Laat je eigen gemaakte forum styles zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrEeZeR

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Hey :),

Ik was vandaag maar eens bezig met een nieuwe style voor m'n forum en vroeg me af wat andere mensen zoal voor zelfgemaakte styles hebben.

Ik trap af :

style1.jpg

style2.jpg

style3.jpg

Ben nog bezig met alle hacks erin te plaatsen. (Hacks zijn aanpassingen / toevoegingen aan het forum en heeft dus niks te maken met hacken of illegale activiteiten)

Nogmaals, post alleen je eigen gemaakte style's ;).

Grtz,

Breezer

Laatst bewerkt:
Geplaatst door blaataap
Breezer... wat denk jij... zal ik ze hier posten?

Iedereen zijn of haar style is welkom. Je kan altijd de url even wegsoepen mocht de site content bevatten die niet toegestaan is op Helpmij.

Heb het onderwerp even sticky gemaakt... hopen dat er veel leden komen met hun styles en misschien kun je de style er ook bij posten :)

Er komt zo nog een style van me aan :).. Ik denk alleen niet dat ik het styleset post maar ik zal er nog een paar maken die je wel kunt krijgen :)

Geplaatst door Killer
Heb het onderwerp even sticky gemaakt... hopen dat er veel leden komen met hun styles en misschien kun je de style er ook bij posten :)

Ik post liever m'n style niet aangezien er altijd mensen bijzitten die de copyright dingen onderaan wijzigen en net doen alsof het hun style is..

Een andere style van mij is :

*klik* deze style mogen jullie wel hebben. :)

Killer heb jij ook geen eigen forum + style? :)

Geplaatst door BrEeZeR

Killer heb jij ook geen eigen forum + style? :)

nee ik heb een forum gehad maar toen had ik geen geld meer om de server te betalen :) heb nu nog wel een forumpje draaien maar doe er nog nix mee >> zie hier weet nog geen onderwerp voor het forum etc en er zit ook nog een normale style op maar heb als het goed is nog wel een leuke style voor jullie :) zal nog ff kijken :D

Geplaatst door BrEeZeR

Heb je die zelf gemaakt? Hij komt me namelijk erg bekend voor..

nee, heb hem een beetje aangepast enzo.

het viel mij ook al tegen :( had gehoopt dat et misschien een goed lopend onderwerp werd.. maar volgens mij hebben nie veel leden een eigen style... :(

[edit 3 maart 2003 om 12.40 uur]

ik wou ff een style hier posten van een forum waar ik admin ben en die style had ik eerst zelf ook op mijn forum alleen als ik print screen doe krijg ik niet het hele scherm alleen wat ik zie op mijn beeldscherm... hoe krijg ik zo'n screenshot zodat je het hele forum kunt zien...

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Killer
het viel mij ook al tegen :( had gehoopt dat et misschien een goed lopend onderwerp werd.. maar volgens mij hebben nie veel leden een eigen style... :(

[edit 3 maart 2003 om 12.40 uur]

ik wou ff een style hier posten van een forum waar ik admin ben en die style had ik eerst zelf ook op mijn forum alleen als ik print screen doe krijg ik niet het hele scherm alleen wat ik zie op mijn beeldscherm... hoe krijg ik zo'n screenshot zodat je het hele forum kunt zien...

Geen idee druk es op f11 (full screen) en dan alt + printscrn dan is het iig een stukje groter :)

heb et screenshot gemaakt zodat jullie een beeld ervan krijgen maar heb nu wat probs met mijn uploadprogje dus nog ff geduld :D morgen post ik em als et allemaal lukt wel :D

Je ziet niet de hele forum indexpage maar zo krijgen jullie een beeld van de style :)

style.bmp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan