MSN Messenger 7.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door XP_PC


Enig idee waarom Microsoft zo op die teletubbie-stijl overgaat :confused:. Win XP begon het al mee, Office 2003 is al helemaal gelikt en nu dit weer.

Ach, ze willen zich richten op de kinderen blijkbaar.. dat zal hun nieuwe doelgroep wezen? Ik heb geen idee..

Beetje gelikt eruit zien mag best, maar zo extreem.. neu
 
Geplaatst door Silvie
Ik heb m net gedownload,ik zie er veder geen problemen in.
Deze versie is alleen in het Engels te verkrijgen neem ik aan?
Als straks de NL versie uitkomt dan kan ik die gewoon instaleren?

-EDIT- ik ben nou ook mijn messenger plus kwijt,kan ik m nu ook weer insteleren of wil dat niet bij deze beta versie?

Heb er geen verstand van maar in de eerste post is kennelijk een NL-optie te downen...
 
Kan iemand mij uitleggen wat dit voor ONNOZELE messenger is geworden!!!???

WTF is dat nudge goed voor? (De nederlandse vertaling daarvan mogen ze van mij Doe-Irritant noemen)
 
:rolleyes: tja het NEXT-syndroom noem ik dat...

PS.amsn heeft die nieuwe aanmeldoptie al geruime tijd.
 
Geplaatst door @temptation


PS.amsn heeft die nieuwe aanmeldoptie al geruime tijd.


DMSN ook. Dat vind ik persoonlijk nog wel handig.

Maar houd die nudgetroep, die vliegende afbeeldingen en dat schuddende scherm lekker in MSN Plus! en haal wat goede opties uit plus! en stop die er standaard in :confused:.
 
Geplaatst door BrEeZeR


Ach, ze willen zich richten op de kinderen blijkbaar.. dat zal hun nieuwe doelgroep wezen?

Hoezo "nieuwe" doelgroep?

Het zal Microsoft ook niet zijn ontgaan dat die kinderachtige add-on Messenger Plus een enorm succes is. De verdere infantilisatie van Messenger zelf lijkt me daar een logische reactie op. Veel gebruikers hebben kennelijk behoefte aan kinderachtige extraatjes, Microsoft speelt daar nu op in.
 
Geplaatst door buffy


Hoezo "nieuwe" doelgroep?

Het zal Microsoft ook niet zijn ontgaan dat die kinderachtige add-on Messenger Plus een enorm succes is. De verdere infantilisatie van Messenger zelf lijkt me daar een logische reactie op. Veel gebruikers hebben kennelijk behoefte aan kinderachtige extraatjes, Microsoft speelt daar nu op in.

MSN plus een kinderachtige add-on? Ik vind het superhandig en zeker niet kinderachtig.

De handige functies die ik gebruik :

- Snelteksten
- Laten zien welk liedje je luisterd (lijkt onzinnig maar ik vind het handig ;))
- Logbestanden
- Eventlog

En dan vast nog wel wat dingen.. niks kinderachtigs aan.
 
* eens met breezer

Maar bijvoorbeeld die gekleurde tekst, geluidjes enzo zijn wel "kinderlijker" zoals Buffy aangeeft.

Maar dat je met /busy blaat meteen je status aanpast en een sneltekst instelt bijvoorbeeld vind ik erg handig.
 
Okee, heb even de lijst van features doorgenomen op de site van Messenger Plus en ik zou me kunnen voorstellen dat sommige opties nuttig zouden kunnen zijn (maar niet bepaald noodzakelijk).

Maar goed, ik ben geen Messenger-liefhebber en uiteraard geen Messenger Plus gebruiker, dus laat ik me hier maar verder niet mee bemoeien. Heb het al druk genoeg met de tientallen logs per dag waaruit ik de sponsor van Messenger Plus moet verwijderen.:(

Vind die screenshots van Messenger 7 er afschuwelijk uitzien trouwens, moet er niet aan denken om dat op mijn pc te hebben.:confused:
 
Geplaatst door buffy
Okee, heb even de lijst van features doorgenomen op de site van Messenger Plus en ik zou me kunnen voorstellen dat sommige opties nuttig zouden kunnen zijn (maar niet bepaald noodzakelijk).

Maar goed, ik ben geen Messenger-liefhebber en uiteraard geen Messenger Plus gebruiker, dus laat ik me hier maar verder niet mee bemoeien. Heb het al druk genoeg met de tientallen logs per dag waaruit ik de sponsor van Messenger Plus moet verwijderen.:(

Vind die screenshots van Messenger 7 er afschuwelijk uitzien trouwens, moet er niet aan denken om dat op mijn pc te hebben.:confused:

Ach, als je zo gaat denken wat is er dan wel noodzakelijk? Is een computer noodzakelijk? Is een tv noodzakelijk? :)

En als mensen spyware hebben door MSN plus is dat hun eigen schuld aangezien je kan kiezen of je wel of niet een sponsor wilt installeren..

Goed, maar weer ff over MSN 7 :)
 
Password protection van MSN + vind ik wel een noodzakelijkheid eigenlijk :)

(of je bekijkt het idd van wat is er in het leven wel noodzakelijk, water en brood en zonlicht dan heb je het wel gehad ongeveer)

Bovengenoemde is toch wel een functie die ik nu ik die beta gebruik wel even mis. En auto accepten van bestanden is ook niet onaardig.

En wat dacht je van deze: meer characters in een bericht, een must voor gene die stukken text er in knippen en plakken.

Maar goed, ik vind MSN 7.0 idd beetje teveel teletubie gehalte met nudge efecten hier en daar. Niet echt mijn smaak, maar ja we komen er wel weer over heen.

Want Away inloggen bv dat is weer helemaal iets waar ik al tijden op zat te wachten :)
 
Op deze site wordt sterk afgeraden MSN Messenger 7 Beta te installeren ivm meerdere exploits. Bij het verzenden van flash-filmpjes kunnen andere applicaties worden geopend zoals Internet Explorer met fatale gevolgen. "We strongly advise members not to use the current beta until this flaw has been resolved. MSN Messenger 7 effectively opens your system up to allow a hacker to run numerous tasks on your machine."
 
Dus het is beter om messenger 7 te verwijderen en te wachten op de goeie versie?
Als ik messenger 7 verwijder ben ik al mijn adressen kwijt denk ik?
Of kan ik messenger 6.2 hier over zetten?
 
Voor de MirandaIM gebruikers onder ons:
Op het miranda forum word melding gemaakt(en bevestigt) dat msn7 miranda laat crashen.
 
Geplaatst door Silvie
Dus het is beter om messenger 7 te verwijderen en te wachten op de goeie versie?
Als ik messenger 7 verwijder ben ik al mijn adressen kwijt denk ik?
Of kan ik messenger 6.2 hier over zetten?

De adressen staan gewoon op de MSN server, dus je kan gewoon MSN verwijderen en de "oude" er weer opzetten zoals ik ook heb gedaan :)
 
Volgens www.mess.be zitter er nogal wat bugs in ff quote:

Warning: Security risk when using MSN Messenger 7 BETA

dwergs says:
Only hours afer the MSN Messenger 7 beta leaked, our Mess.be forum members and site admins were thoroughly researching and discussing the possibilities of exploiting the new Winks feature.

In no time, Mess.be's Timothy managed to clog up my system memory and show me the nasty images he oh-so-likes, because of the incapability of the current MSN Messenger 7.0.0205 beta build to succesfully disable the automatic playback of Winks (now don't blame Microsoft, you weren't supposed to be using this version after all).

More malicious techniques than his are easy to think of and -we kid you not- can easily result in serious system damage. Like before and with the knowledge we have now even more so, we strongly advise against using the current MSN Messenger 7 BETA. If you want to carry on using and exploring the new version anyway, please take your time for the following:

>> Read our FAQ on how to disable winks in a conversation.

>> Download Timothy's Wink Blocker.

>> More bugs found in MSN Messenger 7.

This is to be considered a temporary solution. Ideally, you should would wait for the official public release of MSN Messenger 7 or at least a future build of which we can confirm it fixes this issue. Meanwhile, we are today working on a easier and more effective security patch than the one described above.
 
Geplaatst door BrEeZeR


De adressen staan gewoon op de MSN server, dus je kan gewoon MSN verwijderen en de "oude" er weer opzetten zoals ik ook heb gedaan :)

Oke bedankt voor je antwoorde,dat ga ik dan nu doen.
Ik wacht wel tot november tot de volledige en veilige versie uitkomt.
 
Voorlopig geen MSN 7 voor mij :8-0:

Was het toch al niet van plan maar nu helemaal over :).
 
Geplaatst door Silvie

tot de volledige en veilige versie uitkomt.

Is het wel een goed idee om een nieuwe release gelijk aan als veilig aan te merken?
Als surfend lees ik namelijk steeds meer over securtityproblemen die ontstaan doordat steeds meer mensen langdurig met eenzelfde client op het msn netwerk inloggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan