killer555
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 sep 2006
Geen gele waarschuwingstekens te vinden...
heb SP2 zeker.:thumb:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen gele waarschuwingstekens te vinden...
Ik ga zometeen de pc zaak waar ik hem gekocht heb bellen. Nu vanmorgen doet hij weer normaal.. heeft nog geen enkele keer vreemd opgestart of afgesloten... ik wilde gisteravond nadat weer normaal begon te doen, windows opnieuw installeren.. maar de installatieprocedure wordt dus niet opgestart.. windows start dan weer gewoon op.
maar dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat hij boot van af je hardeschijf.
druk onder het opstraten op F10 of F11 of iets in die richting en kies boot from disc.
en dan moet het wel werken.
zit er toevallig een Sony accu in daar hoor je de laatste tijd veel vreemde verhalen van. van ontploffen enzo. maar kijk op de site als het zo is en kijk of jouw serie nummer er tussen staat stuur hem op en je krijg een nieuwe.
nee, het is geen sony.
Ik ga meteen proberen wat je zegt..
Nu gedraagt hij zich dus weer zo.. start weer niet op... batterij moet er dus weer uit.. maar krijg ik er niet uit.. gisteren ist mn vader wel gelukt.. maar ben nu alleen thuis.Echt waardelooos
Stroom erop helpt niet.. de accu moet eruit en dan alleen op stroom... dan doet ie t gewoon, nooit zwart beeld oid... zodra ik op accu en stroom ga lijkt dit elke keer te gebeuren... mn accu heb ik net leeg gekregen.. dus vol zit ie niet
Ok... ik zie de installatie nuthanks! Ik ga zo natuurlijk wel ff bellen voor die accu of wat dan ook
jo ik ben weg
sterkte hoor vanmiddag nog wel of het iets is geworden.
maar windows opnieuw instaleren heeft geen invloed op je accu trouwens hor.
Probeer wel een back-up te maken voordat je er vanmiddag heen gaat, als deze opgestuurd wordt zal hij "schoon"terug komen waarschijnlijk.
veel suc6![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.