Kan maar niet in het Synology Forum NL komen

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Besturingssysteem
Win11 (25H2) Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal,
Ik probeer al dagen om in het Synology Forum NL te komen, en telkens krijg ik de opmerking dat de Beheerder mij moet goedkeuren
Wat kan ik doen om die Hoedkeuring te bespoedigen?
Met vriendelijke groet
Dukkel

Heb je een account aangemaakt? Heb je een activeringsmail ontvangen en geactiveerd. Ben je geblokkeerd door wangedrag? Heb je een paar dagen gewacht voor goedkeuring? Ik zie geen contactadres. Knap dom dat op het forum geen contactadres staat. In ieder geval niet gemakkelijk te vinden.

Is dit een e-mailadres? Volgens Facebookpagina.

Synology-Forum.nl@synologyforumnl

Laatst bewerkt:
Nee, dat is het um juist, die activeringsmail komt al dagen niet aan. Vraag me af of ie wel verzonden is door Synology.
Ik geblokkeerd door wangedrag? 'k Zou niet weten als dat zo al zou zijn, op welke gronden?

Ik heb me verleden week aangemeld, binnen een half uur kreeg ik bericht dat ik was toegelaten...

Heb je je e-mail dan wel in orde. Lijkt er niet op. Nieuw/ander account aanmaken en let dan goed op welk e-mailadres je opgeeft!

Heb je onderstaande mail kort na het registreren wel gekregen?

"
Je registratieverzoek op Synology-Forum.nl is ontvangen, <jouw naam>.

De aangevraagde gebruikersnaam is <jouw naam>. Mocht je je wachtwoord vergeten zijn, dan kun je het opnieuw instellen via https://www.synology-forum.nl/index.php?action=reminder.
Voordat je in kunt loggen en het forum kunt gebruiken, moet je verzoek goedgekeurd worden. Zodra dit is gebeurd, zul je een e-mail van ons ontvangen op dit e-mailadres.

Met vriendelijke groet,

Het Synology-Forum.nl team.
"

Laatst bewerkt:
Beheerder mij moet goedkeuren

Waar staat dit bericht dan? Waarom geef je niet direct in post 1 duidelijk aan wanneer en hoe je dit bericht hebt gekregen, hebt gezien. Geen mail ontvangen, geen activeringslink ontvangen en dan wel denken dat je kunt inloggen?

Heb je onderstaande mail kort na het registreren wel gekregen?

"
Je registratieverzoek op Synology-Forum.nl is ontvangen, <jouw naam>.

De aangevraagde gebruikersnaam is <jouw naam>. Mocht je je wachtwoord vergeten zijn, dan kun je het opnieuw instellen via https://www.synology-forum.nl/index.php?action=reminder.
Voordat je in kunt loggen en het forum kunt gebruiken, moet je verzoek goedgekeurd worden. Zodra dit is gebeurd, zul je een e-mail van ons ontvangen op dit e-mailadres.

Met vriendelijke groet,

"
Ja, deze email heb ik wel ontvangen. Maar dat is NIET de goedkeuring van de beheerder.

Nee, dat begrijp ik.
Maar het zegt wel dat je inderdaad het correcte email adres hebt gebruikt.

Nee, dat begrijp ik.
Maar het zegt wel dat je inderdaad het correcte email adres hebt gebruikt.
Ja, een beetje systematisch te werk gaan is Dukkel niet eigen. Nog steeds is onduidelijk waar die "goedkeuring" staat. Laat dat eerst maar eens zien.

Als je op het bovenstaande doelt en je hebt nog steeds geen e-mail ontvangen na een aantal dagen moet je niet op dit forum zijn maar bij het Synology Forum NL. Als dat allemaal waar is wat jij schrijft dan is dit een waardeloos forum. Alleen al het ontbreken van een contactadres is naar mijn mening een schande. Een contactadres moet een wettelijke verplichting zijn. Als je dat hebt, dien dan een officiële klacht bij hen in en eis een schadevergoeding voor al die tijd dat jij e.a. er ingestopt hebben.

Laatst bewerkt:
Ik was kort geleden op een jachtwerf.
Daar hebben ze het ook vaak over drijven.

@edmoor
Ik heb jouw oplossing niet gezien. Als ik zaken constateer die niet kloppen, niet in de haak zijn, dan los ik dat op. Ik pak de telefoon, stuur een e-mail. Heb jij dan wel een contactadres gevonden?

@Senso , onderstaande is de allereerste mail die je ontvangt NA een registratie-verzoek :

Je registratieverzoek op Synology-Forum.nl is ontvangen, Screenname .

De aangevraagde gebruikersnaam is
Screenname. Mocht je je wachtwoord vergeten zijn, dan kun je het opnieuw instellen via https://www.synology-forum.nl/index.php?action=reminder.

Met vriendelijke groet,

Een beetje waardering voor de mede-leden is ook fijn, bij Senso gaat immers ook niet alles vanzelf ..

@edmoor
Ik heb jouw oplossing niet gezien. Als ik zaken constateer die niet kloppen, niet in de haak zijn, dan los ik dat op. Ik pak de telefoon, stuur een e-mail. Heb jij dan wel een contactadres gevonden?
Wat dacht je? Natuurlijk, ik heb nu al 2 emails teruggestuurd, hoe en waarom het verzoek nog ingewiligd is.

Heeft niets met waardering naar mede-leden te maken.

Ja, dat is toch bekend dat je een dergelijke e-mail krijgt. Het kost zelfs moeite om duidelijk te krijgen dat Dukkel die e-mail heeft ontvangen. Edmoor geeft dan aan dat je daaraan kunt zien dat je het juiste e-mailadres hebt doorgegeven. Maar waar blijft dan die goedkeuring, dat is de vraag. Als er vertraging is dan kan de beheerder dat laten weten. Wel zo netjes naar Dukkel toe.

Wat dacht je? Natuurlijk, ik heb nu al 2 emails teruggestuurd, hoe en waarom het verzoek nog ingewiligd is.
Heb je dan überhaupt wel antwoord gehad op die twee e-mails?

Stonden daar geen redenen, argumenten, 'het waarom' het nog niet goedgekeurd is. Zo nee, dan deugt dat niet en vind ik niet netjes en onfatsoenlijk.

Laatst bewerkt:
Wel nee. Tot nu toe (ik ben al ruim 2 weken bezig om toestemming te krijgen) heb ik nog geen reactie verder mogen ontvangen.
Ik vind het ver beneden peil.

Terug
Bovenaan Onderaan