Mening over Medion AKOYA P8610

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als mensen dit alleen maar voor thuis willen gebruiken, waarom kopen ze dan niet meteen een gewone computer? Dan krijg je hetzelfde voor veel minder geld.. :thumb:

Met bloed zweet en tranen heb ik dan eindelijk de medion ( problemen met banklimieten ed )
Voor zoveer erg onder de indruk van de laptop
eerste indruk was,.. GROOT ! :shocked:
Verder wel een probleempje met internetsnelheid waar ik even naar moet kijken.
Het zal wel een kleine fout of instelling zijn want veel weet ik niet van computers :P
Tot zo ver dus tevreden!

Gr

Nou, ik heb de laptop ook in huis, nog niet op internet aangesloten, want ik moet er nog een anti virus opzetten.

Maar het ziet er allemaal erg fraai uit, GROOT scherm, prettig.

Ik heb laptop gekocht omdat ik het fijn vind om in de kamer te zitten en wil geen "vaste pc" in de kamer hebben staan.

ps Justin

Ik lees graag hoe jij het probleempje hebt opgelost, mailen mag ook hoor.

En eventuele tips of handigheden lees ik ook graag :thumb:

Onze eerste indruk is erg goed. Heel groot scherm met perfecte beeldkwaliteit. Mooi design. Windows Vista is nog wel even wennen. De meegeleverde optische muis vind ik zelf waardeloos en ook de laptop tas is niets bijzonders. Het numerieke toetsenbord is erg prettig. Onze zoons zijn ook zeer tevreden over de grafische kwaliteiten en het geluid.

Nou, ik heb de laptop ook in huis, nog niet op internet aangesloten, want ik moet er nog een anti virus opzetten.

Maar het ziet er allemaal erg fraai uit, GROOT scherm, prettig.

Ik heb laptop gekocht omdat ik het fijn vind om in de kamer te zitten en wil geen "vaste pc" in de kamer hebben staan.

wil je geen vaste pc omdat de energieverbruik zo hoog is?

Medion P8610

Ik heb de laptop afgelopen woensdag ook gekocht. Van de 10 stonden er nog 2. De PC
(een medion van 4 jaar oud en nog nooit wat mee gehad) verhuisd vandaag naar boven. Ben tot nu toe zeer tevreden. Deze laptop voldoet prima aan mijn voorwaarden. Een prima prijs voor een mooie grote laptop met voldoende capaciteiten, ondanks een zogenaamde 'verouderde' processor. Dat ie bij de Gamma is gekocht boeit me niet (wordt wel eens als commentaar gegeven). Heb me goed laten informeren en met de garantie zit het wel goed, pick up & return, ) En wie heeft er tegenwoordig niet een goede bekende die verstand van zaken heeft, mocht je ergens niet uitkomen. Nu nog een netwerkje aanleggen. Hopen dat dit lukt. De router is inmiddels besteld.

ik hoor wel de ventilator regelmatig blazen . . . . vervelend geluid.

Maar verder vooralsnog perfect!

Justin, heb je al weer normale snelheid op internet?

ik heb net de laptop bij iemand geinstalleerd.
wat mij direct opviel bij het schoonmaken was dat
er geen gforce 9800 inzit maar 9100.
raar:evil:

iedereen moet het maar even bezien

ik heb net de laptop bij iemand geinstalleerd.
wat mij direct opviel bij het schoonmaken was dat
er geen gforce 9800 inzit maar 9100.
raar:evil:

iedereen moet het maar even bezien

er hoort een 9600 gs in te zitten en geen 9800.............

medion

woensdag de laptop gekocht en vandaag alweer retour gebracht:confused:
hardware check gedaan en er zat een ..........video kaart in van 256 mb i.p.v 512 mb
en dit was de 8100 !!
Kijk ik betaal wel voor 512mb
Toen de .............optische uitgang (oslink) wat wel in de folder staat zit er niet op helpdesk gebeld die zegt moet je ff een expres card kopen a 70/80 euries en in de enige gleuf duwen?ja doei
en er staat ook tv card +afst. maar nee dus (hoe moet je dan opnemen via mediacenter)???
Ook geen knoppen erop om zo internet of email starten nee ben blij dat we hem retour hebben gebracht
Kijk wel rustig verder

wie wil dit vergelijken met de folder?

Sisoftware Sandra:
NVIDIA Geforce 9600M GS (512MB DDR2,430Mhz/2x399Mhz, PCIe 2.00x16,SM4.0)

Niks mee aan de hand toch?
Ben er nog steeds zeer tevreden mee.

Laatst bewerkt:
Dus sommige mensen hebben die vid kaart die in hoort te zitten en sommigen hebben een andere vid kaart, dat vind ik heel vreemd!!!!!!!!

Meesternadim
Vandaar mij verhaal en retour gebracht;)

maar denk je dat het aan medion ligt of aan gamma of aan iets anders, want ik heb een medion van aldi, die is al een paar jaren oud, maar hij werkt nog prima, en er zit alles in wat erin hoort te zitten.....

maar denk je dat het aan medion ligt of aan gamma of aan iets anders, want ik heb een medion van aldi, die is al een paar jaren oud, maar hij werkt nog prima, en er zit alles in wat erin hoort te zitten.....

Door Medion he... hun hebben de laptop geassembleerd
maaar ik denk dat het programma gewoon niet uptodate was .... een verkeerde videokaart in een laptop...ik vindt het een beetje raar en als het echt zo is, is het een grote fout van medion.:)

Door Medion he... hun hebben de laptop geassembleerd
maaar ik denk dat het programma gewoon niet uptodate was .... een verkeerde videokaart in een laptop...ik vindt het een beetje raar en als het echt zo is, is het een grote fout van medion.:)

In combinatie met de geïntegreerde Nvidia 9100M G grafische chip, ondersteunt de 9600M GS Hybrid-SLI (alleen HybridPower). HybridPower is een techniek die het mogelijk maakt te kiezen om gebruik te maken van de geïntegreerde óf dedicated grafische chip, wanneer er juist hoge prestaties of juist een lange accuduur nodig is. HybridPower werkt alleen onder Windows Vista.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan