Laat je eigen gemaakte forum styles zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Killer
Je ziet niet de hele forum indexpage maar zo krijgen jullie een beeld van de style :)

[Afbeelding]

Mm.. komt me bekend voor. Had je die style ook niet bij Johnny-online?

Zelf gemaakte style behalve de buttons en v_buttons.

Buttons ©BrEeZeR's Place
puh2.gif

Geplaatst door BrEeZeR

Mm.. komt me bekend voor. Had je die style ook niet bij Johnny-online?

Deze style had ik idd ook bij johnny-online.nl ! En dit forum waar die style nu op staat ben ik ook admin van en hij vroeg of hij de style ook mocht gebruiken... najah ben weer zow vriendelijk geweest om dat toe te laten :cool: ;)

Maar tis wel een mooie style vind ik :)

Ziet er wel goed uit! Heb je hem zelf gemaakt?
wat ook mooi is is een style met veel graphics.... ben nog van plan om zoiets te gaan maken.... dus de header helemaal als graphic met mooie buttons erin...

Geplaatst door Killer
Ziet er wel goed uit! Heb je hem zelf gemaakt?
wat ook mooi is is een style met veel graphics.... ben nog van plan om zoiets te gaan maken.... dus de header helemaal als graphic met mooie buttons erin...

Zelf gemaakt uiteraard.. behalve de knoppen.. ik moet nog ff wat anderen hebben. :)

Een andere header is idd wel gaaf maar in Vbulletin beetje onbegonnen werk imo. (Veel templates moet je dan aanpassen :confused: )

Geplaatst door blaataap

Das toch geen probleem?

Ik had een keer een perfecte header gemaakt maar bepaalde dingen bleven telkens in de weg staan e.d. (zie pic wat ik bedoel :P)

bla.jpg

Het kan wel.. maar kost vrij veel tijd.. en dan denk ik wel es bij mezelf. Waarom doe ik dit eigenlijk.. :D

Geplaatst door BrEeZeR

Ik had een keer een perfecte header gemaakt maar bepaalde dingen bleven telkens in de weg staan e.d. (zie pic wat ik bedoel :P)

bla.jpg

Het kan wel.. maar kost vrij veel tijd.. en dan denk ik wel es bij mezelf. Waarom doe ik dit eigenlijk.. :D

Dat noem ik volgens mij standaard :S... kost dat zoveel tijd dan? Is binnen paar minuten gemaakt als ik het zo zie.

Geplaatst door blaataap

Dat noem ik volgens mij standaard :S... kost dat zoveel tijd dan? Is binnen paar minuten gemaakt als ik het zo zie.

Laten we verder discussieren via MSN. Ik bedoel dus dat die dingen altijd in de weg staan.. je moet er zoveel uitslopen enzo.

Ja Breezer daar heb je gelijk in! Ik ga er binnekort is mee knutselen want ga samen met iemand een website over divx maken en dan ook een forum erbij en wil dus een mooie forum header maken maar dat word idd volgens mij wel wat geknutsel...

Geplaatst door Killer
Ja Breezer daar heb je gelijk in! Ik ga er binnekort is mee knutselen want ga samen met iemand een website over divx maken en dan ook een forum erbij en wil dus een mooie forum header maken maar dat word idd volgens mij wel wat geknutsel...

Ik snap <em>écht</em> niet dat jullie daar zo'n moeite mee hebben :D. Maar goed dat is niet aan de orde :).

nou het is best moeilijk om een hele header te maken bestaande uit mooie graphics :) met de buttons erin verwerkt he !!

Maak anderz is iets simpels en maak een screenshot of zet de url hier neer zodat wij het kunnen zien :) ik vind het in ieder geval best veel werk want net wat breezer zegt je moet ook de templates changen....

Ziet er goed uit Dennis.
Maar hoe kom je aan dat form :rolleyes: :D
Maar zonder dollen, het ziet er goed uit, alleen de header zou ik iets anders kleuren.
Maar aangezien het niet voor publiek is, gewoon zo laten :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan