Nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

purplegixxer

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2002
Goedendag,

Ik heb de volgende vraag: Ik wil, laten we zeggen x Gig aan data op 700MB cd-roms gaan branden. Hoe stel ik in nero in dat hij de desbetreffende data automatisch in delen van ongeveer 700Mb verdeeld? Het gaat om wav files en er mag niks gecomprimeerd worden.

Ik gebruik nero burning rom versie 6.6.0.1

Alvast dank voor het meedenken.

Nouja... om te beginnen zal er niet meer dan 700 MB op een cd gaan, dus wat dat betreft...:p

Geplaatst door purplegixxer
Goedendag,

Ik heb de volgende vraag: Ik wil, laten we zeggen x Gig aan data op 700MB cd-roms gaan branden. Hoe stel ik in nero in dat hij de desbetreffende data automatisch in delen van ongeveer 700Mb verdeeld? Het gaat om wav files en er mag niks gecomprimeerd worden.

Ik gebruik nero burning rom versie 6.6.0.1

Alvast dank voor het meedenken.

zover was ik al gne gne, maar het gaat er om dat nero het zelf verdeeld in delen van pak hem beet 700 MB.

Je kan met b.v. winrar het bestand (bestanden) laten verdelen over de cd's ('archief op laten splitsen in XXX bytes')

Geplaatst door maestro12
Je kan met b.v. winrar het bestand (bestanden) laten verdelen over de cd's ('archief op laten splitsen in XXX bytes')

Ja dat is een slimme:D Ik zal daar eens mee aan de gang gaan.

Dank:thumb:

Ja, maar dan ga je natuurlijk wel comprimeren. Niet dat er iets aan de originele bestanden verandert, maar je kan ze natuurlijk niet zonder meer uitlezen he.

Kan je het niet beter op een DVD zetten? Hoef je ook nergens mee te rommelen. Voor je kosten hoef je het ook niet meer te laten, want voor nog geen 50 euro koop je vandaag de dag al een knap brandertje.

Geplaatst door madmuppet
Ja, maar dan ga je natuurlijk wel comprimeren. Niet dat er iets aan de originele bestanden verandert, maar je kan ze natuurlijk niet zonder meer uitlezen he.

Kan je het niet beter op een DVD zetten? Hoef je ook nergens mee te rommelen. Voor je kosten hoef je het ook niet meer te laten, want voor nog geen 50 euro koop je vandaag de dag al een knap brandertje.

Ja daar had ik dus ff niet opgelet..... dus dat is het dan ook niet want de cd moet je meteen zonder uitpakken of iets dergelijks kunnen afspelen met windows mediaplayer. en het dvd verhaal is gewoon niet aan de orde.

Maar Nero zelf kan het dus niet!

Dus nog meer suggesties?

en het dvd verhaal is gewoon niet aan de orde.
Dus nog meer suggesties?
Zet om naar MP3's in een heel hoge bitrate, je kwaliteit blijft hetzelfde maar de omvang verandert wel een heel stuk.

En dan brand je er op elke cd 1 bijvoorbeeld.

James:)

Laatst bewerkt:
Geplaatst door James007

Zet om naar MP3's in een heel hoge bitrate, je kwaliteit blijft hetzelfde maar de omvang verandert wel een heel stuk.

En dan brand je er op elke cd 1 bijvoorbeeld.

James:)

Het probleem is dus dat het niet omzezet mag worden en dat is helaas, anders was het verhaal niet zo moeilijk.

Dank allen voor het meedenken in ieder geval.

Maar Nero zelf kan het dus niet!

Dus nog meer suggesties?

Nero doet dat inderdaad niet!
Ik denk dat als je niet wil comprimeren of omzetten dat het een beetje ophoud!:(

Geplaatst door Raymond Bos

Nero doet dat inderdaad niet!
Ik denk dat als je niet wil comprimeren of omzetten dat het een beetje ophoud!:(

Ja daar ben ik inderdaad wel achter:confused:

Dan gaan we dus gewoon handmatig aan de gang, het is niet anders.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan