James Bond NIghtfire Torrent downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lees je eigen hele topic nog eens na, je antwoord staat hier al lang vermeld..

je kan met daemon tools ook een mds of mdf bestand mounten

En waarom MOET er een .iso bij zitten? Waar staat dat?
 
ISO, MDF, NRG en zo zijn er nog wel een aantal, zijn allemaal images van cd of dvd. Het verhaal er MOET een ISO bij zitten is onzin.
 
Je zegt dat je het gelezen hebt, dan weet je nu dus ook dat je die mdf/mds gewoon met Daemon tools kan mounten.

Geen enkel probleem dus, gaat allemaal lukken. Nu alleen de download nog binnen halen.
 
Euh in je vorige berichten zei je dat het over een mds bestand ging...

Gebruik gwn daemon tools om dat bestand dan te mounten

grtjs
 
er zijn vele soorten zoals .iso files, iso is er gewoon eentje van die waarschijnlijk wel het meest gebruikt wordt. weet helaas nu even niet alle namen van die andere files, maar ze werken allemaal het zelfde, ze moeten allemaal gebrand (op cd/dvd) of gemount (op je pc) worden. geloof dat een andere die vaak gebruitk word heet . mds of zoiets.

als je klaar bent dan moet je gewoon de eerste rar uitpakken wat een tijd zal duren, hij pakt dan alles rars uit en maakt van dat alles dan een iso of mds of iets soortgelijks.
t kan zijn dat de iso, mds, etc corrupt is, (kapot zeg maar, kan door downloaden of uploaden komen). daarom stopt met er wel eens par2 files bij, deze zijn speciaal om te reparen. maar laten we niet tever vooruit lopen. als je klaar bent met downloaden, unrar dan de eerste rar en de iso,mds etc die je daaruit krijgt. probeer die te mounten met demon tools;

r.muis.k op rode bliksem icoontje naast je klok in de taakbalk, of start deamon tools van Start knop, kies dan optie; virtual cd/dvd-ROM, klik daarop en je krijgt een nieuw klein windowtje met;
Device 0: [J] empty
Device 1: [K] empty

(J en K kunnen verschillen, je kan daar wat anders hebben staan).
klik dan op eerste (device 0), en opnieuw een nieuw windowtje gaat open met "Mount image". klik je daar dan weer op dan gaat er weer een windowtje open, met daarin de weergave van je computer, genaamd windows verkenner. hiermee moet je dan dat iso,mds etc filetje opzoeken op je harde schijf (pc), en die dan openen, (nu heb je de iso etc gemount), na even wachten zal dan de install van je game beginnen).

leon
 
Nu is de download klaar. Nu is de status 'Seeding', mag ik James Bond verwijderen van de lijst in µTorrent, zodat hij niet meer upload?
 
Nu is de download klaar. Nu is de status 'Seeding', mag ik James Bond verwijderen van de lijst in µTorrent, zodat hij niet meer upload?

Da's natuurlijk wel triest voor die mensen die nu nog zitten waar jij gisteren zat (64%)...
Netjes is om te seeden tot je tenminste evenveel teruggegeven hebt als gedownload...

Als je 'm uit de lijst weghaald let dan wel op dat je alleen de torrent wist... en niet alles....
 
Pff, nu alles is geïnstalleerd kan ik niet spelen. Hij zegt dat ik de CD-ROM erin moet doen, dus mount ik CD1, werkt niet, CD2 werkt ook niet...:( Weet iemand wat ik fout heb gedaan?
 
Je zal de "No cd/dvd file" nog niet gebruikt hebben. Veel al in een aparte map te vinden in de image. Er zit ook vaak een NFO bestand bij, die je met kladblok kunt openen. Hier zit een beschrijving in.
 
Waar zit die file dan? Ik weet niet wat je bedoelt met Image... Alvast bedankt.
Mvg,
MP.
 
Image;
ISO, MDF, NRG en zo zijn er nog wel een aantal, zijn allemaal images van cd of dvd. Het verhaal er MOET een ISO bij zitten is onzin.

Waar die file is kan ik je niet zeggen, omdat het steeds verschilt. Vaak in een map met de naam van de kraker of in een map crack.
 
Maar ik vind het nergens...Misschien helpt deze screen(?):
vindhetniet.png

M'n PC kan de game aan en ik heb alle stappen gevolgd:
1-Download the torrent.
2-Mount with Deamon Tools Pro or PowerIso.
3-Install
4-Use This CD Key : *KNIP*
4-Copy the Crack
5-Play :)

Alvast bedankt.
Mvg,
MP.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat ding kan ook in één van de beide mdf bestanden zitten.....
 
De cd-key maar even verwijderd. Meestal vind je de No cd/dvd in de eerste image.
 
:D

nu nog even op de knop rechtsonderaan klikken op "vraag is opgelost"

Is het een leuk spel?

grtjs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan