Login en opstartprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebasverbeek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Berichten
3
Hallo helpers van helpmij.nl,

Ik zit met een probleem, namelijk het volgende. Zodra ik mijn laptop (HP ProBook 4515s) opstart, komt er vanzelfsprekend na het Windows 7 logo, een loginscherm waar ik mijn wachtwoord moet invullen om toegang te krijgen tot mijn computer. Dat gebeurt niet, en i.p.v. een loginscherm krijg ik een zwart scherm, waarin mijn muis nog wel zichtbaar is, en het is nog mogelijk om blindelings mijn wachtwoord in te typen om toegang te krijgen tot het startscherm. Dit is desalniettemin heel irritant, en ik vraag om jullie hulp. Suggesties?

Daarnaast doe ik gewoonlijk mijn laptop dicht, zodra ik hem niet meer nodig heb. Als ik hem daarna weer open doe en op de startknop druk, zou hij normaal gesproken gewoon moeten opstarten, en op het punt komen waar ik gebleven was. Dit gebeurt voor enkele seconden, waarna er een honderdste seconde een soort zwart-witte kras komt, en hij start meteen opnieuw op. Daar komt bij, dat als ik hem dan zijn gang laat gaan, mijn muis het niet doet. Mijn oplossing daarvoor is de computer opnieuw opstarten, waarnaar de muis het wel doet, maar dan kom ik weer op het vorige probleem uit.

Bij voorbaat dank.
 
Heb je daarvoor ook Updates of Programmas Toegevoegd/Bewerkt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan