Nieuw computer kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
De HD4850 komt bij de meeste wel beter uit, maar de 9800 staat er 1 keer niet bij en bij de andere neem ik aan dat het de 9800 GTX is. Maar het verschil is steeds minimaal, dus of het die 2 tientjes waard is, en de 9800 is wel mooier.

Verder komt de E8500 het beste uit de tests bij de processoren, in 1 test is de Q6600 nog wel boven de E8500 te zien, maar waar E8500 de leiding neemt is de Q6600 op een flinke achterstand. De phenom x4 9600 doet het voor mij nog verrassend goed in deze testen. Maar de phenom II zit nog niet in deze test dus die kan ik niet vergelijken.

Het is jou keuze, en de e8500 met de 9800 gt is natuurlijk ook een prima set en zul je ook prima mee vooruitkunnen. Wanneer ben je van plan het systeem aan te schaffen?

LET WEL OP: de 9800gtx is een sneller model dan de 9800 gt. dat je je daar niet in vergist. en over het uiterlijk va je kaart, krijg je een kast met een open window?

Laatst bewerkt:
Maar de E8500 scoort bij de 3DMark Vantage dramatisch slecht, is dit erg, of heb ik dit niet nodig voor wat ik met mijn computer ga doen?

Ik zit nog te wachten op een offerte van iemand die ze ook zelf samenstelt, die krijg ik deze week nog, aan de hand daarvan kan ik bepalen wat ik doe. Maar waarom vraag je dat, komt er iets nieuws uit of een prijsdaling ofzo.?

In de computerwereld komen er elke week wel niuwe dingen uit. zo las ik vande week een artikel dat er een 4970 gaat komen. Maar zo is het gewoon en je kunt wel telkens blijven wachten maar dan blijf je wachten.

3dmark vantage is een programma dat een serie tests op je pc doet en aan de hand daarvan een score geeft. zo kun je zien hoe je pc is in vergelijking met....

Denk het niet, geheugen is op dit moment al spotgoedkoop. Voor de rest is alles gewoon zoals het altijd gaat. De phenom II zijn al verlaagt en de e8400 en 8500 zijn wat duurder geworden door hun populariteit.

Is de phenom II dan geen betere keus? of is gamen door de quad core dan weer veel minder?

Zoals in het begin al aangegeven, de phenom II is een prima keuze, Voordeel van amd is dat ze heel makkelijk zijn met upgraden. Ik zou gewoon even kijken wat je MAX kan uitgeven, en dan een set-upje maken. Ik dacht ook dat ik kon besparenen maar dat is niet zo.

het waarheidsniveau zakt aanzienlijk.

ik heb hier al een half jaar windows vista 64bits, en ik ben nog geen enkel probleem tegengekomen.

Zoals we eerder ook al hebben gedaan. gewoon een hele pc op papier in elkaar zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan