Itunes + QuickTime opnieuw installeren lukt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter tom5
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tom5

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2011
Heb al een lange tijd problemen met mijn Ipod/Itunes. Ik kan nu dus geen nieuwe muziek etc op mijn Ipod zetten. Het begon volgens mij nadat ik een update van Itunes liet uitvoeren. Na het aansluiten van mijn Ipod aan mijn laptop opende hij Itunes niet en kreeg ik later de melding dat er een probleem was met QuickTime. Vervolgens kreeg ik steeds te zien dat ik alle programma's van Itunes/QuickTime moest verwijderen en opnieuw installeren. Dat opnieuw installeren lukt dus steeds niet. Krijg dan steeds de volgende melding:
'Fout bij het schrijven naar het bestand C: Program Files... Controleer of u toegang tot de map heeft'.

Ik kan nergens op internet de oplossing vinden, wie kan mij helpen? Ik heb ook al vele malen geprobeerd alles te verwijderen en Itunes opnieuw te installeren. Begrijp er niks meer van.
Alvast bedankt!

Clean je computer eens even met ccleaner.

En kijk eens bij program files. Of apple er nog tussen staat.

Clean je computer eens even met ccleaner.

En kijk eens bij program files. Of apple er nog tussen staat.

Bedankt! Geen idee wat dat ccleaner is maar ik heb het geinstalleerd en programma is nu bezig.
Ja het staat nog bij program files, dit heb ik al eens proberen te verwijderen ( incl alle andere bestanden zoals QuickTime ) maar een nieuw installatie lukte niet.

Ik heb mijn computer dus gecleaned maar de problemen zijn nog niet verholpen. Ook een uitgebreid stappenplan van apple bied geen uitkomst. Sterker nog als ik QuickTime opnieuw aan het installeren ben gaat na een tijdje het scherm op blauw en krijg ik een ernstige foutmelding dat de computer onmiddelijk word afgesloten. En dan ben ik weer terug bij af..
Iemand met een andere oplossing? Of zal het probleem niet zozeer met Itunes maar met mijn computer hebben te maken.. andere programma vertonen namelijk ook wat kuren ( zoals geluid en internet die steeds niet meer reageerd ).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan