Kan ik mijn hele hardeschijf met windows 10 kopieren naar een nieuwe lege hadeschijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0674

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2013
Berichten
93
Ik bedoel dus dit zie foto

1.png

en het dan zegmaar gewoon te plakken op me nieuwe hardeschijf?

alvast bedankt.
 
Nee, was het leven maar zo simpel hè.

Verder kan je niet zo maar een nieuwe HDD in je PC hangen want dan ben je je activatie kwijt.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt de boel klonen en bij mijn weten kan dat zonder activatie problemen.
 
Windows is nu eenmaal heel moeilijk met hardware wat vervangen is.
Linux is wat dat betreft geweldig, je stopt de HDD met Linux zo van de ene in de andere pc en alles werkt. Wel even de stuurprogramma's van de videokaart instellen en klaar ben je.

Bij Windows is mij dat nog nooit gelukt! Dus antwoord op de vraag is: nee, naar mijn mening niet.
 
Ja Femke, we weten nu wel dat jij Linux boven Windows verkiest, sorry hoor....pffffffffff :(
 
In de geven link staat dat het is aangepast en als je er op zoekt zul je veel vinden dat het gewoon kan.
 
Ga me er eens in verdiepen dan.

Hoe dan ook, zoals vraagsteller gaat het in ieder geval niet.
 
Ja Femke, we weten nu wel dat jij Linux boven Windows verkiest, sorry hoor....pffffffffff :(

Jammer dat je het zo ziet. Ik gaf een voorbeeld hoe het anders zou kunnen. Of te wel dat er simpele manieren in de wereld zijn.

Het is helemaal niet zo dat ik het zo schrijf als dat jij het gelezen hebt. Jammer van deze aanname.
 
kipje zei:
maar niet op de manier die hij in gedachte had.
Dat klopt helemaal en daar was mijn antwoord op gebaseerd.

Het hele leuke van dit verhaal is dat je het inderdaad wel met CloneZilla kan.
En nog leuker: Voor onze kloonoperaties gebruiken wij het gratis CloneZilla, een opensource Linux-distributie.

s.An.Gr.Smiley.005.gif
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan