mgi probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter gila
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mgi

De vierde foto

Bijlagen

• moed houden 4.jpg
    moed houden 4.jpg
    88,8 KB · Weergaven: 11
In dat laatste scherm klik je op de knop Durchsuchen en dan moet je naar c:\Programme\ en dan naar het programma waarmee je het bestand wil openen.

Dat kan bijvoorbeeld c:\Programme\MGI\MGI Photosuite 4\Photosuite.exe zijn, of het programma "PSViewer.exe" in dezelfde map (volgens mij is dat iets om foto's te viewen, aldus de naam).

Je mag natuurlijk elk programma kiezen wat je ook maar wil om foto's te openen.

MGI P STARTER.exe

dus als k een programme gezocht klikken op standaard ?
Dan zou het PSTARTER.exe in orde zijn ?
roet vanuithet warme Lohmar ik moet er helaas een paaruurtjes uit voor afspraak mocht jein de buurt komen hart.welkom

Bijlagen

• moed houden 4.jpg
    moed houden 4.jpg
    88,8 KB · Weergaven: 61
Nee, PStarter moeten we wegkrijgen. Die moet eruit.

Met welk programma wil je eigenlijk dat een JPEG bestand open gaat?
Dat programma moeten we nu gaan instellen in plaats van dat PStarter ding.

Dat kan via de knop Durchsuchen:

attachment.php

software ngi pstarter.exe

bij deze foto's ga ik een beetje demist in als je mij daar aan kunt geven hoe het verder gaat dan graag groetg gila

Bijlagen

• actie 5.gif
    actie 5.gif
    59,8 KB · Weergaven: 6
  • actie 4.jpg
    actie 4.jpg
    87,5 KB · Weergaven: 14
  • actie 3.gif
    actie 3.gif
    69,7 KB · Weergaven: 39
  • actie 2.gif
    actie 2.gif
    69,7 KB · Weergaven: 33
mgi pstarter.exe

kan ik met dezetwee fotos iets doen?

Bijlagen

• ACTIE 6.gif
    ACTIE 6.gif
    65,2 KB · Weergaven: 9
  • ACTIE 6a.gif
    ACTIE 6a.gif
    65,2 KB · Weergaven: 7
Ja bijna, bijna!

Het enige wat niet klopt is het programma. Je moet PHOTOFILTER.EXE hebben in de map van photofilter.

Momenteel heb je niet het juiste programma aangeduid (Je hebt het deïnstalleerprogramma aangeduid en je hebt natuurlijk het eigenlijke programma nodig)

software mgi pstarter

ik zal proberen dat bijna bijna te veranderen in het is gelukt ik meld mij nog-mischien eerst welterusten en dank gila

pstarter software

dan zou dit hem moweten zijn en dan klikken op ?James dank voor je geduld gila

Bijlagen

• weg met bijna bijna.jpg
    weg met bijna bijna.jpg
    92,5 KB · Weergaven: 11
Inderdaad, elk venster bevestigen met OK.

Je moet dit doen voor zowel "datei JPG" en "datei JPEG" (let op het verschil in schrijfwijze).

Mgi

DAT BETEKENT DUS OP STANDAARD EN DAN OP OK en komen dan jpeg Jpg te voorschijn?

Uhm, vooral op OK in elk venster. Standaard zie ik niet meteen, maar je moet gewoon elk venster nog eens bevestigen.

Pstarter

Op de ze foto staat als standaard anders probeer ik het kan niet stuk

Ja maar die "Als standaard" is iets anders.

Klik in het scherm met als titel "Vortgang bearbeiten" op OK.
Klik in het scherm met als titel "Dateityp bearbeiten" op OK.

Die "Als standaard" is om te kiezen wat er gebeurt als je met links dubbelklikt op een bestand. Maar aangezien "Open" de enige actie in het lijstje is, is het een beetje een nutteloze knop in dit geval.

Het zou kunnen dat er nog één probleem optreedt als je vanaf nu je bestanden gaat aanklikken, maar dat ga ik pas uitleggen moest het zich stellen.

software

twee fotos het icoon is gewijzigd wil ik hem open dan komt bijgaand scherm groet gila

I BEN EEN ZEER SLECHTE LEERLING EXCUUS

Bijlagen

• VOLGENDE IO.gif
    VOLGENDE IO.gif
    27,9 KB · Weergaven: 6
  • VOLGENDE OK b.gif
    VOLGENDE OK b.gif
    45,4 KB · Weergaven: 32
mgi

metdeze foto te klikken links met muis is hij te openenmet photofiltre met rechts op muis klikken luktehet niet zie voorgaande fotos

Bijlagen

• MET KLIKKEN  MUIS LINKS is hij te openen.gif
    MET KLIKKEN MUIS LINKS is hij te openen.gif
    41,6 KB · Weergaven: 10
Ik denk, dat we er nog niet zijn Gila. :D

Eerst en vooral denk ik dat we met het probleem zitten waarvoor ik een beetje vreesde. Door op het bestand te klikken met links, opent photofilter wel, maar moet je nog eens je bestand gaan openen. Dat willen we niet!

We willen dat het bestand meteen opent in photofilter.

Maar voor we dat op de moeilijke manier willen oplossen, wil ik dat je het eens probeert op een makkelijke manier. Iets dat we eerder ook al hadden moeten proberen eigenlijk.

In je verkenner, klik je één van je afbeeldingen aan met rechts. Terwijl je dat doet, moet je de SHIFT vasthouden. De shift is de toets met de pijl naar boven op!

Neem dan "openen met" in het menuutje en duidt photofiltre weer aan.

Ik ga er morgen (vandaag) niet kunnen zijn want ik ben jarig dus dat moet gevierd worden. :) Overmorgen weer wel.

mgi enz

James van harte gefeliceerd en maak er een fijne dag van:love:
graag tot later en ik oefen nog weliets :thumb:

Mgi software photofiltre enz.

Beste James ik had je late bericht 23.00 gemist en heb je instructie nu uitgevoerd en met succes , probeer het uit te leggen en een paarscans hierbij.
IK klikte dan met rechts aan zoals aangegeven in je laatste alinea
vond dan in het lijstje niet photo filtre heb dan geklikt op andere en dan gezocht in mijn programma naar photofiltre die er toegevoegd en dan geklikt op steeds hiermede openen.
Hetwonder was geschiedt en de senior van 85 jaar is zeer gelukkig met het resultaat-met rechts klikken en de photo is geopend.
Het was voor die tijd ja ook zo dat als ik een foto wilde sturen per emal als bijlage dan kon ik hem in het concept mail bericht niet openen -pas na verzending zag ik het resultaat.
Ik hoop met deze tekst en fotos duidelijk te zijn-ben en blijf een leergieringe amateur.Ik hoop je had een fijne verjaardag en je kent mijn adres. Heel veel dank en ik hoor graag van je,:thumb:
Het was ook voor jou een langeweg!!

Bijlagen

• 8 AUG aa.gif
    8 AUG aa.gif
    28,7 KB · Weergaven: 6
  • 8 AUG B.gif
    8 AUG B.gif
    88 KB · Weergaven: 27
  • 8 aug.gif
    8 aug.gif
    57,6 KB · Weergaven: 23
  • 8 AUGaScreenHunter_04 Aug. 08 20.gif