Mail door proxy werkt niet, wat nu? (Proxy van AnlogX)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Internet delen staat aan.

Vanaf XP kan ik 2k niet meer op afstand afsluiten omdat ik de juiste rechten niet zou hebben.

Is dit niet makelijker:

WinGate Proxy Server

WinGate 5.2.2 (build 892) New! released 11 Dec 2003
This latest release of WinGate is an important maintenance update to version 5.2 build 885 and fixes a number of issues with VPN, POP3 and HTTP proxies.
Download WinGate 5.2.2 (build 892) 7249kB Self Install
??

--------------------------------------------

IP server: 192.168.0.1
IP client: 192.168.0.2

Excact zoals op: http://www.tekstenuitleg.net/internetdelen.php

Zijn die ipadressen handmatig ingevoerd?

En anders probeer dat programma maar want ergens gaat er iets verkeerd aangezien ICS instellen niet zo lang hoeft te duren

Kreeg je tijdens in aanzetten van ICS niet de melding dat xp het zelf verder wilde regelen qua ipadressen?

Zet de w2k eens op automatisch want ik denk dat je nu de wins/dns/default gateway vergeten bent in te vullen

XP:
netwerken_xp.JPG

2k:

netwerken_2k.JPG

Als ik dat bij XP doe krijg ik er een extra tabblad bij:

zie bijlage

maar ik ga het even bij 2k proberen

Bijlagen

• alternatief.jpg
    alternatief.jpg
    33,9 KB · Weergaven: 15
Bij de opgegeven IP instellingen gaat 'ie lang zoeken en geeft ie een foutbericht
"
X kan de zoekpagina niet openen
ok
"

en nu krijg ik meteen een 404, kan de server niet vinden.

Kreeg je bij het inschakelen van internetdelen niet de melding dat XP het verder wilde regelen qua ipadressen?

Nee die melding kreeg ik niet.

(als ik via remote admin van xp --> 2k wil krijg ik: Connecting to 192.168.0.2
Cannot connect to the server)

Poortnummers in remote admin wel goed staan? Remote admin draait als een server?

Kun je onderling pingen?

Diegene die overgenomen wordt moet het als service draaien

Ok, door gast aan te zetten op 2k krijg ik één goed en één fout ding. Het goede: ik kan weer van XP --> 2k. Het slechte: hij vraagt helemaal niet om een WW.

Start, programma's, remote administrator en dan start remote administrate server

En anders: start, programma's, remote administrator en dan settings for... en dan kies je voor install service

Geplaatst door m@rio
Start, programma's, remote administrator en dan start remote administrate server

En anders: start, programma's, remote administrator en dan settings for... en dan kies je voor install service
Ok, dat is mijn fout. Ik had iets verkeerds gedaan.
Dat werkt nu, is een stuk makelijker voor me, hoef ik niet telkens heen en weer te lopen :D.

Maar hoe nu verder?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan