In Mozilla Thunderbird kan ik al minstens een week geen berichten meer verzenden. (via kpn: smtp.kpnmail.nl met een @Hetnet adres) Mail komt wel gewoon binnen . Gelukkig niet mijn hoofdadres maar toch.
Foutmelding Authenticatie is mislukt. In de accountinstellingen staat hij ingesteld op "Geen authenticatie" (altijd al zo geweest dacht ik). Misschien moet dat nu ineens wél met wachtwoord sinds een update oid? En zo ja, wélk wachtwoord, van wie? Of misschien iets anders fout ergens? De kpn server staat zo te zien gewoon goed als standaard ingesteld in de smtp-serverlijst.
Foutmelding Authenticatie is mislukt. In de accountinstellingen staat hij ingesteld op "Geen authenticatie" (altijd al zo geweest dacht ik). Misschien moet dat nu ineens wél met wachtwoord sinds een update oid? En zo ja, wélk wachtwoord, van wie? Of misschien iets anders fout ergens? De kpn server staat zo te zien gewoon goed als standaard ingesteld in de smtp-serverlijst.