Missing operating system (na stroomuitval)

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Berichten
1.005
Hallo,
Met EasUs partition Manager had ik een partitie op mijn HD kleiner gemaakt. Toen mijn pc deze opdracht stond te verwerken viel de stroom uit (gebeurt hier nogal eens). Als ik nu probeer op te starten krijg ik de melding "Missing operating system", waarmee alles ophoud. Is dit op een of andere manier nog te repareren of heb ik echt een probleem?
Mvrgr. Kanyarat.
 
Met je windows 7 installatie of systeemherstelschijf opstarten en naar repair gaan en eerst een systeemherstel proberen.
Neem aan dat je ook backups hebt, die terug zetten kan ook.
 
Zijnotitie (off-topic): Hoe haal je het in je hoofd om op een lokatie waar de stroom (regelmatig) uitvalt dergelijke acties uit te voeren zonder noodstroomvoorziening?

Tijs.
 
ฺBedankt Lang Pier:thumb: Het heeft gelukkig gewerkt! Wat de stroomstoringen betreft: tja, altijd op het verkeerde moment maar daar heb ik wel mee leren leven. Wij hebben hier een website www.thai-services.com, en ik garandeer je dat als ik daarop wat werk heb gedaan, en uiteraard de wijzigingen niet opgeslagen heb, dat de stroom uitvalt. Dan gaan er wel een paar godvers door de tent heen maar ik heb hier wel geleerd om mij over zulke dingetjes niet meer op te winden. Nogmaals bedankt! Waar zou ik zijn zonder helpmij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan