Live stream software

Status
Niet open voor verdere reacties.

RickGAE

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2012
Welke software kan ik het best gebruiken voor een YouTube live stream?
Wat moet het programma kunnen:
  • Uiteraard streamen naar YouTube
  • Losse video's in de stream kunnen zetten
  • Een balk met tekst oid. onderin beeld
  • Logo in de hoek bovenaan
  • Een AV naar USB converter beeld
  • Webcam beeld
  • Etc.

Weet iemand een programma?

Ikzelf gebruik OBS staat voor open broadcasting software is geheel gratis en te customizen xsplit is ook goed maar voor de volledige opties en benutting heb je een licentie nodig en voor OBS staan ook veel tutorials op YouTube let wel op bij streamen je upload, delay en geen copyright shizzle zoals muziek en radio enz ivm claims

Heeft de uitgebreide versie van de standaard google hangouts on air hier geen oplossing voor?

Ikzelf gebruik OBS staat voor open broadcasting software is geheel gratis en te customizen xsplit is ook goed maar voor de volledige opties en benutting heb je een licentie nodig en voor OBS staan ook veel tutorials op YouTube let wel op bij streamen je upload, delay en geen copyright shizzle zoals muziek en radio enz ivm claims

Ik ga OBS even proberen, thnx
Ik gebruik alleen eigen beeld materiaal en beeldmateriaal waar ik toestemming voor heb ;)

Ik ga OBS even proberen, thnx
Ik gebruik alleen eigen beeld materiaal en beeldmateriaal waar ik toestemming voor heb ;)

Heb het geprobeerd, maar deze pakt mijn camera niet goed. Beeld wordt kleiner weergegeven als dat het beeld is... Dus linksboven staat het beeld en de rest van het beeld is zwart :S

Ik kan je vertellen dat de full version gratis te verkrijgen is, maar volgens de regels van het forum mag ik je daarbij niet verder helpen ;) succes !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan