Hoi,
ik ben moderator van een Paintshop pro groep en moet elke week een hoop lessen versturen naar de leden die ik onder me heb. Doordat ze bijna allemaal weer een andere les krijgen is dat erg lastig bij te houden. Nu heb ik op het werk gezien dat het in Excel mogelijk is om een vaste waarde in een cel te plaatsen. Dus dat als je erop klikt dat er dan een lijstje tevoorschijn komt met de waardes waaruit ik kan kiezen. Ik zou dit willen doen met lesnummers dus en de cel daarvoor keuze uit groen of rood om aan te geven of ze de les nog hebben of ingeleverd.
Hoe is dit te doen? Is dit te mogelijk met kleuren?
Groetjes,
ik ben moderator van een Paintshop pro groep en moet elke week een hoop lessen versturen naar de leden die ik onder me heb. Doordat ze bijna allemaal weer een andere les krijgen is dat erg lastig bij te houden. Nu heb ik op het werk gezien dat het in Excel mogelijk is om een vaste waarde in een cel te plaatsen. Dus dat als je erop klikt dat er dan een lijstje tevoorschijn komt met de waardes waaruit ik kan kiezen. Ik zou dit willen doen met lesnummers dus en de cel daarvoor keuze uit groen of rood om aan te geven of ze de les nog hebben of ingeleverd.
Hoe is dit te doen? Is dit te mogelijk met kleuren?
Groetjes,