mpg naar dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
je had dus de auxsetup vergeten heb ik begrepen, maar wat voor mpeg2 bestand moet je downloaden dan?
 
Geplaatst door fexion
kassa
dat was het ik kan hem nou zonder fout melding bij video source zetten :thumb: :D
nou nog even kijken in de vorige post wat de volgende stappen zijn hopelijk stuit ik niet op meer fouten

iedereen thx:thumb:

en er stond toch echt in het stukje over virtualdub dat je eerst de handler moest installeren ;)

Ps

als je met mpeg 2 file de codec bedoeld daar heb je in vorige verichten al een aantal links voor gehad.
 
ik weet niet of ik een verkeerde instelling heb ofzow maar dit komt er tevoorschijn als je op start duwt

you are trying to create a mpeg2 file

to playback mpeg2 file dvd player software need to be installed on you system

mpeg 2 files can not be played without such playback software


iemand:rolleyes:
 
Als je dan op ok drukt begint hij dan gewoon of doet hij niets meer, want eigenlijk is dit alleen maar een waarschuwing zodat je erop bent voorbereid dat je hem na het omzetten zonder de juiste programma's niet op je pc kunt bekijken, hij werkt dan na het goed branden wel gewoon in je dvd speler
 
De versie van TMPG biedt slecht voor 30 dagen MPEG2 ondersteuning. Daarna moet je eerst een key invoeren. Vragen naar CD-keys is helaas op helpmij niet toegestaan.
 
als je dan op contineu drukt staat er dat hij een file mist


cant load p3package.ddl
 
Waar heb je TMPGEnc vandaan. Volgens mij als je hem van de site van Tazman download doet ie het een maand.
 
ik heb het missende dll bestand voor je ingepakt in de bijlage gestopt, zet deze uitgepakt in je map waar tempgenc geinstalleerd is en dan moet hij het doen
 

Bijlagen

  • p3package.rar
    43,9 KB · Weergaven: 17
het bestnad is aangamaakt pfff :)

moet je het nu ook nog met een speciaal brandt prog beranden of bepaalde instelloing voor de dvd ?
 
Je hebt het bestand nu aangemaakt met TMPGEnc als DVD Pal neem ik aan. Dat kan je met TMPGEnc DVD Author omzetten naar echte DVD files (VOB en zo). Dit is een apert programma. Daarna kan je het daarmee ook branden, maar dat kan ook met bv Nero. Een beschrijving kan je vinden op de site van Tazman http://wintips.filmt.nl/ onder AVI MPEG naar DVD. Je kan hier gelijk het mpg bestand (als het DVD PAL is) in TMPGEnc DVD Author laden. Je kan dan dus het eerste deel overslaan.
 
Laatst bewerkt:
ik heb die stappen opgevolgd met dvd author
en kon het daarna meteen met dvd author op dvd zetten dit heb ik gedaan op een dvd + rw
als ik hem in de pc duw kan ik hem wel afspelen
maar de dvd speler op onze tv niet zou dit kunnen omdat het een dvd RW is

want ik heb ooit een copy van een dvd gemaakt en die copy speelt de dvd speler wel af
:confused:
 
kan er inderdaad aan liggen dat het een dvdrw is mijn dvd speler vreet alles behalve dvdrw
 
daar kan het idd aan liggen ja, want de kwaliteit van een rw is lang zo goed niet als die van een r. nogmaals branden op een dvdr en kijken wat hij dan doet
 
he tis gelukt mij eerste dvdtju :)
bedankt allemaal voor de hulp:thumb:
 
Heeft ff gekost maar dan heb je ook wat ;)

geen dank ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan