Hallo,
Ik zit met het volgende probleem. Ik wil vanuit een access formulier, meerdere (drie) rapporten printen naar één PDF bestand.
De naam van het PDF bestand komt uit één vd drie rapporten en wordt vernoemd naar het dossiernummer.
Ik ben nu zo ver dat hij keurig één rapport print naar één PDF-bestand, naar de gewenste locatie op basis van één gekozen record.
Wat ik dus wil is dat hij de overige twee rapporten ook meeneemt en dit samenvoegt zodat het één PDF bestand wordt.
Zie onderstaande code:
Ik zit met het volgende probleem. Ik wil vanuit een access formulier, meerdere (drie) rapporten printen naar één PDF bestand.
De naam van het PDF bestand komt uit één vd drie rapporten en wordt vernoemd naar het dossiernummer.
Ik ben nu zo ver dat hij keurig één rapport print naar één PDF-bestand, naar de gewenste locatie op basis van één gekozen record.
Wat ik dus wil is dat hij de overige twee rapporten ook meeneemt en dit samenvoegt zodat het één PDF bestand wordt.
Zie onderstaande code:
Code:
Private Sub KnopRapport_Click()
Dim folder As String
Dim strDocname As String
Dim strWhere As String
On Error GoTo Opslaan_cmdReportOpslaan
folder = "\\map\test\nietbelangrijk\"
MkDir folder
Resume Opslaan_cmdReportOpslaan
Opslaan_cmdReportOpslaan:
strDocname = "rpt_Rapport1_PDF"
[B]strDocname = "rpt_Rapport2_PDF"[/B]
[B]strDocname = "rpt_Rapport3_PDF"[/B]
strWhere = "[ID]=" & Me!ID
DoCmd.OpenReport strDocname, acPreview, "", strWhere, acHidden
DoCmd.OutputTo acOutputReport, strDocname, acFormatPDF, folder & Me!Dossiernummer & ".pdf"
MsgBox "Dossier verzonden", vbInformation, "Dossier"
DoCmd.Close acReport, strDocname
End Sub