ik heb het zelfde probleem gehad met spaarbeleg.
heb toen contact op genomen en dit heb ik toen allemaal gedaan..
spaarbeleg moet je dan alleen vervangen voor de naam van jou site.
het is een heel verhaal maar misschien helpt het
Ik adviseer u de volgende instelling binnen uw browser aan te passen:
Binnen Tools/Internet options/advanced de optie use SSL3.0 (security)
activeren.
Verder klinkt uw probleem alsof uw browser telkens 'oude' bestanden uit
uw Tijdelijke Internet Bestanden gebruikt.
Een oorzaak kan ook zijn dat u een proxyserver gebruikt. We hebben al
eerder gemerkt dat via sommige providers met een proxy
verbindingsstoornissen kunnen optreden. Hierin kunnen wij geen
verandering brengen. Wij adviseren u wel om de proxy uit te zetten (of
te bypassen voor
https://mijn.spaarbeleg.nl), uw Tijdelijke Internet
Bestanden te wissen, uw browser opnieuw op te starten en alle pagina's
die u opvraagt te 'refreshen' (vernieuwen).
Dit blijkt vaak afdoende te werken.
Internet Explorer:
--------------------
Hulp bij proxy uitzetten:
Klik op Extra -> InternetOpties (Tools -> Internet Options)
Selecteer het tabje Verbindingen (Connections)
Klik op uw dialup verbinding en dan Instellingen (Settings)...
Wanneer onderin een proxyserver staat ingevuld en wordt gebruikt, klik
dan op Geavanceerd (Advanced)...
Vul onderin bij Exceptions in het hokje in:
https://mijn.spaarbeleg.nl
Let op! https met een 's' achter 'http'
OK
Hulp bij tijdelijke bestanden legen:
Het is ook mogelijk dat uw browser (mits Internet Explorer) zo ingesteld
staat, dat paginagegevens te lang onthouden worden.
U kunt dit deactiveren door in uw Internet Opties (in versie 4 onder het
item Beeld (View), in versie 5 onder Extra (Tools)) op het eerste tabje
(Algemeen (General)) bij de Tijdelijke Internet Bestanden op
Instellingen... (Settings...) te klikken, en te zorgen dat het bovenste
hokje geselecteerd wordt. Zo wordt er elke keer een nieuwe pagina
opgehaald, i.p.v. een oude gebruikt. Klik op OK en klik vervolgens op de
knop naast de instellingen om uw tijdelijke bestanden te wissen. Zet dan
ook het vinkje aan voor het verwijderen van de offline content en Klik
op OK (2x).
Start uw browser opnieuw op.
Netscape:
--------------
-Open Netscape (u hoeft geen verbinding te maken met het Internet);
-Klik linksboven in de balk op "Edit";
-Selecteer onderaan in het uitklapmenu "Preferences...";
-Klik linksonderin het venster dat nu verschijnt op "Adanced";
-Aan de rechterzijde ziet u onderin de "Cookies" instellingen;
-Zorg dat u cookies accepteert: u mag zelf kiezen uit "Accept all
cookies" of "Accept only cookies that get sent back to the originating
server";
-Klik nu weer aan de linkerkant op het plusje (+) Links naast
"Advanced", zodat er onder "Advanced" meerdere opties verschijnen (het
plusje (+) is nu een minnetje (-) geworden);
-Selecteer "Cache" onder "Advanced";
-Klik op "Clear Memory Cache";
-Klik op "Clear Disk Cache";
-Onderin, selecteer het rondje voor "Every Time";
-Klik nu weer links onder "Advanced" op "Proxies";
-Wanneer "Manual Proxy configuration" staat geselecteerd, ga dan
hieronder verder; anders kunt u nu op "OK" klikken en bent u klaar;
-Klik op de knop "View..." die ernaast staat;
-In het venster dat nu verschijnt, vul dan het volgende in in het
tekstblok onder "Exceptions":
https://mijn.spaarbeleg.nl/ (wanneer er al een adres voor staat, zet er
dan een komma (,) tussen);
-Klik op "OK" en klik nogmaals op "OK".
Ik hoop dat bovenstaande een oplossing voor uw probleem biedt. Mocht dat
niet het geval zijn, wilt u ons dan een e-mail sturen met de volgende
informatie:
- een omschrijving van het probleem (wat deed u precies en wat gebeurde
er vervolgens) + het tijdstip waarop dit probleem zich voordeed
- het nummer van uw Rente- of E-Rekening
- uw browser (Internet Explorer of Netscape) + versie
- uw besturingssysteem (Windows, MacOS, Linux etc.) + versie
Onze internetbeheerder kan dan voor u nagaan wat er precies aan de hand
is. Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Marjanne van Gameren
Medewerkster Klantenservice
Spaarbeleg
Postbus 2250
3430 DG Nieuwegein
+31 30 602 5250
http://www.spaarbeleg.nl