Marie1
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 feb 2002
Geplaatst door André Klaver
Ik ben geen CADtekenaar.![]()
grijns dat vermoedde ik al
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door André Klaver
Ik ben geen CADtekenaar.![]()
Geplaatst door gezina
Wat betreft je vraag "wat is een Hijack-log?'' Lees dit even: Richtlijn: waar laat ik mijn HijackThis log?![]()
Geplaatst door klepzeikers
grijns, dat doet mijn oude vrijsterhart goed hoor ;-).
Trouwens zo zie je maar weer helpmij is niet alleen goed voor jou pc,maar ook voor jou persoonlijke gemoedstoestandhaha
Geplaatst door Marie1
[B
...KaZaA twijfel ik nog, gebruik het soms maanden niet, en naar een alternatief mag ik hier niet vragen. [/B]
Geplaatst door klepzeikers
Zo begin je op deze manier steeds beter te leren kennen!!!!!!!!!!!!!!
Vraag me nu ook af trouwens of je je pc wel hebt aangesloten op een geaard stopcontact.En staat je pc op de grond (tapijt)of heb je hem in een kast staan?
Geplaatst door hendricus
Als je zo weinig gebruikt, installeer het dan niet. Geeft teveel gedonder. Als het je alleen te doen is om muziekbestandjes, kijk dan eens naar soulseek: www.slsknet.org die is serieus en safe.
Enne...tracht toch eens wijzer te worden van Hijackthis, wqant dat prog haalt bijna alle rotzooi van je pc. Zeer populair hier omdat 't zo goed werkt.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.