MSN Messenger 7.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
toevallig, ik had net eergister trillian geprobeert, maar ik vond het maar stroef werken. Ik hou het voorlopig bij MSN...
 
Geplaatst door aaajeetee

6.1 imo :)

en dat msn 7 is gewoon zwaar bagger.. al die irritante en stomme opties / functies.. bah!

als MS dit soort dingen blijft doen ga ik wel weer over op trillian ofzo.. :rolleyes:

Ja, ik heb ook een tijdje nog 6.1 gedraait maar ben nu al gewend aan 6.2 dat ie automatisch smilies maakt enzo :)

Trillian (pro) is een zeer goed programma, alleen je kan niet cammen en aangezien ik kinda cam verslaafd ben...
 
Als ik al eens wat anders gebruik is het DMSN. Omdat ik verder geen ICQ, Jabber of andere messengers dus ik neem daar wel genoegen mee.
 
Maar voor het echte werk gebruiken we natuurlijk jabber, dat weten we allemaal. Not...

Webcam is helaas nog geen onderdeel van jabber, maar Voip wordt aan gewerkt heb ik vernomen. :)

Jabber voordelen t.o.v. alle andere protocolen:
  • Met MSN kun je geen berichten zenden naar iemand die offline is, met Jabber wel (héél handig!).
  • Met MSN kun je je niet "afgemeld weergeven/onzichtbaarheid" op het niveau van een groep, met Jabber wel, zelfs tot op het niveau van 1 gebruiker (let op, onzichtbaarheid is niet hetzelfde als blokkeren, je ontvangt immers nog berichten)!
  • Bij MSN kun je je maar 1 keer aanmelden, bij Jabber kun je dit meerdere keren.
  • Als je een e-mail transport staan hebt (bv. met een e-mail adres van
    charente.de), dan kun je je e-mail via je Jabber client ontvangen én beantwoorden.
 
Ja ach, fijne opties allemaal maar waarom zou ik voor de ene groep onzichtbaar willen zijn en voor de ander online? Het zijn stuk voor stuk vrienden / kennisen van me die ik 95% irl ken dus t maakt mij niet uit.

Webcam en bestanden sturen vind ik ook zeer belangrijk, en dat kan vaak ook niet met andere clients.. MSN is echt het enige wat al die opties heeft en waar het echt goed werkt imo.

Trillian werkt, maar als die ander ook Trillian heeft en achter een router zit houdt het alweer op... MSN ruled gewoon :thumb:
 
Geplaatst door BrEeZeR

Webcam en bestanden sturen vind ik ook zeer belangrijk, en dat kan vaak ook niet met andere clients.. MSN is echt het enige wat al die opties heeft en waar het echt goed werkt imo.

Bestanden versturen kan met jabber, je zult enkel een client moeten zoeken die dit ondersteunt. Webcam is idd een msn geval vrees ik.
Dat bepaalde dingen vaak alleen werken op msn x, is één van de redenen dat jabber er is. Dan kun je uiteindelijk zelf bepalen welke messenger je wilt gebruiken.

Maar de gemiddelde msn gebruiker zal waarschijnlijk denken dat ie niets heeft te klagen en zal hierin dus conservatief denken.
 
Laatst bewerkt:
Ach, opzich ben ik wel in voor nieuwe dingen maar ik heb weinig klachten over MSN. Als ze nou bijvoorbeeld ervoor zorgen dat je steeds meer dingen moet gaan betalen ja..

Maar ik denk (*lees: ik hoop) dat MSN niet zo stom is om de leukste dingen straks onder de betaalfunctie te zetten..
 
Dat hoop ik ook niet, zag in MSN7 ook al een soort van video conversation ofzo wat betere beeldkwaliteit zou opleveren ? :confused:

Koste ook geld dus... zolang de opties die er nu zijn maar gratis blijven en die winkstroep geld gaan kosten ben ik wel tevreden :p
 
Geplaatst door BrEeZeR
Dat lijkt me vet irritant email adressen als "nick" :p

Gelukkig heb ik redelijk normale mensen in m'n lijst waarvan de naam niet elke 5 minuten veranderd :cool:

Trouwens ben alweer trug op 6.2 aangezien msn plus nie werkte op 7.

ik zie bij breezer vierkantjes met een rood kruis.
 
Ik heb geen idee wat je bedoeld, eigenlijk.

Wil je voortaan de
edit.gif
knop gebruiken als je van plan bent 2 berichten achter elkaar te plaatsen binnen een kleine tijd?
 
Geplaatst door BrEeZeR
Ik heb geen idee wat je bedoeld, eigenlijk.

Wil je voortaan de
edit.gif
knop gebruiken als je van plan bent 2 berichten achter elkaar te plaatsen binnen een kleine tijd?


Dat zou ik best willen,ten eerste wist ik dat niet en ten tweede lukt het me nu niet.Excuus !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan