Kan dll file niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ha ha, oké! Morgen download ik alleen maar Irfanview om foto`s mee te bewerken en dan zal ik stap voor stap een screenprint maken.
Hopelijk komen we er dan samen uit! :thumb:

:D Aaaachhhh eindelijk :D ....;):thumb: je mag gewoon ALLES UITvinken en alleen maar voor all user AANvinken :D en installeer maar
strakjes gewoon je NL tal moet daar waar die hoort plaatsen ........:D in Languages map dus ! :D
Denk daar aan gebruik je Irfan View niet voor fotobewerkings enzo enz..etd.. ( omdat jij dat niet reden kan :( ! ) dit is app. welke je alleen maar nodig hebt om bewegende plaatjes ( GIF bestanden ! ) te kunnen bekijken ...
En voor foto te bewerken jij hebt nodig een echte fotobewerkings software enz..
:( Nu ben je weer OFFline zie ik ...maar zodra je reactie zal plaatsen ik zal dat horen en merken, en zal terug achter PC komen om nog een klein tipje i.v.m. Irfan aan jou geven :D

Laatst bewerkt:
:D Alleen maar GIF aanvinken dus en niets anders meer ! ! ! :D ...............;) :( hoop ik dat je geen plug-ins hebt gedownload ??? ...die heb je ook NIET nodig ( la maar praatjes ! ) ...:(

Laatst bewerkt:
HELEMAAL NIETS anders dan alleen maar GIF ...:D JPG en JPEG en rest je kan sowieso bekijken standaard met jouwe windows photo viewer ! !

:) Ach Jo natuurlijk dat is enige plug in welke je wel nodig hebt :D ...:d

:) ALS jij in je PC hebt winrar geinstaleerd oof 7ZIP ...dan pak maar liever zip ...nooit ergens wat direct als exe, .... ALTIJD is beter als iets ingepakt is ...zo ben je altijd beeeetje veiliger enz.

Laatst bewerkt:
Eerst die uitpakken !
En ALLES ! behalve read me text en lees mij text je moet naar daar languages map waar Irfan geinstaleerd is, .... overbrengen ( verplaatsen :D ) ... Dus .. IP_Nederlands.lng en Nederlands.dll die twee !

C:\Program Files (x86)\IrfanView\Languages <>in die map dus .

Laatst bewerkt:
Helpmij5.jpgHelpmij6.jpgHelpmij7.jpgHelpmij8.jpg

Er moet dus nog wat gebeuren om de taal om te zetten naar Nederlands, maar wat?

:) Nu moet je alleen maar nog op IrfanView klikken en taal naar NL veranderen :D

kbdb3k.jpg

2zyv71e.jpg

Laatst bewerkt:
:) heh hoef je niet zorgen :D tis niet dat wat jij denkt i.v.m. 32 bit ALLES is oke zie ik nu ...:D en nu kan je IRFAN alleen maar nog proberen uittesten !

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan