Elisa zei:
Doe wel heel precies wat er vermeld wordt in die omschrijving om Windows te herstellen anders kun je wel je gegevens kwijtraken.
Welterusten, hopelijk slaap je na zo'n inspannende avond
Hallo Elisa,
Ik ga eerst jouw laatste email verder beantwoorden, voor de tweede keer , mail ging weer niet weg en hij was redelijk lang, had er weer de pest in. Nu eerst op wordpad dan kopieren, dan kan ik het eenvoudig herhalen. Ik had op verzenden geklikt, dan kwam er een bericht contact opnemen met de master en weg was mijn verhaal, misschien bericht te lang, kan dat?
Antwoorden:
01 Windows herstellen heeft niets gebracht.
Waar MSNgaming zone\windows nu staat is het geen systeemonderdeel.
eenvoudig een bestand met mappen etc. dus, denk ik, windows systeemherstel heeft daardoor niets opgeleverd.
02 MSN gaming zone opnieuw installeren gaat niet, zie voorgaande correspondentie en bijlagen.
Er komen altijd de vensters met de teksten: Windows kan niet worden verwijderd.
Ingebruik """in use"""door iemand anders of door een programma.
Failure by removing of the file of map. Entrance is rejected. Check of the disc is full or against writing is protected or that the file at this moment is """in use""".
( Ik ga direct na opstarten naar IE dan naar gaming zone en krijg het bericht ""in use"""!!!, gebeurd er iets bij het opstarten?
Ik weet het niet. Via msconfig naar starten, maar daarin staat niets aangevinkt. Ik zie het tenminste niet, dat er items instaan die iets met MSN of gaming te doen hebben. Het zijn maar een paar items die daar aangevinkt zijn.)
03 in aplication data komt MNS gaming zone niet voor,
in common files ook niet.
Ik heb afgelopen Donderdag, Microsoft/help aangeschreven,
kreeg het standaard antwoord: binnen 2 dagen krijgt U antwoord.
Ik laat het jullie weten als er wat te melden valt.
Ik maak het bericht nu maar korter,
Bedankt voor jou en jullie inspanningen,
Gegroet,
Ko