MSN_Hacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry ik wil jullie niet beledigen. zo bedoelde ik het ook echt niet. Ik dacht alleen duidelijk gezegd te hebben wat er precies gebeurd was. sorry sorry

Ik heb geen gegevens ingevuld overigens
 
Mensen laten we deze discussie maar stoppen, dat lijkt me het beste. want ik heb verder gelezen en gevraagd en msn hacken is onmogelijk. ik denk dat diegene mijn geheime vraag goed heeft beantwoord en toen mijn password heeft veranderd. Dat kan wel en dan kan hij gewoon inloggen op mijn msnaccount. die persoon had mij geaccepteerd toen ik mijn éigen'msn had toegevoegd. zo heb ik met die persoon op msn kunnen praten en wou hij mij mischien wijs maken dat je met dat programmatje op die site die ik eerst noemde msn kan hacken en dat had ik dus uitgeprobeerd omdat ik mijn eigen msn weer terug wou.
 
Zodra je de vraag op opgelost zet zijn we wat mij betreft helemaal uitgepraat over dit onderwerp.
 
Je hebt gelijk, MSN hacken kan niet. Mogelijk ben je scholier en vond je het ooit lollig om samen met een vriend/vriendin achter de PC te zitten en lekker chatten. Die heeft jou wachtwoord gezien en nu ben je het bokje.
Dit is ooit gebeurd met mijn jongste dochter.
Enige oplossing om je account terug te krijgen is gegeven door RVE123 (je hebt daar een link).
Meldt dit geval aan MSN, leg het uit en geef eventueel aan sinds wanneer jij dat account hebt en welke wachtwoord en geheime vraag jij gebruikte. Om dit te doen, gebruik je EIGEN prive e-mail account. Je krijgt van MSN (e-mail op je prive account) antwoord en de mogelijkheid om je ‘’ ontvoerde’’ account opnieuw in je bezit te krijgen. Let wel op: diegene die nu gebruik maakt van jou account heeft op dit moment alle gegevens van je contactpersonen en wat je verder in je Inbox hebt op dat Hotmail account.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan