Kan maar niet in het Synology Forum NL komen

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
2.595
Besturingssysteem
Win11 (25H2) Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal,
Ik probeer al dagen om in het Synology Forum NL te komen, en telkens krijg ik de opmerking dat de Beheerder mij moet goedkeuren
Wat kan ik doen om die Hoedkeuring te bespoedigen?
Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Heb je een account aangemaakt? Heb je een activeringsmail ontvangen en geactiveerd. Ben je geblokkeerd door wangedrag? Heb je een paar dagen gewacht voor goedkeuring? Ik zie geen contactadres. Knap dom dat op het forum geen contactadres staat. In ieder geval niet gemakkelijk te vinden.

Is dit een e-mailadres? Volgens Facebookpagina.

Synology-Forum.nl@synologyforumnl
 
Laatst bewerkt:
Nee, dat is het um juist, die activeringsmail komt al dagen niet aan. Vraag me af of ie wel verzonden is door Synology.
Ik geblokkeerd door wangedrag? 'k Zou niet weten als dat zo al zou zijn, op welke gronden?
 
Ik heb me verleden week aangemeld, binnen een half uur kreeg ik bericht dat ik was toegelaten...
 
Heb je je e-mail dan wel in orde. Lijkt er niet op. Nieuw/ander account aanmaken en let dan goed op welk e-mailadres je opgeeft!
 
Heb je onderstaande mail kort na het registreren wel gekregen?

"
Je registratieverzoek op Synology-Forum.nl is ontvangen, <jouw naam>.

De aangevraagde gebruikersnaam is <jouw naam>. Mocht je je wachtwoord vergeten zijn, dan kun je het opnieuw instellen via https://www.synology-forum.nl/index.php?action=reminder.
Voordat je in kunt loggen en het forum kunt gebruiken, moet je verzoek goedgekeurd worden. Zodra dit is gebeurd, zul je een e-mail van ons ontvangen op dit e-mailadres.

Met vriendelijke groet,

Het Synology-Forum.nl team.
"
 
Laatst bewerkt:
Beheerder mij moet goedkeuren

Waar staat dit bericht dan? Waarom geef je niet direct in post 1 duidelijk aan wanneer en hoe je dit bericht hebt gekregen, hebt gezien. Geen mail ontvangen, geen activeringslink ontvangen en dan wel denken dat je kunt inloggen?
 
Heb je onderstaande mail kort na het registreren wel gekregen?

"
Je registratieverzoek op Synology-Forum.nl is ontvangen, <jouw naam>.

De aangevraagde gebruikersnaam is <jouw naam>. Mocht je je wachtwoord vergeten zijn, dan kun je het opnieuw instellen via https://www.synology-forum.nl/index.php?action=reminder.
Voordat je in kunt loggen en het forum kunt gebruiken, moet je verzoek goedgekeurd worden. Zodra dit is gebeurd, zul je een e-mail van ons ontvangen op dit e-mailadres.

Met vriendelijke groet,

Het Synology-Forum.nl team.
"
Ja, deze email heb ik wel ontvangen. Maar dat is NIET de goedkeuring van de beheerder.
 
Nee, dat begrijp ik.
Maar het zegt wel dat je inderdaad het correcte email adres hebt gebruikt.
 
Nee, dat begrijp ik.
Maar het zegt wel dat je inderdaad het correcte email adres hebt gebruikt.
Ja, een beetje systematisch te werk gaan is Dukkel niet eigen. Nog steeds is onduidelijk waar die "goedkeuring" staat. Laat dat eerst maar eens zien.

Voordat je in kunt loggen en het forum kunt gebruiken, moet je verzoek goedgekeurd worden. Zodra dit is gebeurd, zul je een e-mail van ons ontvangen op dit e-mailadres.
Als je op het bovenstaande doelt en je hebt nog steeds geen e-mail ontvangen na een aantal dagen moet je niet op dit forum zijn maar bij het Synology Forum NL. Als dat allemaal waar is wat jij schrijft dan is dit een waardeloos forum. Alleen al het ontbreken van een contactadres is naar mijn mening een schande. Een contactadres moet een wettelijke verplichting zijn. Als je dat hebt, dien dan een officiële klacht bij hen in en eis een schadevergoeding voor al die tijd dat jij e.a. er ingestopt hebben.
 
Laatst bewerkt:
Ik was kort geleden op een jachtwerf.
Daar hebben ze het ook vaak over drijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan