• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

koers uit link halen

• Onderwerp starter Onderwerp starter STM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat wil je hieruit halen?
1727523268079.webp

Kijk eens naar de STOCKHISTORY functie

Met welk(e) webadres(sen) doe je inloggen?
Is hier een wachtwoord voor benodigd?
Het onderstaande zegt mij totaal niets terwijl het, aanname, voor jou gesneden koek is.
Graag nadere toelichting.
1727545537824.png

Bijlagen

Ga op de betreffende cel staan en denk ik naar tab gegevens en dan Valuta(Eng) drukken.
Vul maar eens in BTC/EUR.

@johan
Die begrijp ik ff niet.

Oké Johan
Fantastisch, waarom moeilijk doen als het ook zéééér simpel kan.
Moet je maar allemaal weten.
Zo zie je maar, ik ben een arme sloeber want ik handel niet in aandelen o.i.d.

Dan kan ik dit gebruiken om bijvoorbeeld te traden om te bepalen van de hoeveelheid, kosternpatroon en zo de werkelijke prijs van het aaandeel. Zo kan ook bepaald worden percent opbrenst is en het riscoprofiel en dergeleken ...

Heb je daar iets voor in ASAP utilities dan?
Ik heb wel iets gemaakt met Coins zonder dat ik ze zelf heb, ook met PQ en wel in €€,€ en niet in $$,$.

Koers waarvan?
Van de eerste kolom?

Ik heb het zo opgelost met power query met de bijbehorend links.
De gegevens zijn afkomstig uit de historische tabellen, omdat de enkele cel met de valutakoers niet naar voren komt.
Bij het verversen kan het ongeveer een minuut duren voordat alles bijgewerkt is, omdat de query’s alle links van de website moeten doorlopen en enkele transformaties uitvoeren.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan