Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kun je me stap voor stap vertellen hoe ik dat moet doen?zowel in de verkenner als met net kun je een bestaande definitie opheffen en voorkomen dat hij het zinloos blijft proberen en dus een 2511 maakt
"D:\Natuur (wandelingen) 2011 2012\MEIJNDEL2012\meijendel1 addy 24-9-2011"
Dat snap ik, maar kun je aangeven hoe ik dat precies moet laten zien? Ik weet dat niet, vandaar op de manier van die screens.verder: Post hier geen schermafdrukken van logboek Administrative events ("Beheergebeurtenis") maar alleen events van het Windows Logboek Systeem van (meteen) voor de momenten dat de computer vastliep/BSOD'de, want de Administratieve events geeft geen (duidelijk) overzicht (om het zwakjes uit te drukken).
onze berichten kruisten elkaar.Nog even over de gedeelde mappen (andere schermafdruk): Start compmgmt.msc en open Gedeelde mappen (en daar weer Shares onder) onder Systeemwerkset.
Kijk (ook) daar voor die mapdeling van een map die (blijkbaar) niet meer bestaat. Je kunt de share daar ook verwijderen, trouwens.
[SIZE=3][b]cmd.exe /k md "D:\NATUUR (wandelingen) 2011 2012\MEIJNDEL2012\meijendel1 addy 24-9-2011"[/b][/SIZE]
Herhaaldelijk geeft windows verkenner deze problemen tot vastlopen aan toe."Reageert niet" melding bij een applicatie etc.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.