Mavamaarten
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 mei 2009
Hallo iedereen...
Ik heb zonet crysis geinstalleerd.
--> Scan for Optimal Settings gedaan
--> Crysis loopt zeer vlot op Full Medium
--> 2 minuten later misvormd het geweer (krijgt rare stekels enzo)
--> 10 seconde later verschijnt er 'Crysis.exe werkt niet meer' of gaat het scherm zwart en in standby...
Hierna probeerde ik Garry's Mod : zelfde probleem, en het mannetje zakt een halve meter 'in de vloer'...
Ik vermoed dat de oorzaak de grafische kaart is, aangezien beide games hetzelfde probleem hebben...
Specs :
ATI Radeon HD 3850 (Waarschijnlijk ga ik deze sowiso upgraden naar de HD 48(7)(9)0)
Intel Core Quad Q8200 @ 4 x 2.33 Ghz
4 GB Ram (DDR2, maar er zijn slots voor DDR3)
Asrock P45R2000
1 TB harddisk
Iemand een idee ?
De kast zou ik liever nog niet opendoen, hij is slechts 3 dagen oud
Ik wil ze wel opendoen, maar er hangt zo'n sticker aan het zijpaneel 'Warranty void if damaged or removed' ... Nee dus...
Alvast bedankt, Mavamaarten
Ik heb zonet crysis geinstalleerd.
--> Scan for Optimal Settings gedaan
--> Crysis loopt zeer vlot op Full Medium
--> 2 minuten later misvormd het geweer (krijgt rare stekels enzo)
--> 10 seconde later verschijnt er 'Crysis.exe werkt niet meer' of gaat het scherm zwart en in standby...
Hierna probeerde ik Garry's Mod : zelfde probleem, en het mannetje zakt een halve meter 'in de vloer'...
Ik vermoed dat de oorzaak de grafische kaart is, aangezien beide games hetzelfde probleem hebben...
Specs :
ATI Radeon HD 3850 (Waarschijnlijk ga ik deze sowiso upgraden naar de HD 48(7)(9)0)
Intel Core Quad Q8200 @ 4 x 2.33 Ghz
4 GB Ram (DDR2, maar er zijn slots voor DDR3)
Asrock P45R2000
1 TB harddisk
Iemand een idee ?
De kast zou ik liever nog niet opendoen, hij is slechts 3 dagen oud

Ik wil ze wel opendoen, maar er hangt zo'n sticker aan het zijpaneel 'Warranty void if damaged or removed' ... Nee dus...
Alvast bedankt, Mavamaarten