na cijfer 6 in broswer verdwijnt input

Status
Niet open voor verdere reacties.

PH-RVG

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2005
Idioot probleem: (W7 Professional SP1 desktop)
Bij intoetsen van een ingave in de browser verdwijnt na het cijfer 6 alle input. Ingave is op adresbalk in zoekvak en in formulieren.
Dit gebeurt zowel bij IE11, Firefox als bij Chrome. Alle invoegtoepassingen al verwijderd, helpt niet.
Virusscanner, MBAM, Hitman Pro, AdwCleaner geven geen bijzonderheden. Er draait ook geen ander proces op de achtergrond

Als je via plakken (CTRL-V) een 6 (vanuit Word of zo) ingeeft dan werkt het normaal.
In safe mode treedt het probleem niet op.

Iemand enig idee; ik weet niet eens waar ik verder nog moet zoeken.

Je zou dan haast gaan denken dat het om een toetsenbord indeling gaat. Probeer eens.

Laatst bewerkt:
Was het maar zo simpel. Als je in Word of bijvoorbeeld een zoekopdracht tikt dan is er geen enkele moeilijkheid. Ook in safe mode werkt het allemaal normaal.
Het is alleen als je in een browser (welke dan ook) tikt dan is er dit probleem.

Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer internet explorer eens opnieuw in te stellen. Al is het ook met andere browsers.

Dus al je dit handmatig typt lukt het ook niet.

http://www.0123456789.be

Het zijn slechts zo maar wat ideeen.

Laatst bewerkt:
Dat opnieuw instellen had ik al geprobeerd. Helpt niet. Firefox en Chrome helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helpt niet.
Als je jouw URL intoetst dan gaat het goed tot de 6 en daarna is het vak weer helemaal leeg en kan je overnieuw proberen. Maar als je de 6 er
in kopieert (dus niet via het toetsenbord) dan werkt het wel.

Dit is het meest krankzinnige probleem dat ik ooit heb gezien.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja ik dus ook. Daar zou ik ook leip van worden. :p:D Ik ga er een nachtje over slapen, wellicht kom ik erop terug.

Eerst nog eentje die je misschien niet hebt geprobeerd en die me nu net te binnen schiet.

Heb je toetsenbord met NUM lock :cool: enz enz. Probeer het daar eens met die (dat) nummer(s).

Probeer daar eens mee te googelen. Succes en tot morgen misschien.

Dankjewel voor het meedenken.
Ik haal a.s. dinsdag het systeem bij de eigenaar op en ga dan rustig nog van alles proberen. Ik meld me daarna wel weer.

Het is opgelost; het was toch gewoon een defect toetsenbord!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan