Kan dll file niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

grace101

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Hallo,
ik heb Windows 7 en ik heb Irfanview gedownload.
Nu heb ik ook de pluginns en de taal gedownload,
maar ik krijg het niet voor elkaar deze te openen,
omdat het een dll file is.
(Dus geen dll.exe) Zie afbeelding.
Hoe moet ik dit doen?
Helpmij.jpg

Bijlagen

• Helpmij.jpg
    Helpmij.jpg
    76,8 KB · Weergaven: 28
Laatst bewerkt:
:confused: Je moet dll file helemaal niet openen, omdat die dll file bevind zich ingepakt in winrar .
Dus je moet die dll bestand alleen maar uitpakken en gewoon verplaatsen naar aangemaakte map in Irfan talen map ( language map ! :D ) ... en dat is dus C:\Program Files (x86)\IrfanView\Languages
of 32 ?

Laatst bewerkt:
Het is x86. Ik ga het opnieuw downloaden, want ik had er en zootje van gemaakt.
Ik heb geen winrar bestand gezien om te openen, maar ik probeer het opnieuw.
(Love La Linea)

:) Je kan ook 7Zip downloaden en meteen installeren ( gratis is ! ! ) met die je kan ook alles uitpakken, gewoon op een ingepakte bestand rechte-muis klikken en aangeven, ....... uitpakken hier !
7ZIP downloaden kan je hier --->>> http://www.7-zip.org/ LET OP ! welke je versie nodig hebt :(

2cfyzqr.jpg

Op een of andere manier heb ik WinRar erbij gekregen....
Op de afbeeldingen is te zien waar ik nu ben.Helpmij1.jpgHelpmij2.jpgHelpmij3.jpgHelpmij4.jpgHelpmij5.jpg

:shocked: jeeetje wat is dat daar ?? maar dat is geen Irfan ViewMap :(
=============
Kijk FF onder dat is Irfan installatie map :(

vno87n.jpg

nqbdxx.jpg

Laatst bewerkt:
Er stond dat voor Windows 7 beter een andere map gemaakt kon worden en dat heb ik aangeklikt,
omdat het de vorige keer zo mislukt is.

ALS je eens Irfan View gedownload hebt, dan hoef je helemaal niets meer doen, .... gewoon alleen maar installeren, hij komt automatisch naar Program Files x86 ...
Daar kan je Irfan map dus vinden en die ziet uit zo zoals die screenshot van mij, mocht zicht talen map niet daar bevinden pas dan maak je die anders niet ( ! ) volgens mij een talen map moet automatisch aanwezig te zijn,
en in die dezelfde map samen met welke dan ook andere tal je moet die NL-dll bestand plaatsen :D

Laatst bewerkt:
Helpmij6.jpgHelpmij7.jpg
Zo ziet het eruit, in de laatste Irfanviewmap staat wat ik al eerder stuurde

:D jaa oke dat is start-map :D maar als je die opent dan moet uitzien net zoals ik je die screenshot geplaatst heb :(

Die lege map van Irfanview heb ik zelf aangemaakt.
Ik ga het morgen allemaal er weer afgooien en opnieuw downloaden.
Dan hoop ik dat je me weer verder wilt helpen.

:) Absoluut en natuurlijk ...hoezo niet? :thumb: .... vergeet maar niet gewoon downloaden en gewoon installeren verder niets meer :D en helemaal geen mappen meer maken ! :D goed ?;) en met tal zullen we morgen dan verder :D en o ja Plugins hoef je ook niet downloaden ! !
2d15wfd.gif

Laatst bewerkt:
Er wordt wel steeds gevraagd welke bestanden (jpeg enz) ik wil aanvinken, moet ik daar nog iets mee?

:) Ach je zal moeten alleen maar bewegende afbeeldingen ( GIF dus ) met Irfan openen en niets anders meer ...:D
waardoor word je gevraagd dat je iets zoals JPG enz.. openen moet ..? met die verkeerd geïnstalleerde jouwe Irfan bedoel je ?? :(

Laatst bewerkt:
:( Och dat, ..... maar dan moet je die ook doen :D ik snap alleen maar niet wat je bedoel dan met -->> '' Er wordt wel steeds gevraagd welke bestanden (jpeg enz) ik wil aanvinken, moet ik daar nog iets mee? ''
ALS jij wat bewerken wil ( een of ander JPG plaatje ) die doe je gewoon met jouw bewerkings programma ...toch ??

Laatst bewerkt:
"Mijn bewerkingsprogramma?"
Als ik download staat er een hele rij bv jpeg, gif en nog heel veel meer.
Dan moet ik eerst een keuze maken, maar dat staat er in het Engels en wel zo dat ik het niet snap.
Ik zal er morgen een screenprint van maken.

:confused: Ik snap totaal niets meer :( ...hoezoo nu weer over bewerking programma praat je ? en wat jij daar bezig installeren bent ?? :(
wij zijn begonnen over Irfan View, ......... en nu jij praat iets over gedownloaden bewerkings programma zoals jpeg, gif en nog heel veel meer ( ??? ) maar dat zijn helemaal geen bewerkings programmas :(

Laatst bewerkt:
Dan zal ik het wel een verkeerde naam geven, morgen maak ik een screenprint, voordat ik het installeer, oké?

:) ALS jij bedoelt op Irfan View ...?? :( ? verwijder je nu liever ALLES wat je geinstaleerd hebt i.v.m. IRFAN View ... dit is helemaal geen echte bewerkings programma maar dit is een app. met welke je GIF bestanden in windows afspelen kan, bewerkings programmas zijn helemaal iets anders :D maar daarmee zijn we helemaal ook niet begonnen :(
En Irfan View kan je morgen op juiste manier installeren .... je brengt me nu helemaal in de war, en ik weet niet meer wat je in echt hebben wil Irfan View Of bepaalden bewerkings programma ( waar ik nu niet over hebben wil ! maar alleen maar over Irfan V. dus ) volgens mij op dit moment weet je zelf ook niet zeker waar je over hebt ??? :(:( ...toch ??
:D liever alles opnieuw dan morgen ... goed ??

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan