Jullie mening over dit Gamesysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer komt dit scherm en hoe lang duurt het?

Het is bij het opstarten van de computer, na het scherm van het moederbord, zon zwart scherm met witte letters, dan zie je zon hele lijst, en dan komt dat eronder te staan. Maar hij gaat daarna gewoon direct door met opstarten. Dus het is waarschijnlijk niets ergs, ik dacht alleen dat het misschien iets met drivers had te maken die ik nog moest updaten ofzo :p. Trouwens ik weet niet of 1 van jullie me kan uitleggen hoe ik mijn processor kan overclocken, tis natuurlijk zonde om hem met zon bakbeest van een koeler op stock speeds te laten lopen, het schijnt nogal simpel te zijn om hem op 3.6 ghs te krijgen.
 
Oh oke. Die melding. Heb ik volgens mij ook bij deze computer. Of een andere computer.
Kan in elk geval niet kwaad. Wat het doet weet ik niet... :confused:
 
Heel vreemd ik heb effe 3dmark06 gedownload voor de gein, en zag toen staan bij processor: 2x 1611 mhz. Ik dacht huh hoe kan dat nou. Dus ik heb everest home edition gedownload, die zegt hetzelfde! Hoe kan dit? Moet ik een biosupdate doen ofzo? voordat mijn moederbord mijn quadcore 4x 3.2 ghz herkent?
 
Laat maar ik ben er al achter gekomen dat het een soort silent mode is waar de pc in gaat als hij niet stressed is. De pc wizard herkent gewoon 4 3.2 ghz cores , dus niks aan het handje haha :)
 
Hij is eindelijk binnen gekomen! En dit keer werkt hij wel goed. Ik heb net windows 7 geinstalleerd , en ben nu alle drivers etc aan het installeren.
Het enige is, dat ik wanneer de computer opstart geeft die aan Verifying DMI Pool Data AMD Data Change Update New Data to DMI!
Ik weet niet wat dit inhoud.
Voor de rest ziet het eruit alsof die prima werkt, ik heb alleen de cpu fan nog niet zien draaien maar misschien dat die pas gaat draaien als de processor stressed is.
Groetjes, Rick
Een DMI melding wordt veroorzaakt door de hardware. Wordt in het bios de harddisk en processor juist herkend?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan