MSN_Hacker

Status
Niet open voor verdere reacties.

meij2704

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2003
Berichten
86
Hallo iemand heeft mijn msn gehackt en nu heb ik met een nieuwe msn met mijn hacker gepraat en gevraagd hoe hij achter mijn password is gekomen. Hij zegt via een programmetje namelijk msn_hacker.exe op de site: http://niet_toegestaan.be/
Ik wou mijn msn terug en heb dit programmetje ook gedownload en heb hem uitgevoerd maar toen ik hem gebruikte zag ik ineens allemaal heel veel cijfertjes (het hele scherm vol )voorbijvliegen. Ik vertrouwde het niet en was bang dat mijn harde schijf gewist werd en heb hem onmiddelijk afgesloten omdat ik nogal wantrouwig ben met dat soort dingen.

Kan iemand mij hier meer over vertellen? en adviseren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat ik er over kwijt wil is dat je heel erg dom bent geweest om zo maar zo'n programmaatje op je PC los te laten.
Waarchijnlijk heb je nu een heftig virus op je PC.
Doe maar eens een online scan met bitdefender en panda als dat nog gaat.
 
En ik ben Jan-Klaasen...

MSN "Hacken" is er eigenlijk niet. Wat denk je van wachtwoord raden of geheime vraag raden.

Het is niet echt handig dat je dat programma hebt gestart.

Doe even een aantal scans:
Ad-Aware: http://www.nucia.nl/toonhandleiding.php?handleidingid=10
Spybot S&D: http://nucia.nl/toonhandleiding.php?handleidingid=11

En scan ook even met Ewido: www.ewido.net

Omdat je dat bestand hebt geopend kan er van alles zijn gebeurt.

Heb je op dit moment ergens last van, waar je eerst geen last van had??
 
Laatst bewerkt:
Ik ben momenteel bezig met etrust virusscan maar hij heeft nog niks geinfecteerds gevonden en ik heb momenteel nergens last van. ik heb de pc ook al opnieuw opgestart en gaf geen problemen. ik heb het programmatje ook gelijk gestopt toen ik al die cijfers in mijn scherm zag
 
Doe die andere scans ook maar even en duim maar dat het iemand was met veel gevoel voor humor en niets kwaadaardigs in de zin.
 
en wat ik graag zou willen weten...hoe weet jij wie jouw gehackt heeft.
 
ik heb een nieuwe msnaccountaangemaakt en mn oude msn toegevoegd en zo kon ik met mijn hacker communiceren.

Ik heb de virusscan voltooid en hij heeft geen virus gevonden gelukkig.

Ik heb gelijk dat programmatje verwijderd met shift delete

Ik heb het idee dat er niks aan de hand is of dat moet nog gebeuren:confused:
 
Niet zo wantrouwend naar de mensheid Bandit.
Als dat zo is wordt TS toch meteen van de site gebanned.
Dat risico wil 'ie toch niet lopen? ;)
 
meij2704 zei:
ik heb een nieuwe msnaccountaangemaakt en mn oude msn toegevoegd en zo kon ik met mijn hacker communiceren.

dit begrijp ik niet helemaal kun je mij dat eens uitleggen.
 
Mensen waarom zou ik jullie in de maling willen nemen??????

Hoe dan ook, ik ben blij dat er niks erg met mijn pc is gebeurd (vooralsnog niet tenminste)


Hoe dat zit? je kan gewoon een nieuwe msnaccountaanmaken en ik heb mijn gehackte msnadres toegevoegd. op die manier kan je met hem praten. wel een raar idee trouwens om met iemand te praten die op jouw msn zit

Alleen baal ik nog wel dat mijn msn gehackt is
 
Laatst bewerkt:
Leg dan eens aan Puppie en ons allen uit, hoe iemand dat voor elkaar kan krijgen.
Wat is er precies gebeurd?
 
Ik dacht dat dat wel duidelijk was;

Iemand anders heeft mijn wachtwoord via een programmetje achterhaald . dat zegt diegene die dat gedaan heeft tegen mij tenminste, maar mischien is hij ook wel achter het antwoord van mijn geheime vraag gekomen. dat zou ook goed kunnen aangezien ik verder heb gelezen en dat ik zo zag dat het eigenlijk onmogelijk is om iemand zijn msn te hacken.
Ik heb een nieuwe msnadres aangemaakt en heb mijn oude msnadres (emailadres) toegevoegd en zo heb ik kunnen praten met diegene die mijn oude msnadres heeft gehackt. Is het nu duidelijk? jullie zijn toch computerexperts? (dacht ik tenminste)
 
Beetje beledigende opmerking die laatste.
Heeft weinig zin om zo geirriteerd te reageren, maar goed.
Weet ook niet zo goed wat we hier verder aan zouden moeten doen.
Wanneer jij meent dat je alle scans hebt laten lopen en er is niets gevonden, rest er niets anders dan een nog moeilijkere geheime vraag te nemen of iets dergelijks.
 
Dus je hebt het progje gedownload en betaald met al je gegevens ingevuld.

Lekker handig,zo ken ik het ook
 
meij2704 zei:
jullie zijn toch computerexperts? (dacht ik tenminste)
Ja bedankt...

Het zou allemaal kunnen, maar er zijn een aantal dingen waar ik aan twijfel.

Ten eerste het "hacken" van een MSN Messenger account via een programma.
Ten tweede het openen van een bestand wat via Google overal wordt aangegeven als virus dat zich verspreid via P2P. Dit is natuurlijk online te zetten, maar een kenmerk van een "virus" is dat het kleine bestandjes zijn waar je weinig van merkt.
Ten derde het praten met de "hacker". Wat zou die "hacker" er voor baat bij hebben om met jou contactpersonen te praten??

Wat zegt die allemaal tegen je contactpersonen??
En wat zegt die allemaal tegen jou??
 
als een account gehackt is kun je er dan nog bij.
en hoe weet jij dat diegene waar je mee praat de hacker is.
ik snap het nog niet helmaal maar als jij mij nu eens verteld hoe alles in zijn werk is gegaan dan kan ik daar ook eens naar kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan