knipperlichtverbinding met internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door klepzeikers
grijns, dat doet mijn oude vrijsterhart goed hoor ;-).

Trouwens zo zie je maar weer helpmij is niet alleen goed voor jou pc,maar ook voor jou persoonlijke gemoedstoestand :-) haha

haha absoluut.

had gisteravond trouwens een niet te verwijderen bericht op mijn beeldscherm dat er een i-explorer fout was opgetreden en computer wil met geen mogelijkheid uit.
(behalve met de stekker dan)
voor de rest loopt ie nog steeds als een trein.

Als het zich blijft voordoen:
start>configscherm>software>kiezen voor MS IE, toevoegen verwijderen>kies: IE herstellen.

Yippie Hij kan weer uit.

Ga zo ff nero en webcam installeren.

KaZaA twijfel ik nog, gebruik het soms maanden niet, en naar een alternatief mag ik hier niet vragen.

Wasdat door "herstellen" of zomaar?
Kaaza?
Neem dan in ieder geval Kaaza light. Of liever..... nou ja.... helemaal niet.
Als je de ellende ziet die Kaaza geeft.....
Typ het maar eens in onder "zoeken".
Blij dat alles weer werkt. :)

Dat was inderdaad door herstellen.

Kijk later wel ff naar KaZaA.

Gebruikte zowiezo vroeger KaZaA lite, maar die zit er na de eerste vastloper begin augustus al niet meer op.

Probeerde je link naar je homepage eens ,maar die schijnt geloof ik niet te werken?

Er staat nu weer een streep onder. In je vorige bericht niet. Liep er soms ongezien een streepje door?
Onderaan is dat trouwens nog zo...
;)

grijns onderaan staat in mijn handtekening/profiel, geen idee hoe ik daar een streepje onder krijg.

in het bericht heb ik de knop http:// gebruikt dan krijg je dus een streepje

haha ik dacht laat ik nu eens wat proberen en het blijkt nog te werken ook.
Zo beter?

Zo begin je op deze manier steeds beter te leren kennen!!!!!!!!!!!!!!
Vraag me nu ook af trouwens of je je pc wel hebt aangesloten op een geaard stopcontact.En staat je pc op de grond (tapijt)of heb je hem in een kast staan?

Geplaatst door Marie1
[B
...KaZaA twijfel ik nog, gebruik het soms maanden niet, en naar een alternatief mag ik hier niet vragen. [/B]

Als je zo weinig gebruikt, installeer het dan niet. Geeft teveel gedonder. Als het je alleen te doen is om muziekbestandjes, kijk dan eens naar soulseek: www.slsknet.org die is serieus en safe.
Enne...tracht toch eens wijzer te worden van Hijackthis, wqant dat prog haalt bijna alle rotzooi van je pc. Zeer populair hier omdat 't zo goed werkt.

Geplaatst door klepzeikers
Zo begin je op deze manier steeds beter te leren kennen!!!!!!!!!!!!!!
Vraag me nu ook af trouwens of je je pc wel hebt aangesloten op een geaard stopcontact.En staat je pc op de grond (tapijt)of heb je hem in een kast staan?

Ik woon in een oudere flat met twee stoppen waarvan één geaard.
Daarom staat mijn computer in de hal.
Nadeel is wel dat mijn wasmachine (etc) ook op diezelfde stop zit.
Als ie centrifugeerd wordt de computer duidelijk trager.
Kan nooit goed zijn, maar het alternatief is een niet geaard stopcontact.
(heb overigens wel zo'n piekstopstekkerdoos of hoe zo'n ding mag heten)

Computer staat niet op het tapijt maar in een vak van mijn computermeubeltje

Geplaatst door hendricus

Als je zo weinig gebruikt, installeer het dan niet. Geeft teveel gedonder. Als het je alleen te doen is om muziekbestandjes, kijk dan eens naar soulseek: www.slsknet.org die is serieus en safe.
Enne...tracht toch eens wijzer te worden van Hijackthis, wqant dat prog haalt bijna alle rotzooi van je pc. Zeer populair hier omdat 't zo goed werkt.

Zal er naar kijken op een later datum.
Het is hier in Huize Marie ff chaotisch (o.a. betonrot in de balkons) dus computer perikelen moeten ff wachten tot ik mijn kop er echt op kan richten.

En dan nu een lesje in computerkunde:
hoe ik te vanzelfsprekend denk het te weten.

Gisteravond laat kon ik na het opstarten van de computer internet niet meer op.
na alle hier geleerde truckjes toegpast te hebben, restte er me niets anders meer dan te formatere ne opnieuw beginnen.
dacht ik.

Want ook na herinstallatie had ik geen contact met internet.

Vanmorgen provider gebeld.
Blijkt het hele kabelnet plat gelegen te hebben.
Eh tja, eh, ik geloof dat ik mezelf een hoop werk bezorgt heb..

Vermeld het toch maar ff hier, misschien leert iemand er nog wat van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan