laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja medion was ik vergeten te noemen. Zou ik ook tussen HP en Toshiba zetten.
En de Compaqs moet je als privé gebruiker ook niet willen, dat zijn de zakelijke dingetjes en niet echt geschikt voor thuisgebruik a la films kijken, op schoot zetten, spelletjes enzovoort. Kun je beter voor een Pavilion gaan.

Ik vatte de vraag op als "welke merken zijn over het algemeen goed, en welke zijn juist slecht", maar no hard feelings hoor :thumb:

haha idd ik heb nog een compaq pc uit de prehistorie :P werkt goed... maar dat is het dan

pavilion! zeker, heb hier ook al weer een oudje van staan(is van mijn vader) werkt een tikje langzaam voor deze tijd :p maar doet het nog steeds!! :eek: pas 1 reinstall gedaan :D

nou een medion moet je btw ook niet op schoot zetten, dat brand! maar hij zet hem vooral op tafel denk ik :p

OFFTOPIC: bedankt voor die cpu en watercoolin link!!!! echt handig :love: minder gepruts en geteken!

haha idd ik heb nog een compaq pc uit de prehistorie :P werkt goed... maar dat is het dan

pavilion! zeker, heb hier ook al weer een oudje van staan(is van mijn vader) werkt een tikje langzaam voor deze tijd :p maar doet het nog steeds!! :eek: pas 1 reinstall gedaan :D

nou een medion moet je btw ook niet op schoot zetten, dat brand! maar hij zet hem vooral op tafel denk ik :p

OFFTOPIC: bedankt voor die cpu en watercoolin link!!!! echt handig :love: minder gepruts en geteken!

Weet ff niet welke link je bedoelt, maar dat terzijde.. :P

@ TS, mocht je nog geen definitieve keuze gemaakt hebben, wat voor jou het belangrijkste is aan een laptop is de processor en het werkgeheugen. Probeer een laptop met minimaal 2.0 GHz processor (liefst Intel als dat mogelijk is) en minimaal 3.0 GB werkgeheugen te vinden om Vista lekker te laten draaien.
Als je niet gaat kamen is de videokaart van minder belang. Schermgrootte moet je zelf even bepalen, 15 inch of kleiner als je hem wel eens meeneemt, 17 inch of groter als ie altijd blijft staan.

En wat betreft merken; Toshiba, HP, Medion of Dell. Dan kom je er wel.
Met jouw budget is sowieso een leuke te vinden.

Laatst bewerkt:
Weet ff niet welke link je bedoelt, maar dat terzijde.. :P

@ TS, mocht je nog geen definitieve keuze gemaakt hebben, wat voor jou het belangrijkste is aan een laptop is de processor en het geheugen. Als je niet gaat kamen is de videokaart van minder belang. Schermgrootte moet je zelf even bepalen, 15 inch als je hem wel eens meeneemt, 17 inch of groter als ie altijd blijft staan.

Met jouw budget is sowieso een leuke te vinden.

de link in je handtekening ;)

Met jouw budget is sowieso een leuke te vinden. = helemaal waar! dat van die inch niet :evil:
hoe groter hoe beter! alleen wordt hij zwaarder en moet er een grotere tas/koffer om :evil:

En daarom is dat van die schermgrootte wel weer waar. Ooit een 17 inch laptop naar je werk (of familie, vrienden, ...) gesjouwd? Dat doe je maar 1 keer... Als je hem meeneemt is 17 inch sowieso erg log en zwaar.

En daarom is dat van die schermgrootte wel weer waar. Ooit een 17 inch laptop naar je werk (of familie, vrienden, ...) gesjouwd? Dat doe je maar 1 keer... Als je hem meeneemt is 17 inch sowieso erg log en zwaar.

ja ik heb er een :p nooit spijt van gehad :D is maar 5 kilo ofsow?

@TS post ook even wat je koopt aub! of wat je op het oog hebt, kunnen wij het beoordelen

Met 2 handen optillen is 5 kilo niet zwaar nee. Maar als het om je nek/aan je schouder bungelt is 5 kilo opeens heel zwaar.
Maar dat even terzijde.. TS inderdaad, post even welke je op het oog hebt als je weer bijgelezen bent.

Met 2 handen optillen is 5 kilo niet zwaar nee. Maar als het om je nek/aan je schouder bungelt is 5 kilo opeens heel zwaar.
Maar dat even terzijde.. TS inderdaad, post even welke je op het oog hebt als je weer bijgelezen bent.

ja dat is waar het is wat je gewent bent ;) (middelbare school tas weegt 10kg en die is ook 1 schouder)

maar onze koffiepraat gaat helemaal niet meer over de vraag..... :p

leuk keertje met je te praten ;)

groeten rick

ja dat is waar het is wat je gewent bent ;) (middelbare school tas weegt 10kg en die is ook 1 schouder)

maar onze koffiepraat gaat helemaal niet meer over de vraag..... :p

leuk keertje met je te praten ;)

groeten rick

Tjah, middelbare school.. Ik zit inmiddels in de student-generatie waarbij het enige wat je optilt een bruin flesje is.

Tjah, middelbare school.. Ik zit inmiddels in de student-generatie waarbij het enige wat je optilt een bruin flesje is.

hahahaha :P

ik moet met zo'n tas nog dit jaar en volgend jaar dan is het af :P

heb je msn? mischien handiger dan dit :P

slow chatten doen jullie maar ergens anders.
gaarne weer on toppic.

ik heb hieronder maar even de dingen op een rijtje gezet, die jullie mij aanbevelen:
- processor: minimaal 2.0 Ghz, 3000 mb werkgeheugen en het liefst van intel
- beeldscherm: tussen de 15-17 inch
- netwerkkaart: 300 Mbit/s
- merk: Toshiba, HP, Medion, Dell
klopt dit?

Ik ben maar even op laptopshop.nl gaan kijken en heb drie laptoppen gevonden die mij wel wat leken: - Toshiba satellite L350-20F
- HP Probook 4515s NX460EA
- Toshiba satellite L300-26L

Ik ben benieuwd wat jullie ervan denken

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik voor de toshiba L350-20f ga, die jullie mij aanbevelen, leek mij ook het mooist:D

ik heb nog één vraag:p:
ik wil er graag een muis bij, gewoon een simpel ding: rechter en linker knop en een scrollwiel. hebben jullie nog een leuke?

Bij welke winkel ga je hem kopen? Dan gaan we daar even kijken zodat je maar 1 keer verzendkosten hoeft te betalen ;)

Ik denk dat ik voor de toshiba L350-20f ga, die jullie mij aanbevelen, leek mij ook het mooist:D

ik heb nog één vraag:p:
ik wil er graag een muis bij, gewoon een simpel ding: rechter en linker knop en een scrollwiel. hebben jullie nog een leuke?

dit is een laptop (kleine) muis die zijn er in alle kleuren ongeveer

*klikje*

maar ik zou gewoon naar de winkel of site waar je je laptop besteld gaan, en er zelf even eentje uitzoeken, een muis moet wel een laserlichtje hebben :P maar balltjes worden haast niet meer verkocht :p

zit er een besturingssysteem bij ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan