Jullie mening over dit Gamesysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rick16

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2005
Berichten
149
Ik ben van plan om een nieuw systeem te gaan kopen op zeer korte termijn (waarschijnlijk binnen een week), na veel geinformeerd te hebben op forums en zelf veel rondgekeken te hebben ben ik binnen mijn budget uitgekomen met deze opstelling:

Moederbord: ASUS P6T Deluxe V2 - Moederbord - ATX € 259,57
Processor - 1 x Intel Core i7 i7-920 / 2 € 256,83
OCZ Platinum Triple Channel - Geheugen DDR 1600 MHZ 3x2GB (6GB) € 104,67
Harde schijven: 2 x Seagate Barracuda 7200.12 500 GB ( RAID 0 ) € 102,18
Behuizing: Cooler Master HAF 932 - Fulltowermodel € 124,93
Samsung WriteMaster SH-S223F - Schijfstation € 18,09
Microsoft Windows Vista Home Basic w/SP1 € 81,90
CoolerMaster Silent Pro M700 - Voeding € 119,00
Videokaart: Asus EAH4890 TOP/HTDI/1GD5 € 243,64
Azerty Montage volledig systeem 1 jaar € 59,00

Ik koop deze pc met maar 1 doel en dat is gamen, als het effe kan met zo hoog mogelijke instellingen en zo vlot mogelijk ;) Daarnaast ben ik van plan om over een maand dit ook nog is uit te breiden met een mooi 24 inch scherm ( Samsung Syncmaster T240HD) , eventueel een tweede hd 4890 in crossfire mode en een mooi geluidssyteempje (Logitech G51 + Geluidskaart). Dit is budgettair momenteel net iets te veel gevraagd dus vandaar dat ik er voor kies om deze 4 dingen later aan te schaffen.

Nou zou ik graag van jullie , jullie mening horen over dit systeem, wat vinden jullie ervan als game pc, zijn er dingen die ik kan verbeteren dan hoor ik het graag.
Zit het goed in mekaar meld het dan ook even! Dan weet ik zeker dat ik met een gerust hart de pc kan bestellen.
Alvast reuze bedankt :thumb:
 
Binnen je budget is het mogelijk om ook een 24 inch scherm te nemen.

Neem als basis een Phenom II 955, met DDR3-geheugen en een goed DDR3-moederbord.

Incl scherm zal je dan eerder richting de 1200 gaan, dan richting de 1300 euro waar je nu uit komt zonder 24 inch scherm.
 
als je wilt gaan gamen, zou ik meer geld uittrekken voor de videokaart
en
minder geld uitgeven aan de processor en moederbord.

persoonlijk vind ik het moederbord veel te duur. en ook de processor.

door een oude quad core van intel te kopen ben je goedkoper uit.

en als videokaart zou ik de gtx285 halen of gtx275
 
als je wilt gaan gamen, zou ik meer geld uittrekken voor de videokaart
en
minder geld uitgeven aan de processor en moederbord.

persoonlijk vind ik het moederbord veel te duur. en ook de processor.

door een oude quad core van intel te kopen ben je goedkoper uit.

en als videokaart zou ik de gtx285 halen of gtx275

Ik wilde eerst ook gaan voor een hd 4870 x2 maar budgettair gezien (omdat ik nou eenmaal zo snel mogelijk mijn nieuwe pc wil ) kwam het beter uit om voor een enkele hd 4890 te gaan met binnen een paar maanden tijd een tweede ernaast in cf (wat mij dezelfde of beter resultaten oplevert als de 4870 x2 ) , daanaast heb ik niet veel goeds gehoort over de enorme herrie die het ding produceert.
In de Nvdia kaarten heb ik me echter niet heel erg verdiept, moet ik heel eerlijk zijn.:eek:

Marsmannetje dat ziet er ook goed uit dat systeem wat je hebt samengesteld en het klinkt natuurlijk extra verleidelijk omdat ik dan direct een scherm erbij heb, hmm. Dat scherm wat je hebt gekozen , hoe meet dat zich in verhouding met de t240 hd? Ik vind de t240 hd wel een stuk mooier eruit zien maar voor de rest weet ik niet wat er veel beter aan is.

Ik twijfel op dit moment enorm, voor de duurdere opstelling gaan en mijn pc in '2 gedeeltes' te kopen, of meteen alles bij elkaar te kopen en voor opstelling van marsmannetje te gaan, ik vraag me af in hoeverre het verschil uit maakt voor games.
Ik neig op dit moment toch naar de duurdere opstelling omdat ik echt zeker wil zijn dat ik een monster bakkie samenstel wat echt games vlot en mooi op hoge resolutie zal kunnen draaien de komende tijd. Maar ik heb niet zo super veel verstand van computers dus als jullie echt denken dat dit niet nodig is dan is misschien de keuze van marsmannetje toch een betere keuze.
Keuzes Keuzes :confused:
 
idd mee Emile eens.

Als je hoogste prio gamen is, moet je het meest investeren in je videokaart.
Neem zoals al eerder gezegt is een gewone Quad processor / 4Gig geheugen ipv 6.
en als kaart bv GTX 285 / GTX 295 / ATI 4870x2
 
Kijk een gtx295 :) Daar kun je lekker mee gamen.

En 4 gig is meer als zat
 
Sowieso zou ik (net zoals eerder al gezegd) een ander moederbord nemen, deze is wel echt reteduur.
 
Ik zou voor AM3 gaan.
Je bent btw niet helemaal duidelijk qua budget, de kosten voor wat jij aangeeft liggen rond de 1400 euro.
Ook wil ik graag weten of je enigszins de weg weet in het "OverClockWereldje". ?

Neem aub wel Vista Home Premium SP1 64bit en niet Home Basic.
Of neem helemaal geen Vista en gebruik vanaf 5 mei de Release Candidate van Windows 7 (graties) en koop de originele "Final" versie wanneer deze uitkomt (+- 5 maanden). Dit is mijn ogen zeker een goede oplossing! Windows 7 werkt al erg goed en is veel sneller dan Vista.

Zelf zou ik qua winkel overstappen naar Salland.
Azerty assembleert de pc voor 59 euro en dan heb je 1 jaar garantie.
Salland assembleert de pc en geeft 3 jaar garantie voor 45 euro. (voor 5 euro extra wordt ook nog Vista geïnstalleerd, maar ik zou Windows 7 RC-1 gaan gebruiken als ik jou was).

Het 2443BW scherm is in mijn ogen een betere keuze dan een T240.
De T2*** serie heeft een heel gammele poot, veel te licht voor het scherm zelf.
De 2443BW heeft een betere poot en is in hoogte verstelbaar.
Persoonlijk vind ik de 2443BW er ook beter uit zien, (strakker uiterlijk), maar dat is persoonlijke smaakt. :)

Wel zou ik gewoon 6GB Triple Channel nemen, aangezien het maar enkele tientjes duurder (+- 30 euro).

Ook zou ik een modulaire voeding nemen. (gekozen voor de Cooler Master Real Power M 850, 2 tientjes duurder dan de TX750).
De HAF 932 is een prima kast.
LG GH22NS40 brandertje.

Qua moederbord zou ik kijken naar het GigaByte GA-MA790FXT-UD5P moederbord, deze is 40 euro duurder. Deze heeft de 790FX chipset, welke net even wat uitgebreider is, zeker een een dik moederbord wat erg lekker gaat werken.

De 955 is een lekker processertje, wel is goede koeling niet overbodig, voor +- 45 euro heb je een goede CPU koeler + degelijke koelpasta.
(Mugen 2 icm Silver 5).

Qua harde schijf moet je kijken naar de WD6401AALS.
Een groot voordeel heb je als je 2 van deze harde schijven koopt en er een mooi RAID0 setup van maakt (letop dit moet tijdens de installatie van Vista/Windows 7 gebeuren).
RAID0 zorgt voor een enorme snelheidsboost, alles start veel sneller op dan met een enkele harde schijf.

Qua videokaart zou ik niet naar een GTX295 kijken maar naar een XFX Radeon HD 4870X2.
Waarom?
Het performanceverschil tussen de twee kaarten is niet denderend.
Het prijsverschil tussen de twee kaarten is wel denderend. (100 euro).

Dit is waar ik dan op uitkom:
2aeugqx.png




Sowieso zou ik (net zoals eerder al gezegd) een ander moederbord nemen, deze is wel echt reteduur.

Moederborden van onder de 110 euro bestaan niet voor S1336 of SAM3.. (als je ook DDR3 ondersteuning wilt hebben).
Kan je beter 5 tientjes extra neerleggen en een veel meer feature-rijk moederbord kopen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou voor AM3 gaan.
Wel zou ik gewoon 6GB Triple Channel nemen, aangezien het maar enkele tientjes duurder (+- 30 euro).
Hier maak je een foutje.
AMD heeft geen triple channel.

Alleen Intel heeft triple channel bij Core i7. En als mijn geheugen goed is heeft het toekomstige Core i5 weer geen triple channel.

Ook zou ik een modulaire voeding nemen. (gekozen voor de Cooler Master Real Power M 850, 2 tientjes duurder dan de TX750).
hmmm is de tx750 niet modulair? (ik ben altijd in de war met tx en hx..)
Mijn fout dus.
Anderzijds is de Corsair wel erg goed.

Als je naar salland gaat, dan is de CM interessant. Bij Azerty is die wel erg duur...
Als je een GTX295 neemt, of HD4870x2 dan kan je ook een lichtere nemen.

Als je 2x een HD4890 neemt, dan kan je ook een lichtere nemen (minimaal 600W), maar je moet dan wel verloopstukken van ata -> pcie gebruiken. (de meeste voeidngen hebben maar 2x een pcie-aansluiting. De HD4890 heeft er per kaart 2 nodig)

De 955 is een lekker processertje, wel is goede koeling niet overbodig, voor +- 45 euro heb je een goede CPU koeler + degelijke koelpasta.
(Mugen 2 icm Silver 5).
Alleen als je wilt overclocken.
Of aan stilte wilt werken.

Qua harde schijf moet je kijken naar de WD6401AALS.
Een groot voordeel heb je als je 2 van deze harde schijven koopt en er een mooi RAID0 setup van maakt (letop dit moet tijdens de installatie van Vista/Windows 7 gebeuren).
RAID0 zorgt voor een enorme snelheidsboost, alles start veel sneller op dan met een enkele harde schijf.
Valt erg tegen.
Wil je echt sneller, dan moet je een SSD nemen.

Raid0 levert nogal wat risico op. En de winst zit met name in grote bestanden. Dus in de praktijk vrij zinloos.

Qua videokaart zou ik niet naar een GTX295 kijken maar naar een XFX Radeon HD 4870X2.
Waarom?
Het performanceverschil tussen de twee kaarten is niet denderend.
Het prijsverschil tussen de twee kaarten is wel denderend. (100 euro).
Ik zou 2x een HD4890 nemen. Toch weer beter dan een HD4870x2.
En hij kan beter een 24 inch scherm nemen, dan een dure videokaart en geen 24 inch scherm.
 
Hier maak je een foutje.
AMD heeft geen triple channel.

Alleen Intel heeft triple channel bij Core i7. En als mijn geheugen goed is heeft het toekomstige Core i5 weer geen triple channel.

Oh ja, even in de war, was ook al laat. :D
Dan moet de TS maar een keuze maken, 4GB of 6GB.

hmmm is de tx750 niet modulair? (ik ben altijd in de war met tx en hx..)
Mijn fout dus.
Anderzijds is de Corsair wel erg goed.

Als je naar salland gaat, dan is de CM interessant. Bij Azerty is die wel erg duur...
Als je een GTX295 neemt, of HD4870x2 dan kan je ook een lichtere nemen.

Als je 2x een HD4890 neemt, dan kan je ook een lichtere nemen (minimaal 600W), maar je moet dan wel verloopstukken van ata -> pcie gebruiken. (de meeste voeidngen hebben maar 2x een pcie-aansluiting. De HD4890 heeft er per kaart 2 nodig)
TX serie is inderdaad niet modulair.
Je kan inderdaad wel een lichtere nemen, maar ik zou gewoon gelijk een future-proof voeding kopen.
2x HD4890 is wel weer 100 euro duurder:
http://www.salland.eu/product/127634/his-radeon-hd-4890-1024-mb-pci-express-x16-h489f1gp.html

Die XFX HD4870X2 is 350 euro.

Alleen als je wilt overclocken.
Of aan stilte wilt werken.

Correct.

Valt erg tegen.
Wil je echt sneller, dan moet je een SSD nemen.

Raid0 levert nogal wat risico op. En de winst zit met name in grote bestanden. Dus in de praktijk vrij zinloos.
RAID0 versneld de boel echt wel hoor.
Tijden van opstarten (Windows / Games) gaat zeker een stukkie sneller.
Aan RAID0 zit wel een risico, maar het komt niet heel vaak voor dat het RAID0 setje crashed.

Ik zou 2x een HD4890 nemen. Toch weer beter dan een HD4870x2.
En hij kan beter een 24 inch scherm nemen, dan een dure videokaart en geen 24 inch scherm.

2x HD4890 is 100 euro duurder, dus ik zie de vergelijking van je niet helemaal.
Die 100 euro kan ie beter gebruiken voor de 24 inch monitor
 
Ik zou voor AM3 gaan.
Je bent btw niet helemaal duidelijk qua budget, de kosten voor wat jij aangeeft liggen rond de 1400 euro.
Ook wil ik graag weten of je enigszins de weg weet in het "OverClockWereldje". ?

Neem aub wel Vista Home Premium SP1 64bit en niet Home Basic.
Of neem helemaal geen Vista en gebruik vanaf 5 mei de Release Candidate van Windows 7 (graties) en koop de originele "Final" versie wanneer deze uitkomt (+- 5 maanden). Dit is mijn ogen zeker een goede oplossing! Windows 7 werkt al erg goed en is veel sneller dan Vista.

Zelf zou ik qua winkel overstappen naar Salland.
Azerty assembleert de pc voor 59 euro en dan heb je 1 jaar garantie.
Salland assembleert de pc en geeft 3 jaar garantie voor 45 euro. (voor 5 euro extra wordt ook nog Vista geïnstalleerd, maar ik zou Windows 7 RC-1 gaan gebruiken als ik jou was).

Het 2443BW scherm is in mijn ogen een betere keuze dan een T240.
De T2*** serie heeft een heel gammele poot, veel te licht voor het scherm zelf.
De 2443BW heeft een betere poot en is in hoogte verstelbaar.
Persoonlijk vind ik de 2443BW er ook beter uit zien, (strakker uiterlijk), maar dat is persoonlijke smaakt. :)

Wel zou ik gewoon 6GB Triple Channel nemen, aangezien het maar enkele tientjes duurder (+- 30 euro).

Ook zou ik een modulaire voeding nemen. (gekozen voor de Cooler Master Real Power M 850, 2 tientjes duurder dan de TX750).
De HAF 932 is een prima kast.
LG GH22NS40 brandertje.

Qua moederbord zou ik kijken naar het GigaByte GA-MA790FXT-UD5P moederbord, deze is 40 euro duurder. Deze heeft de 790FX chipset, welke net even wat uitgebreider is, zeker een een dik moederbord wat erg lekker gaat werken.

De 955 is een lekker processertje, wel is goede koeling niet overbodig, voor +- 45 euro heb je een goede CPU koeler + degelijke koelpasta.
(Mugen 2 icm Silver 5).

Qua harde schijf moet je kijken naar de WD6401AALS.
Een groot voordeel heb je als je 2 van deze harde schijven koopt en er een mooi RAID0 setup van maakt (letop dit moet tijdens de installatie van Vista/Windows 7 gebeuren).
RAID0 zorgt voor een enorme snelheidsboost, alles start veel sneller op dan met een enkele harde schijf.

Qua videokaart zou ik niet naar een GTX295 kijken maar naar een XFX Radeon HD 4870X2.
Waarom?
Het performanceverschil tussen de twee kaarten is niet denderend.
Het prijsverschil tussen de twee kaarten is wel denderend. (100 euro).

Dit is waar ik dan op uitkom:
2aeugqx.png






Moederborden van onder de 110 euro bestaan niet voor S1336 of SAM3.. (als je ook DDR3 ondersteuning wilt hebben).
Kan je beter 5 tientjes extra neerleggen en een veel meer feature-rijk moederbord kopen.

Je hebt gelijk ik had mijn budget idd even duidelijk moeten melden, mijn budget ligt ongeveer bij de 1500 euro. Wat ik van overklokken weet is eigenlijk niet erg veel, ik heb natuurlijk een hoop gelezen op dit forum maar het meeste wat ik ooit gedaan heb is een paar pipelines open gooien in rivatuner. De beste oplossing voor mij zou dus gewoon een grafische sterke kaart zijn die zich makkelijk laat overklokken. Ik wilde wel voor een raid 0 opstelling gaan , bij alternate was het mogelijk om dit te laten instellen bij assemblage, maar alternate was weer veel duurder dan azerty, ik weet niet hoe moeilijk het is om dit zelf te doen?

Een goede tip van dat windows 7, dat was me al eerder aangeraden, maar ik weet niet zo goed hoe ik me dat moet voorstellen, moet ik dat dan gewoon bestellen of van te voren dl'en en op dvd branden zodat ik het kan installeren.

Ook een hele goede tip van Salland, daar ga ik zeker effe rondkijken alvorens de aankoop!

Nogmaals dat scherm hoef ik niet perse binnen dit budget te kopen, ik heb pas een nieuwe baan wat erg goed verdiend, en ik ben volgende maand prima in staat om alsnog het scherm te bestellen, het gaat mij nu puur om het systeem zelf, dat moet gewoon een top notch game systeempje worden.

Heel erg bedankt allemaal voor de grote moeite die jullie doen om mij te helpen, dat stel ik heel erg op prijs :thumb: Ik ben zeer tevreden over dit forum :D
 
Het voordeel van ssd:
http://www.youtube.com/watch?v=pJMGAdpCLVg

dit haal je never nooit met raid0.


In de tweakers BBG nemen ze 2x een hd4890 op en dus niet de zwakkere HD4870x2.
Het voordeel is dat je nu 1x een hd4890 kan nemen, waardoor je geld hebt om nu gelijk een 24 inch scherm te kopen.
Die 2e HD4890 kan je dan kopen op het momoment dat je eerst van plan was om dat scherm te kopen.

Voordeel: gelijk een mooi scherm
Voordeel2: snellere gpu's
nadeel: uiteindelijk iets duurder.
 
misschien is het iets sneller, maar dat is minimaal

Hier bv maar 1000punten in 3dmark vatage
4870x2 vantage
http://img.photobucket.com/albums/v292/Viss1/ATI HD4890/VTP13732.jpg

4890 CF vatage
http://img.photobucket.com/albums/v292/Viss1/ATI HD4890/VTP4890CF146.jpg

Bron:
http://www.hardware.info/forum/showthread.php?t=183682

Maar als je 4890 is CF zet ben je gelijk 2 pci-e + de pci sloten ertussen en achter de koeler kwijt en ben je net iets sneller als de 4870x2.

Terwijl je als je de 4870x2 pakt, later er nog 1 bij kan prikken. (dus 4 maal een 4870)
Ik zie niet echt voordeel om de 4890 te pakken

Verder is een SSD sneller, alleen het is nog zo duur..dat veranderd nog wel maar wanneer.


ps. niet elk moederbord ondersteund 2xpci-e x16 crossfire
 
Ok ik ben in ieder geval al een stukje verder, ik weet dus nu dat ik voor gamen net zo goed voor een Phenom II X4 955 opstelling kan gaan wat me weer een hoop geld scheelt.
Nu is alleen de vraag : hd 4890 plus meteen scherm , later hd4890 erbij in CF.
Of meteen voor een gtx 295 gaan en later een scherm erbij.
Wat ik van de gtx 295 heb gelezen bevalt me heel goed , hijs net effe dat tikkie beter dan de 4870 x2 en beter kwa geluidsproductie en stroomverbruik. Dus ik neig toch naar deze keuze. ( Ja ik weet het hijs ook duurder )

Wat betreft die harde shijven marsmannetje jij had in jouw opstelling gewoon voor een enkele 1 TB schijf gekozen, is dit een snel prima schijfje? Ik kan natuurlijk altijd later nog voor zo'n SSD Schijf gaan.

Wat voor moederbord zou goed passen bij de phenom II X4 955 / gtx 295 opstelling, is het misschien zelfs een optie om veel later ( over een jaar ofzo ) nog een gtx 295 erbij te prikken?
 
Nu is alleen de vraag : hd 4890 plus meteen scherm , later hd4890 erbij in CF.
Of meteen voor een gtx 295 gaan en later een scherm erbij.
Wat ik van de gtx 295 heb gelezen bevalt me heel goed , hijs net effe dat tikkie beter dan de 4870 x2 en beter kwa geluidsproductie en stroomverbruik. Dus ik neig toch naar deze keuze. ( Ja ik weet het hijs ook duurder )

Wat voor moederbord zou goed passen bij de phenom II X4 955 / gtx 295 opstelling, is het misschien zelfs een optie om veel later ( over een jaar ofzo ) nog een gtx 295 erbij te prikken?
Er zijn eigenlijk nog geen goede SLI-borden voor AM3.
En wel goede CF-borden.
Dus dat is een probleem

Wat betreft die harde shijven marsmannetje jij had in jouw opstelling gewoon voor een enkele 1 TB schijf gekozen, is dit een snel prima schijfje? Ik kan natuurlijk altijd later nog voor zo'n SSD Schijf gaan.
De samsung is iets sneller dan een seagate. De WD Black die Raoul nam is de snelste mainstream-schijf.

Voordeel van die snellere schijven is puur omdat mensen niet geduldig zijn. Het enige waar het invloed op heeft is op lees en schrijftijd.
Dus een besturingssysteem start iets sneller op. Een spel start iets sneller op.
Als het eenmaal draait, dan heeft het verder geen invloed op je gameervaring.

Maar ja.. Of je bijv 30 seconde moet wachten, of 32 seconde -> vind je dat nu echt interessant?
Als het nu 30 seconde om 15 seconde is -> dan hebben we het nog ergens over.

SSD levert dus wel voordeel op, maar is nog te duur.
Bij gewone schijven is de snelheidswinst te klein. Ook bij Raid0.

In mijn ogen dus...
 
Er zijn eigenlijk nog geen goede SLI-borden voor AM3.
En wel goede CF-borden.
Dus dat is een probleem


De samsung is iets sneller dan een seagate. De WD Black die Raoul nam is de snelste mainstream-schijf.

Voordeel van die snellere schijven is puur omdat mensen niet geduldig zijn. Het enige waar het invloed op heeft is op lees en schrijftijd.
Dus een besturingssysteem start iets sneller op. Een spel start iets sneller op.
Als het eenmaal draait, dan heeft het verder geen invloed op je gameervaring.

Maar ja.. Of je bijv 30 seconde moet wachten, of 32 seconde -> vind je dat nu echt interessant?
Als het nu 30 seconde om 15 seconde is -> dan hebben we het nog ergens over.

SSD levert dus wel voordeel op, maar is nog te duur.
Bij gewone schijven is de snelheidswinst te klein. Ook bij Raid0.

In mijn ogen dus...

Ok een tweede gtx 295 is dus niet echt een optie, lijkt mij dat het voorlopig toch niet echt nodig is met een kaart van 450 euro.

Ook las ik iets over een zogenaamd dragon platform: een AMD processor in combinatie met een Ati 48xx kaart, dit zou ook weer voor betere performance moeten zorgen, weten jullie hier iets meer over?

Dat van die harde schijven is me nou ook wel duidelijk, zo'n azijnpisser ben ik niet die paar sec verschil kan me weinig schelen het gaat me veel meer om de game experience.
Mijn huidige computer is toch retelangzaam dus het zal sowiezo een grote vooruitgang zijn kwa snelheid.
 
http://tweakers.net/nieuws/59759/nieuwe-phenom-ii-laat-zich-overklokken-tot-6-komma-7ghz.html

Dat van die harde schijven is me nou ook wel duidelijk, zo'n azijnpisser ben ik niet die paar sec verschil kan me weinig schelen het gaat me veel meer om de game experience.
Mijn huidige computer is toch retelangzaam dus het zal sowiezo een grote vooruitgang zijn kwa snelheid.
Gewoon de WD Black serie nemen, zit je prima. :)
WD6401AALS is de snelste in die serie.
640GB. Ik zou er gewoon een mooi RAID0 setupje van maken en op het moment dat de SSD's wat in prijs gedaalt zijn, zo'n ding aanschaffen.

Windows 7 RC1 is vanaf 5 mei te downloaden, dus dan moet je hem maar binnenslurpen vanaf Microsoft (de 64bit versie) en vervolgens op een dvdtje branden (LAGE SNELHEID! --> Op 4x dus).

1500 euro is dus het budget.
Dan is HD4890 in CF wel mogelijk.
GTX295 is dan ook mogelijk.
HD4890X2 is er nog niet.

HD4890 CF vs GTX295:
http://tweakers.net/reviews/1208/twee-hd-4890s-in-crossfire-versus-de-gtx295.html
Dan zou ik voor GTX295 gaan.
Bij Salland deze:
http://www.salland.eu/product/79595/bfg-geforce-gtx-295-1792-mb-pci-express-x16-vb20040-rtl.html
Van BFG, een topmerk en is de goedkoopste GTX295 bij Salland.

Zoiets dus:
66hsgw.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan