) DDR2 PC4300 Dual Channel Geheugen!!
- DVD RW 16x +/- Dual-Layer DVD Brander
- 7.1 High Definition Audio Achterzijde
- Line In + Out Voorkant
- 10/100 Mbit Netwerkkaart
- 4 x USB 2.0 Achterzijde
- 2 x USB 2.0 Voorkant

GRATIS 9 in 1 CARDREADER

Vaste prijs systeem € 419,=

Keuze genoeg dus en ook ruim binnen je budget is het mogelijk om een prima pc te kopen bestaande uit hoogwaardige componenten!

Koop bij een (voorbeeld)systeem zoals hierboven een nieuwe 17 inch TFT, te koop voor bedragen vanaf 140,- euro en je bent klaar, binnen je budget en met goede spullen!
 
Laatst bewerkt:
quote @ Pasja

Dat was wat ik dus ook bedoelde @Pasja.

@randy-50cent.
hier een link voor je, met een mooi breed scherm ook nog

http://www.packardbell.nl/products/.../imedia-5600/productsheet-PB34324886-246.html

http://www.packardbell.nl/products/...imedia-b3800/productsheet-PB80101086-246.html

Maar je bent het dus denk ik wel eens dat b.v. de pc van Packard Bell uit de tweede link, met Celeron!! processor en onboard !! video een stuk minder is dan de eerder genoemde systemen met b.v.Core2Duo CPU of AMD Dual Core en volwaardige videokaart...
 
Maar je bent het dus denk ik wel eens dat b.v. de pc van Packard Bell uit de tweede link, met Celeron!! processor en onboard !! video een stuk minder is dan de eerder genoemde systemen met b.v.Core2Duo CPU of AMD Dual Core en volwaardige videokaart...

Zeker! Ik denk wel dat ik die Acer neem bij Computerland. Dat lijkt me echt een puikerd! :D :thumb: Denk je dat dat iets voor mij is wat ik nodig heb?
 
Ik denk dat je daar prima mee kan doen wat jij wilt, maar let op, zit ook geen monitor bij he...
 
Btw, IK zou mijn pc dus NIET bij tvdl kopen.

om een wel heel stomme, maar zeer relevante reden:
kijk naar onderstaand stukje tekst *dat ik van de site van hun heb afgehaald en kijk wat er ":enrstig" mis aan mis"

Ophalen,

Wilt u langskomen? Graag dan even bellen voor een afspraak wij hebben wel alle hardware op voorraad maar vaak moeten systemen nog worden gemaakt naar wens van de klant en zo kunnen wij er voor zorgen dat alles voor u klaar staat!

Besteld u bij ons een systeem dan kan dat meestal dezelfde dag nog worden opgehaald of eventueel verzonden!

Betalingen kunnen bij ons met de pin
 
Laatst bewerkt:
Btw, IK zou mijn pc dus NIET bij tvdl kopen.

om een wel heel stomme, maar zeer relevante reden:
kijk naar onderstaand stukje tekst *dat ik van de site van hun heb afgehaald en kijk wat er ":enrstig" mis aan mis"

Ophalen,

Wilt u langskomen? Graag dan even bellen voor een afspraak wij hebben wel alle hardware op voorraad maar vaak moeten systemen nog worden gemaakt naar wens van de klant en zo kunnen wij er voor zorgen dat alles voor u klaar staat!

Besteld u bij ons een systeem dan kan dat meestal dezelfde dag nog worden opgehaald of eventueel verzonden!

Betalingen kunnen bij ons met de pin

Wat is daar ernstig mis aan dan?
 
Een website / fabrikant die serieus genomen wil worden maakt niet een Nederlandse taal blunder waar de tenen krom van in je schoenen gaan staan :

bestelD -> bestelt

uit de zin: Besteld u bij ons een systeem dan kan dat meestal dezelfde dag nog worden opgehaald of eventueel verzonden!

en in die zin ervoor moet overigens minimaal een komma worden geplaatst.

Dat oogt niet alleen "niet", het roept bij mij geen beeld van "betrouwwbaarheid / deskundigheid op".
 
Laatst bewerkt:
Ben ik in principe met je eens, maar toch hoeft een spelfoutje, dat snel gemaakt is

quote
Dat oogt niet alleen "niet", het roept bij geen beeld van "betrouwwbaarheid / deskundigheid op".
unquote

niet direct te betekenen dat er geen goede producten geleverd worden.

En eh, ik ken dat bedrijf zelf ook niet, wl alleen maar aangeven dat er heel veel aanbiedingen zijn, stukken beter dan een Packard Bell met Celeron in die prijscategorie
 
Je moet niet alleen kijken naar het merkje, maar ook wat voor PC het is.

Op een celeron kan je prima GTA spelen, maar natuurlijk niet als dit een celeron 1 ghz is... het is een feit dat een celeron minder snel is dan bijvoorbeeld een pentium 4. (Minder cache e.d.).

Je kan beter iets meer geld uitgeven voor iets wat echt 100% je gedacht is dan denken van: "Ik wil persé iets goedkoops".
 
Mrmusic, ik ben het helemaal met je eens! Echter, IK heb het typefoutje inmiddels hersteld en God mag weten hoe lang die webstie er al is. Kijk vooral ook eens naar die zin ervoor, ook DIE doet zeer aan je ogen, er moet echt zo hier en daar een leestekentje worden geplaatst.

Ik ben het met je eens dat een Nederlandse taalfout weinig hoeft te betekenen voor de te leveren computerkwaliteit, maar ik vind het wel iets "zeggen" over het "niveau" van de adverteerder / opsteller van die tekst.

Randy: uit al je reacties maak ik op dat jij echt een 100% leek bent.
Laat je niet leiden door "kleurige" advertenties of imponerende woorden in advertienties, maar kijk naar de onderdelen in een configuratie en beslis of die qua prijs / kwaliteit voldoen aan hetgeen je zoekt.
Doe dit dan ook niet in je eentje!

Echt een welgemeend advies, koop de pc (nog) niet zelf, maar neem iemand mee / raadpleeg iemand alvorens je je definitieve keuze bepaalt!
 
Laatst bewerkt:
Je kan je natuurlijk altijd laten adviseren door een verkoper, maar trap niet in zijn sluwe verkooppraatjes. Als jij voor pc X komt en hij wil je pc Y aansmeren (die bijv € 200,- duurder is), dan kan je al denken dat het fout zit.

Echt een welgemeend advies, loop de pc (nog) niet zelf, maar neem iemand mee / raadpleeg iemandm alvorens je je definitieve keuze bepaalt!

Dat lijkt mij sowieso een goede oplossing. Het is niet zomaar iets kleins wat je koopt, maar echt een aanschaf voor jaren plezier.
 
Maar dit lijkt me toch geen moeilijke keus:

Basisconfiguratie:

Systeem 1 Systeem 2

Processor Celeron D356 / Intel Core 2 Duo 4200
Videokaart ATI Radeon™ X1100 on board/ Geforce 6200 256MB DDR3 PCI-E
Geheugen intern 1024mb onbekend / 1024MB DDR2 PC5300

PRIJS 499,- / 499,-

Maar inderdaad Pasja, geheel met jou eens dat je goed moet uitkijken waar en bij wie je koopt uiteraard. Voor alle duidelijkheid, het gaat mij er niet om om jou of anderen op een flauwe manier te corrigeren, juist niet zelfs. Ik wil alleen TS er van doordringen dat er meer te koop is dan Packard Bell en Celeron voor dezelfde prijs.

Iemand meenemen die verstand van zaken heeft is een prima advies!
 
Randy: misschien nog een heel stom voorbeeld:

talloze mensen kopen vandaag de dag nog een pc met daarin een losse soundcard. Dit is naar mijn mening (en daar kun je natuurlijk altijd over discussieren ;) ) NIET nodig.

Voor (wederom naar mijn mening ;) ) misschien wel 90% van de aspirant pc kopers, volstaat vandaag de dag de onboard geplaatste audiochip voor het dagelijkse werk, het spelen van games en het luisteren naar een CD. (Daarmee bespaar je toch al gauw weer enkele tientjes tot ruim honderd euro op het gehele systeem)

Pas als je echt flink aan de "gang" wil gaan met bijv. muziekbewerking, zeg maar een bescheiden vorm van audiofiliteit bezit, is het nog aan te bevelen een losse geluidskaart aan te schaffen.
M.i. wordt dit nog eens versterkt door de huidige generatie snelle processors, want het kleine beetje extra rekencapaciteit dat van een processor wordt gevraagd (bij het ontbreken van een losse soundcard) doet geen enkele afbreuk aan de rest-reken-capaciteit van die processor.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan