Mening over Medion AKOYA P8610

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neen, dat is niet mogelijk. Das de belangrijkste reden waarom een laptop niet zo geschikt is.

Gamen wordt voor mij echt een bijdoel
Daarom denk ik dat deze wel geschikt is
en 2 jaar garantie daar kan ik wel mee vooruit :)

Gr

En trouwens,

In het gamma blad stond dat de medion ideaal was voor gamen en films kijken
Lijkt mij dat er toch een beetje waar van moet zijn :P

Gr

Een ding is in ieder geval zeker: de service van Medion is al een aantal malen als beste van Nederland uitgeroepen door de Consumentebond

Gekocht

ik heb alle + en - tegenover elkaar gezet en vervolgens naar de Gamma gereden om de laptop te kopen. Hopelijk beleven we er veel plezier aan. Iedereen bedankt voor alle reacties.

En trouwens,

In het gamma blad stond dat de medion ideaal was voor gamen en films kijken
Lijkt mij dat er toch een beetje waar van moet zijn :P

Gr
Tuurlijk. En als McDonalds zegt dat hun eten gezond is, dan ga jij voortaan elke dag bij de Mac eten? :D

Voor zijn geld is het een goede laptop waar je best een spelletje op kan spelen.

Maar is gamen wel het hoofddoel dan moet je jezelf afvragen of je niet beter een desktop computer kan kopen.

Tuurlijk. En als McDonalds zegt dat hun eten gezond is, dan ga jij voortaan elke dag bij de Mac eten? :D

Voor zijn geld is het een goede laptop waar je best een spelletje op kan spelen.

Maar is gamen wel het hoofddoel dan moet je jezelf afvragen of je niet beter een desktop computer kan kopen.

Als je nou echt een game laptop moet voor niet al te veel geld ga kijken voor een compal/bto notebook.

ik heb er ook 1 en ben er zeer tevreden over:

9600gt
4GB
320GB
P8400@2.26ghz

Draait cod5 op extra high en farcry 2 ook super goed op een 1680x1050 15.4" scherm.
Super laptoppie voor 900 euro:d

kijk maar is op http://frieslandcomputers.nl/shop_lijst.php?subrubriek=232

greetz

ben benieuwd of iemand hem al heeft gehaald ben zelf ook nog erg aan twijfelen.

ben ook een leek dus mijn vraag is.

zit hier ook bleutooth op en wifi?

heb op de medion site gekeken en daar staat bij alle laptops bij dat er bleutooth op zit.
bij deze kan ik het nergens terug vinden vandaar de vraag.

gr patricia

bedankt alvast.

maar misschien moet ik iets duidelijker zijn in me vraag wat betreft wifi.
draadloos internetten kan dus wel dat had ik gelezen maar kun je hem bvb ook verbinden met draadloos printer. (ben een leek en blond) hahah
dat bedoelde ik eigenlijk.

ik kijk inderdaad nog wel even verder. Die samsung ziet er inderdaad goed uit, maar denk dat ik een wat grotere neem. Een nummeriek toetsenbord is wel handig en hij staat toch meestal op vaste plek.

de samsung heeft een slechte vid.kaart

Ik zit te twijfelen over de laptop van de Gamma.

Is deze laptop geschikt voor het (snel) downloaden en branden van films?

En ik heb nu een draadloze verbinding, is de nieuwe laptop dan makkelijk toe te voegen (ja ik ben een vreselijke leek).

Bedankt voor de reacties alvast!!:thumb:

Nou, ik heb er 1 achteruit laten leggen bij de Gamma (ze hadden er nog 5).

Ben erg benieuwd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan