Microsoft voert verplichte systeemcheck in bij update

Status
Niet open voor verdere reacties.
:) Nou daar gaat tie dan...

Ga naar de windowsupdate site en installeer de "Windows Genuine Advantage" ( dit is de serial checker )

In het geval je geen legale windows versie hebt zul je de melding krijgen en kun je niet meer bij de "extraas"

Doe nu hetvolgende :

NL versie ::: Internet Explorer -> Extra -> invoegtoepassingen beheren.
EN versie ::: Internet Explorer -> Tools > Manage Add-ons

selecteer "Windows Genuine Advantage" en dan onderaan 'uitschakelen/disable' selecteren.

Herstart je Internet Explorer en nu zal alles weer als vanouds werken :)

Let wel op!!! Dit werkt alleen als je Service Pack 2 geinstalleerd hebt !!!!

----------------------------
Eerlijk gezegd denk ik niet dat deze nieuwe feature van windows bedoelt is als een waterdicht systeem om het gebruik van illegale versies tegen te gaan.
Maar meer om in kaart te brengen hoeveel legale en illegale versies er in omloop zijn, een soort wereld wijde enquette dus, immers op het moment van de melding dat je key niet legaal is kan er weer een turfje bij de lijst.

Valt bij mij wel mee die lijst :confused:
Bovendien heb ik die genuine toestand al lang geleden geladen en download ik van alle extra's, toch staat Windows Genuine Advantage er niet bij :8-0:
Raadsel dus.
Maar Paintje, jouw uitleg kan handig zijn bij problemen.

Ik spreek niet over mezelf Elisa... ik ben heilig.
heilig.gif

James:)

Ik vat em even niet maar die smiley pik ik even van je :D Wat een leuke James.

Geplaatst door Elisa
Bovendien heb ik die genuine toestand al lang geleden geladen en download ik van alle extra's, toch staat Windows Genuine Advantage er niet bij :8-0:
Raadsel dus.

Die lange lijst zit bij invoegtoepassingen die door Internet Explorer wordt gebruikt:)

Een knullige manier van beveiliging van de heer Gates (zou 'Gates' voor 'gaten' staan?:p ) Moet haast wel :rolleyes:

Dank je voor je reactie Dennis.
Het antwoord blijft hetzelfde als voorheen. Geen lange
lijst met invoegtoepassingen. (15) toch staat Microsoft er niet bij :confused:
Ik zal toch eens controleren bij Mickey of het nog goed loopt.

Geplaatst door Paintje
:) Nou daar gaat tie dan...

Ga naar de windowsupdate site en installeer de "Windows Genuine Advantage" ( dit is de serial checker )

In het geval je geen legale windows versie hebt zul je de melding krijgen en kun je niet meer bij de "extraas"

Doe nu hetvolgende :

NL versie ::: Internet Explorer -> Extra -> invoegtoepassingen beheren.
EN versie ::: Internet Explorer -> Tools > Manage Add-ons

selecteer "Windows Genuine Advantage" en dan onderaan 'uitschakelen/disable' selecteren.

Herstart je Internet Explorer en nu zal alles weer als vanouds werken :)

Let wel op!!! Dit werkt alleen als je Service Pack 2 geinstalleerd hebt !!!!

----------------------------
Eerlijk gezegd denk ik niet dat deze nieuwe feature van windows bedoelt is als een waterdicht systeem om het gebruik van illegale versies tegen te gaan.
Maar meer om in kaart te brengen hoeveel legale en illegale versies er in omloop zijn, een soort wereld wijde enquette dus, immers op het moment van de melding dat je key niet legaal is kan er weer een turfje bij de lijst.

Hmm.. Zit potentie in. "ff checkuh".

@Paintje: MS is echt zwakker dan ik dacht:o

James:)

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Elisa
Raadsel dus.

Zet hem bovenaan bij weergeven op:
invoegtoepassingen die door internet explorer worden gebruikt.

Jozo ik weet wel waar ik het moet vinden, alleen.........het staat er niet bij. Bovendien ga ik voor ieder hebbedingetje die Microsoft aanbiedt naar de site.
Even genuine-ding accepteren en je mag door.
Begrijp dus niet dat jullie hem wel in dat rijtje kunnen vinden.
Vertel eens hoe die genuine toestand staat omschreven.

Niet dus. Trouwens, ik mis ook de mediaplayer.
Vreemd.

Laatst bewerkt:
Bij weergeven moet je op het neergaande-pijtje aan de rechterkant klikken om de juiste optie, zoals hierboven staat aangeven, te kunnen selecteren. Maar dat had je natuurlijk ook al gedaan?

EDIT1: Elisa, ik verwijder mijn bericht, nadat je dit gelezen hebt, want dit bericht is een aanvulling van wat @jozo zojuist geplaatst heeft, maar dat heeft hij verwijderd, vandaar.

EDIT2: @Jozo's bericht is opnieuw geplaatst en het staat nu vlak hieronder en derhalve hoeft dit bericht niet te worden verwijderd.

Dennis.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Jozo

Zet hem bovenaan bij weergeven op:
invoegtoepassingen die door internet explorer worden gebruikt.

Volgens miij staat hij bij jou op
invoegtoepassingen die op dit moment in internet explorer zijn geladen.

attachment.php

Laatst bewerkt:
He he, ik heb em te pakken :o
Helemaal niet op die regel gelet.
Dat is inderdaad een veel langere lijst :D
Bedankt allebei voor de moeite!
Ik kan dus gerust aankloppen bij Microsoft :cool:

Je moet gewoon op het systeem weten hoe je Genuine moet uitschakelen, en de rest mag je zelf uitzoeken..

geen invoegtoepassingen

Hallo
Ik heb gekeken bij extra>internetopties>programma's maar in dat scherm kan ik nergens "invoegtoepassingen beheren" vinden.
Wie kan mij advies geven?
Alvast bedankt,
manno

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan