Mening over Medion AKOYA P8610

Status
Niet open voor verdere reacties.
In combinatie met de geïntegreerde Nvidia 9100M G grafische chip, ondersteunt de 9600M GS Hybrid-SLI (alleen HybridPower). HybridPower is een techniek die het mogelijk maakt te kiezen om gebruik te maken van de geïntegreerde óf dedicated grafische chip, wanneer er juist hoge prestaties of juist een lange accuduur nodig is. HybridPower werkt alleen onder Windows Vista.

Dus jij bedoelt dat die beide videokaarten in de laptop zitten en je een keuze heb tussen welke videokaart je wilt gebruiken, afhankelijk van wat voor taken je met je laptop wilt uitvoeren?
 
hmm oke er zitten dus 2 videokaarten in...
@ hierboven: ja dat kan 1 on-board en een PCI-(E)
 
ik heb ook deze laptop gekocht gister en zag bij systeeminfo dat er inderdaad een 9100m ipv een 9600gs in zit dus een 3e klasse videokaart ipv een 2e klasse ik hen dus gister gelijk gebeld met medion en erna gevraagd hier kreeg ik dus een zeer wazig antwood nl dat medion er een nummer aan moet geven en dit is dus 9100m maar het is wel de 9600gs???????? volgens mij proberen ze de boel te flessen en ik ben niet van plan om het erbij te laten zitten ik ga morgen nogmaals bellen met medion en vragen om uitleg en als ze het niet in orde kunnen maken wil ik hem terugbrengen want ik wil voor dat geld wel een goeie video kaart erin hebben
 
ik heb hier nog nooit van gehoord maar hoe werkt dat dan 2 videokaarten hoe kan je dan zorgen dat ie op de beste staat??want ik heb cod 4 gekocht en hij kon het online gamen niet echt aan daarom dacht ik dus dat de videokaart te traag is terwijl de 9600gs hem moet aankunnen
 
ok heel erg bedankt nu zie ik wat je bedoelt is het ook mogelijk om de onboard videokaart uit te schakelen in de bios en dus alleen met de snelle kaart te werken ik bedoel heeft dat uberhaubt zin om te doen of kan dat kwaad
 
medion

(want ik heb cod 4 gekocht en hij kon het online gamen niet echt aan daarom dacht ik dus dat de videokaart te traag is terwijl de 9600gs hem moet aankunnend )

Hoe word dan dit verhaal hier boven verklaard??:confused:
als het wel zo hoort:(
 
1662996.jpg
NOTEBOOK 17"

Artikelnummer: 69348
Intel Core 2 Duo T5800 processor
17 Inch WXGA+ CrystalBrite breedbeeld
Resolutie: 1440 x 900 pixels
4 Gigabyte geheugen
320 Gigabyte harddisk
nVidia GeForce Go 9600M GS
Dual Layer DVD writer
5 in 1 Geheugenkaartlezer
Ingebouwde CrystalEye webcam
Draadloos netwerk
High Definition Audio
4x USB 2.0, 1x HDMI, Bluetooth
Microsoft Windows Vista Home Premium


BLOCKPRIJS € 799,00



Wat vinden jullie hiervan, het heeft wel een kleinere beeldscherm, maar wel beter processor, en meer geheugen.
 
Laatst bewerkt:
(want ik heb cod 4 gekocht en hij kon het online gamen niet echt aan daarom dacht ik dus dat de videokaart te traag is terwijl de 9600gs hem moet aankunnend )

Hoe word dan dit verhaal hier boven verklaard??:confused:
als het wel zo hoort:(

Je kunt aan de linkerzijde bovenaan op de sneltoets drukken om de zwaardere kaart in gebruikt te nemen.
 
1662996.jpg
NOTEBOOK 17"

Artikelnummer: 69348
Intel Core 2 Duo T5800 processor
17 Inch WXGA+ CrystalBrite breedbeeld
Resolutie: 1440 x 900 pixels
4 Gigabyte geheugen
320 Gigabyte harddisk
nVidia GeForce Go 9600M GS
Dual Layer DVD writer
5 in 1 Geheugenkaartlezer
Ingebouwde CrystalEye webcam
Draadloos netwerk
High Definition Audio
4x USB 2.0, 1x HDMI, Bluetooth
Microsoft Windows Vista Home Premium


BLOCKPRIJS € 799,00



Wat vinden jullie hiervan, het heeft wel een kleinere beeldscherm, maar wel beter processor, en meer geheugen.

Wel een leuke laptop, maar ik ben blij met mijn 'grote' notebook. Heb er een film op gekeken. Goed beeld en zeer mooi formaat beeldscherm.
 
Wel een leuke laptop, maar ik ben blij met mijn 'grote' notebook. Heb er een film op gekeken. Goed beeld en zeer mooi formaat beeldscherm.

Ja een grote scherm is inderdaad handig voor films kijken, maar het is alleen jammer van de processor, die vind ik toch aan de oude kant, als je games spelen leuker vindt dan films dan zou ik die acer nemen, betere processor, en kleine scherm is ook een voordeel als je met een niet al te goede videokaart wilt gamen.
 
films kijken op je laptop ?
De meeste hebben een plate tv scherm en er zit een hdmi uitgang op ga je toch niet klein kijken?:confused:
 
huh....

Nu ook al uitleggen waarom iemand een film heeft gekeken op zijn laptop? Oke dan.......Had mijn laptop meegenomen om te laten zien. Daar was geen internetaansluiting. Dvd van 'the motorcycle diaries' er in gedaan om te laten zien hoe het beeld er uit ziet. En toen.......bleven we kijken.
Omdat het scherm lekker groot is en het beeld lekker duidelijk, is het helemaal niet vervelend om een filmpje te kijken op deze laptop.
Dus, niet te snel een oordeel vellen. Heb zelf een panasonic 42px80. Ik weet dus echt wel hoe het is om een film te kijken op een plat scherm!
Bij het online gamen is het een genot om met dit formaat beeldscherm te spelen.
Voor 799 - (16 euro tegoed gamma) = € 783 heb ik een laptop die voldoet aan mijn 'ding'.


NB: voor het spelen van games kun je switchen naar de zwaardere videokaart met de knop linksboven op het toetsenbord (Hybrid SLI)
 
m

Je hoeft niks uit te leggen doe je toch zelf!:confused:

Dus, niet te snel een oordeel vellen.....wat denk je van u eigen tekst

Wel een leuke laptop, maar ik ben blij met mijn 'grote' notebook. Heb er een film op gekeken. Goed beeld en zeer mooi formaat beeldscherm
Ik zou zeggen veel plezier met uw laptop:thumb:
 
Je hoeft niks uit te leggen doe je toch zelf!:confused:

Dus, niet te snel een oordeel vellen.....wat denk je van u eigen tekst

Wel een leuke laptop, maar ik ben blij met mijn 'grote' notebook. Heb er een film op gekeken. Goed beeld en zeer mooi formaat beeldscherm
Ik zou zeggen veel plezier met uw laptop:thumb:

Ha ha, kort lontje?
Bedankt dat u mij plezier wenst met de laptop.
Dat zal zeker gaan lukken. U nog veel succes met uw verdere commentaar geven.
Over en sluiten wat mij betreft.
 
waarom maken jullie eigenlijk ruzie, er is toch niets aan de hand, ik had nog een vraagje wat zijn de vista scores van de medion laptop? computer- eigenschappen-windows prestatie index
 
kijk op deze site dan zul je zien dat je er toch een naar gevoel van over houdt als je net bij gamma gekocht hebt lijkt mij
zelfde bedrag maar veel minder in een hele boel en de ass.. er niet bij gehad!!!:confused:

http://www.medion.com/ms/aldi/md97320/nord/flash.html
Tja, is dat niet met alles wat je koopt?
Er komen altijd aanbiedingen die beter zijn.
Maar feit is dat ook de gamma-laptop prima is, voor wat de mensen ervoor betaald hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan