Heb al een lange tijd problemen met mijn Ipod/Itunes. Ik kan nu dus geen nieuwe muziek etc op mijn Ipod zetten. Het begon volgens mij nadat ik een update van Itunes liet uitvoeren. Na het aansluiten van mijn Ipod aan mijn laptop opende hij Itunes niet en kreeg ik later de melding dat er een probleem was met QuickTime. Vervolgens kreeg ik steeds te zien dat ik alle programma's van Itunes/QuickTime moest verwijderen en opnieuw installeren. Dat opnieuw installeren lukt dus steeds niet. Krijg dan steeds de volgende melding:
'Fout bij het schrijven naar het bestand C: Program Files... Controleer of u toegang tot de map heeft'.
Ik kan nergens op internet de oplossing vinden, wie kan mij helpen? Ik heb ook al vele malen geprobeerd alles te verwijderen en Itunes opnieuw te installeren. Begrijp er niks meer van.
Alvast bedankt!
'Fout bij het schrijven naar het bestand C: Program Files... Controleer of u toegang tot de map heeft'.
Ik kan nergens op internet de oplossing vinden, wie kan mij helpen? Ik heb ook al vele malen geprobeerd alles te verwijderen en Itunes opnieuw te installeren. Begrijp er niks meer van.
Alvast bedankt!