mappen copieeren van d naar c schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

houthuizen

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2003
ik heb een nieuwe C schijf geinstalleerd en ik heb van de D schijf alle programma`s en mappen gecopieerd naar de C schijf nu is mijn vraag hoe kan ik de programma`s en mappen met hun instellingen direct installeren zodat ik er direct mee kan gaan werken?zonder opnieuw de instellingen te moeten instellen?

en op c heb je een besturingsysteem gezet of heb je deze ook van d naar c gezet.
Als je het er nieuw opgezet hebt dan zul je dus ook alles opnieuw moeten instellen.:o

xp besturings programma

op de C schijf heb ik nieuw ( apart)xp professional geinstalleerd,op de nieuwe C schijf

als ik goeg begrijp heb je van je oude schijf alles naar uwe "d" gekopieert en dan nieuwe installatie op uwe "c"

programmas en zo

ik zou van mijn oude schijf een bacup hebben gemaakt met ghost

dus je zal moeten doen wat puppie zegt

Geplaatst door houthuizen
ik heb een nieuwe C schijf geinstalleerd en ik heb van de D schijf alle programma`s en mappen gecopieerd naar de C schijf nu is mijn vraag hoe kan ik de programma`s en mappen met hun instellingen direct installeren zodat ik er direct mee kan gaan werken?zonder opnieuw de instellingen te moeten instellen?

Als het enkel mappen zijn, zoals favorieten, downloads enz.., is er geen probleem. Die kan je terug copieren naar je C.

Zijn het programma mappen, dan gaat dit niet. Dan moet je die progs terug installeren. Die progs gaan namelijk bepaalde sleutels in uw register zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan