Kan maar niet in het Synology Forum NL komen

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Besturingssysteem
Win11 (25H2) Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal,
Ik probeer al dagen om in het Synology Forum NL te komen, en telkens krijg ik de opmerking dat de Beheerder mij moet goedkeuren
Wat kan ik doen om die Hoedkeuring te bespoedigen?
Met vriendelijke groet
Dukkel

Heb je een account aangemaakt? Heb je een activeringsmail ontvangen en geactiveerd. Ben je geblokkeerd door wangedrag? Heb je een paar dagen gewacht voor goedkeuring? Ik zie geen contactadres. Knap dom dat op het forum geen contactadres staat. In ieder geval niet gemakkelijk te vinden.

Is dit een e-mailadres? Volgens Facebookpagina.

Synology-Forum.nl@synologyforumnl

Laatst bewerkt:
Nee, dat is het um juist, die activeringsmail komt al dagen niet aan. Vraag me af of ie wel verzonden is door Synology.
Ik geblokkeerd door wangedrag? 'k Zou niet weten als dat zo al zou zijn, op welke gronden?

Ik heb me verleden week aangemeld, binnen een half uur kreeg ik bericht dat ik was toegelaten...

Heb je je e-mail dan wel in orde. Lijkt er niet op. Nieuw/ander account aanmaken en let dan goed op welk e-mailadres je opgeeft!

Heb je deze mail kort na het registreren wel gekregen?

"
Je registratieverzoek op Synology-Forum.nl is ontvangen, <jouw naam>.

De aangevraagde gebruikersnaam is <jouw naam>. Mocht je je wachtwoord vergeten zijn, dan kun je het opnieuw instellen via https://www.synology-forum.nl/index.php?action=reminder.
Voordat je in kunt loggen en het forum kunt gebruiken, moet je verzoek goedgekeurd worden. Zodra dit is gebeurd, zul je een e-mail van ons ontvangen op dit e-mailadres.

Met vriendelijke groet,

Het Synology-Forum.nl team.
"

Terug
Bovenaan Onderaan