Hallo Forum,
Wat een vragen over W10, schrok er een beetje van.
Bij mij is professioneel Windows 10 geinstalleerd en werkt (bijna) na tevredenheid en daarom wil ik bepaalde dingen veranderen.
Echter ik kan geen kant op omdat ik niets van het Internet kan downloaden.
Als ik op een bepaalde Download button klik voor het downloaden van een bepaald programma, b.v. Windows Essentials zie ik, helemaal links onder, wel het adres van de site, maar niet wat er gedownload wordt. B.v. xxxxxxxx.exe, en met de rechter muisknop kon je vroeger dan de map aanwijzen waar deze naartoe moet.
Waar ik niet tevreden over ben, is:
- het geimplementeerde Emailprogramma "Mail", waarvoor ik liever het Windows Live emailprogramma wil hebben.
- en ik heb liever Classic shell voor Windows 10.
Als het downloaden mislukt houdt dus alles op.
Ik hoop dat iemand de oplossing kan aandragen.
Wat een vragen over W10, schrok er een beetje van.
Bij mij is professioneel Windows 10 geinstalleerd en werkt (bijna) na tevredenheid en daarom wil ik bepaalde dingen veranderen.
Echter ik kan geen kant op omdat ik niets van het Internet kan downloaden.
Als ik op een bepaalde Download button klik voor het downloaden van een bepaald programma, b.v. Windows Essentials zie ik, helemaal links onder, wel het adres van de site, maar niet wat er gedownload wordt. B.v. xxxxxxxx.exe, en met de rechter muisknop kon je vroeger dan de map aanwijzen waar deze naartoe moet.
Waar ik niet tevreden over ben, is:
- het geimplementeerde Emailprogramma "Mail", waarvoor ik liever het Windows Live emailprogramma wil hebben.
- en ik heb liever Classic shell voor Windows 10.
Als het downloaden mislukt houdt dus alles op.
Ik hoop dat iemand de oplossing kan aandragen.