• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

koers uit link halen

Ik had nog div. links over het hoofd gezien en/of zijn er later bij gekomen.
Nieuwe bijlage toegevoegd.

Bijlagen

@johan
Ik heb ook een poging ondernomen met jouw oplossing.
Nou, dat werkt als een tierelier.
Minpuntje is dat er toch bedragen boven komen drijven die toch wel enkele centen en zelfs enkele euro's afwijken. Of ik doe iets niet goed?
Zie bijlage.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Johan, perfect kan je me een stappenplan voor de resterende ook in te brengen opstellen of vraag ik te veel?
Van harte dank
Ik zal vanavond even kijken, want als je alles hebt kun ik er één tabel van maken.
Uitleggen kan wel maar dan moet je even naast me komen zitten. :p :p :p :p

Peter Johan,

Fantastisch werk maar onbegrijpend hoe het verwezenlijk is vandaar e vraag op een stappenplan wat waarschijnlijk te veel gevraagd is .

Blijf ik op mijn honger zitten, maar nogmaals DANK

Ik heb hier meerdere bestand gedownload maar kan nergens de koersen bijwerken
Als ik via gegevens alles bijwerken doet het niks.
Wat doe ik verkeerd.
Of kunnen jullie mij eens zeggen hoe ik stap per stap die gegevens kan ophalen

Al vast bedankt

@glda19
Kan je eens aangeven om welke bijlage het gaat?

Peter & Johan

Ik heb vandaag de Broker gebeld en het is enkel mogelijk voor klanten die deze kostdata aankopen en er zo gebruik van kunnen maken.

M.a.w. je dient in te loggen?

Ik heb er eens een tabel van de 8 tabellen uitgehaald.
Zie tevens ook de bijlage. Het betreft tabel 5 van de screenshot.
1727717135304.png

Bijlagen

bv post 32 33
post 31 geeft fout melding
Of kun je mij uitleggen hoe ik dit moet maken en weet iemand of dit ook werkt in libreoffice
Heb het ook zelf geprobeerd met volgende link https://www.investing.com/equities/xior-student-housing-bvba via gegevens en dan gegevens van web maar krijg volgende melding kan verbinding niet maken
Details: Toegang tot de resource is verboden

met deze link uit een vb vestand werkt het wel https://nl.investing.com/etfs/boost-ftse-mib-3x-leverage
Wat is er mis met mijn link
En hoe doe je het voor meerdere links?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan