maximale te halen snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
noahjazz zei:
Hoi judo,

Woon jij ver van de centrale? Ik overweeg ook maar iemand langs te laten komen om maar zeker te weten dat ik het maximale gedaan heb......
Eerst ga ik nog utp kabel testen ipv wireless wat ik nu gebruik, misschien scheelt dat ook wel.

Wat mij bijstaat is ongeveer 2,5 kilometer. Voor de goede orde ik gebruik geen wireless maar een kabel.

A.J. zei:
Beetje rare opmerking, wanneer je je realiseert dat de provider dit adviseerd.
De te behalen upload en downloadsnelheid is van een aantal factoren afhankelijk, waarschijnlijk heb jij geluk met een aantal van die factoren.
Met dit soort opmerkingen zaai je een beetje onrust wat niet echt nodig is.
Het lijkt me sportiever om te proberen de TS te helpen, inplaats van stoer te doen met je down en upload snelheid.

Wat zou ik beter kunnen doen dan mijn eigen ervaring weergeven? Ik ga ervan uit dat je anderen daarmee helpt. En wat pas echt een rare opmerking is, is dat ik hiermee stoer wil doen.

Judo

noahjazz zei:
Hoi judo,

Eerst ga ik nog utp kabel testen ipv wireless wat ik nu gebruik, misschien scheelt dat ook wel.

Dat zal zeker uitmaken.Ben benieuwd wat je resultaten zijn.Heb verder het idee dat Wanadoo toch echt technische problemen heeft met ADSL2 maar dat niet zeggen !

Nou ja zeg, er klopt in de centrale iets niet volgens mij......heb alle aansluitingen nagekeken, rood, blauw, oranje en wit. De enige combinatie die contact maakt is rood en wit. Blauw en oranje hebben geen effect. Het zou toch blauw en rood moeten zijn? Oranje en wit werkt ook niet.....Maar goed, mijn verbinding is wel van 6850 naar 9500 gegaan yesss! Misschien toch iemand van de kpn vragen of alles wel klopt...

Dat zal dan de aansluiting vanaf de straat naar jouw ISRA punt zijn.
Maar een telefoontje naar KPN zou handig zijn.

noahjazz zei:
Nou ja zeg, er klopt in de centrale iets niet volgens mij......heb alle aansluitingen nagekeken, rood, blauw, oranje en wit. De enige combinatie die contact maakt is rood en wit. Blauw en oranje hebben geen effect. Het zou toch blauw en rood moeten zijn? Oranje en wit werkt ook niet.....Maar goed, mijn verbinding is wel van 6850 naar 9500 gegaan yesss! Misschien toch iemand van de kpn vragen of alles wel klopt...

En dat is met utp kabel ? Vraag is of KPN hierop zal reageren omdat Wanadoo Family via haar eigen netwerk loopt.

Nee, de utp kabel moet ik nog even op de kop tikken. Eerlijk gezegd ben ik nu al blij.....maar stel dat het nog sneller kan...... ;-)

noahjazz zei:
Nee, de utp kabel moet ik nog even op de kop tikken. Eerlijk gezegd ben ik nu al blij.....maar stel dat het nog sneller kan...... ;-)

Als dit draadloos is dan gaat het met utp nog sneller !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan