laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
zit er een besturingssysteem bij ??

als ik bij de link op specificaties klik dan staat er vreemd genoeg helemaal niks :confused: ik zou ook inderdaad even navragen of er een besturingssysteem opzit :rolleyes: tenzij je er natuurlijk nog eentje hebt liggen, dan hoef je je geen zorgen te maken

wel staat er in de naam van de laptop 3072MB SuperMulti VistaHP , dit is zoizo al een beetje raar geformuleerd :shocked:

dus concreet, navragen of er besturingssysteem opzit en anders moet je er zelf eentje kopen (of hebben liggen :p)

Tjah MaxICT is niet helemaal duidelijk nee. 3072MB slaat uiteraard op het werkgeheugen, SuperMulti waarschijnlijk de DVD drive en VistaHP is Home Premium..

Als ik bij Alternate kijk naar dezelfde laptop zit er een OS bij, Vista Home Premium.

Tjah MaxICT is niet helemaal duidelijk nee. 3072MB slaat uiteraard op het werkgeheugen, SuperMulti waarschijnlijk de DVD drive en VistaHP is Home Premium..

Als ik bij Alternate kijk naar dezelfde laptop zit er een OS bij, Vista Home Premium.

ja in die geest zat ik ook te denken! maar weet je dit helemaal zeker?

die 3072... is zonder twijfel ja..

VistaHP kan niet missen, en supermulti is niets anders dan een aanduiding dat je dvd speler het ook werkelijk doet. Inhoud heeft die term allang niet meer, elke drive is supermulti tegenwoordig.

VistaHP kan niet missen, en supermulti is niets anders dan een aanduiding dat je dvd speler het ook werkelijk doet. Inhoud heeft die term allang niet meer, elke drive is supermulti tegenwoordig.

ja nee ok, ik weet wat supermulti is :P, maar als je zeker weet dat dit het allemaal is :) dan kan hij hem kopen

PS ik vind dat ze het zeker duidelijker mogen neerzetten, zo heeft de TS het nogal moeilijk :p

waar slaat TS eigenlijk op?

en zal vista standaard bij de laptop zitten of verschilt dat per winkel? ik heb namelijk bij laptopshop gezien dat er vista bij zit, maar bij maxict zie ik niks....

Laatst bewerkt:
ah vandaar, ik dacht al, hoe kom je daar toch bij:p

maar om nog even terug te komen op de besturingssysteem, zal vista standaard bij de laptop zitten of verschilt dat per winkel? ik heb namelijk bij laptopshop gezien dat er vista bij zit, maar bij maxict zie ik niks..

Vista wordt er door de fabrikant al opgezet. Er komt ook geen aparte schijf of iets dergelijks bij, de recovery moet je zelf branden.
MaxICT heeft hier dus geen invloed op, ze vermelden het alleen niet.

En als er geen Vista bij zit: op kopen op afstand zit altijd een wettelijke bedenktermijn van volgens mij 8 dagen, waarin de leverancier jou verplicht is je geld terug te geven omdat je het recht hebt de koop te ontbinden.
En dan snel bij een ander bestellen :P

Maar ik weet 99% zeker dat Vista home premium er gewoon bij zit..

oke, maar het maakt toch niet zoveel uit, ik had hier nog een schijf liggen van vista home basic:D

Ach Home Basic is zo.. uh, ja.. Basic :P
Maar je krijgt bij 99% van de laptops/pc's gewoon een Windows-installatie meegeleverd, alleen bij zelfbouw-pc's en heel weinig OEM pc'tjes (zoals HP, Dell, Acer.....) wordt er geen OS voorgeinstalleerd.

ik heb de toshiba L350-20F gekocht. Allemaal bedankt voor julllie hulp!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan