MSN Messenger 7.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Geplaatst door XP_PC
Voorlopig geen MSN 7 voor mij :8-0:

Voorlopig voor niemand meer, lees ik op http://www.neowin.net/comments.php?id=24668&category=main:

Following on from our security alert this week MSN have not only delayed the release of an external beta but they're planning to remove crucial new features temporarily. According to sources close to MSN, MSN Messenger 7 beta will ship without 'winks' and deluxe display pictures. Currently it's easy for hackers to exploit the code of winks to display any flash movies on a users computer for any amount of time.

MSN took the decision following the public announcements of the exploits. We're unsure whether 'winks' are going to be axed from MSN Messenger 7 or whether MSN are merely revamping them to be included in later betas.

In other news, The Messenger team will be implementing a CVR update that will force all existing MSN Messenger V7.0 users to downgrade to V6.2. This CVR is scheduled to start on 6 Oct 2004. Anyone running MSN Messenger V7.0 build 0205 will need to downgrade. If you do not downgrade, you will be unable to sign into the Messenger service. We're unsure whether this will effect other builds.



Groet,

Mark.
 
Aha, ben benieuwd...

Waarom doen ze eerst daar en denken ze daarna pas :confused:. Zoiets kan je als een beetje programmeur toch zien aankomen lijkt me.
 
jammer vond het net zo leuk maja dan maar wachten tot 11 november tot de echte beta
 
Is alweer een patch voor uit *klik* .
Happy msning :p

Zie ook de bijlage :)
 

Bijlagen

  • cvrpatcher.zip
    5,1 KB · Weergaven: 10
Werken die bewegende ava's een beetje offuh....?

Ik ga geen beta-spul installeren, wacht gewoon op de final.

Enige leuke aan MSN7 is dan die bewegende ava's. Et is net zo doelloos als wat Breezer zei met die MSN+ feature van ''welk-liedje-draai-ik-nu''. Ik gebruik geen MSN+ en zal dit ook niet doen. Die feature zie ik dus gelukkig ook niet. Geldt precies hetzelfde als met de (bewegende) ava's; deze kan je ook gewoon uitzetten zodat je de ava's van anderen niet ziet.
 
Euj, bewegende ava's? Niet gezien eigenlijk :p

Heb het er allang weer af want plus werkte niet ;)
 
Geplaatst door BrEeZeR
Euj, bewegende ava's? Niet gezien eigenlijk :p

Heb het er allang weer af want plus werkte niet ;)

Zou iig wel in de final zitten en heet Deluxe Display Pictures.
 
Ja ach, voor degenen die het grag willen en niet van die lui in de lijst hebben die misbruik van die lekken maken ;)

Ik zou het zo gebruiken hoor als MSN plus erop draaide.
 
Ik kan dus aannemen dat de beveiligingslekken gedicht zijn?
 
Microsoft Move MSN Messenger To "Pay For" Model

Voor wat meer opties moet je straks betalen. Wat quaootjes: "Beta testers for Microsoft's MSN Messenger software are being asked to trial the new direction for MSN Messenger. When Microsoft launch MSN Messenger 7, the program will come with options that are only available to paying customers.

Microsoft, along with a company called Blue Mountain®, are offering users the opportunity to purchase "Emoticons, Backgrounds, and Display Pictures" for MSN Messenger."

"However, how many people would be interested in purchasing the products is very debatable, as many of the services being offered are available in one form or another for free."
 
Goh, hadden een aantal mensen ik dit niet al een jaar terug voorspelt :rolleyes:
 
Ow fijn, wat voor functies zeggen ze er niet bij? Naja, zolang cammen maar gratis blijft... zou ziek zijn als dat niet zo was.
 
Geplaatst door BrEeZeR
Heb geen bugs kunnen ontdekken hoor in deze beta.. naja sommige namen in m'n contact list stonden niet echt recht :p maar verder niks ;)

Jammer dat ze het zo kinderachtig maken... 6.2 is dus de laatste versie die normaal is eigenlijk :)
6.1 imo :)

en dat msn 7 is gewoon zwaar bagger.. al die irritante en stomme opties / functies.. bah!

als MS dit soort dingen blijft doen ga ik wel weer over op trillian ofzo.. :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan